J
jelppivä
Vieras
haluisin tietää et kuinka monen mies sanoo rakastavansa,kehuu,halaa tais suukottelee? me ollaan oltu yhdessä kohta viis vuotta,kaks lastakin jo on ja mies on aina ollut sellanen tuppisuu
toki on luonnekysymyski mut oon niin monta kertaa sanonut et ois niin tärkeetä ees joskus kuulla että toinen rakastaa..eikä mitään silti tapahdu :'( joskus sanoo et niin mäki sua,usein vaan mutisee jotain.ei paljoo huvita itekään enää rakkaudestaan kertoa.aamulla töihin lähteis antaa pusun ihan pyytämättä
mut siinä se sit onki.meillä ei halailla eikä suukotella muutenkaan. tuntuu vaan niin usein ku ois joku huonekalu,et siin' se nyt vaan on ja sitä voi käyttää sillon ku ittee huvittaa :'( mä hoidan meillä käytännössä kaiken paitsi suurimman osan rahasta taloon tuo mies,minä ku oon tällä hetkellä kotona lasten kanssa.meidän isäntä ei oo koskenut imuriin moneen vuoteen,ei moppiin,ei astianpesukoneeseen,eikä myöskään pyykkikoneeseen.siis mä teen ruoat,hoidan tiskit,siivoan,laitan pyykit ja sen lisäks hoidan vielä lapset 90% ajasta.käyn baaris ehkä kerran joka toinen kuukausi,kaupas ehkä kerran kahdessa viikossa ja siinä on mun vapaa-aika.enkä liiottele yhtään!!!!! sit vielä tän kaiken päälle toinen ei saa suustaan pienintäkään arvostuksen sanaa....ei kauheesti naurata.kyse ei myöskään oo ees siitä et en ois yrittänyt puhua,oon kyllä aina kertonut miltä musta tuntuu mut ei tunnu auttavan,täytyis kai lähteä pois vähäks aikaa,jos se sit tajuais...