Eikö miestä kiinnosta mikään vakavampi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sveaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sveaaa

Vieras
Olen tavannut aivan ihanan miehen reilu kuukausi sitten. Olemme tapailleet n. 2-3 kertaa viikossa, käyneet treffeillä, ulkona, yöpyneet toistemme luona ja aina on ollut ihanaa, lämmintä ja läheistä. Mies on kuitenkin mysteeri.

Minä olen tavannut viime vuosina vain ns. vääriä miehiä (lue: kusipäitä), jotka ovat enemmän tai vähemmän kohdelleet huonosti. Tai joiden olen antanut kohdella minua huonosti. Viimeisin paljasti 2 kk tapailun jälkeen, että on koko ajan vain halunnut seksiä minusta. Sydän palasina taas keräilin itseni jotenkin kokoon ja uskaltauduin uudelleen "deittailun maailmaan" ja tässä taas ollaan.

Nyt olenkin koittanut edetä rauhassa tämän miehen kanssa, ja pitkästä aikaa olen oikeasti ihastunut, kiintynyt ja toivon, että tästä tulisi oikeasti jotakin vakavampaa. Emme ole kuitenkaan puhuneet mistään vakavasta tai sitoutumisesta vielä, eihän tässä tapailuakaan ole kauhean paljoa takana. Tapaamiset on tehty molempien aloitteesta, eli kumpikin on vuorollaan kysynyt, että huvittaisiko nähdä ja näin ollen oletan, että mies on myös kiinnostunut minusta (ja muustakin kuin seksistä).

Minä olen niin korviani myöten ihastunut, että olen aina raivannut tilaa aikatauluistani miehelle, enkä ikinä peruuttanut treffejä. Vaikka olisin 40 asteen kuumeessa, olisin luultavasti valmis näkemään ja vetäisin vaikka sata buranaa naamariin, jotta voisin nähdä hänet.
Mies on kuitenkin yhden kerran perunut yhden sovitun tapaamisemme työprojektin takia, kerran hän on vedonnut siihen että on kipeä ja tänään lähetin hänelle viestin (pitkän harkinnan jälkeen) ja kysyin huvittaisiko häntä keksiä illalla jotakin yhdessä. Odotin ja odotin, ja n. tunnin päästä viestin lähetyksestä hän soitti minulle. Sanoi että on juuri matkalla töistä kotiin ja on aika väsynyt, että ei ehkä jaksa tavata. Minulla valahti oikein kylmä pettymyksen tunne koko kehon läpi, että äh... JAKSA tavata on ehkä kamalin syy. Itse kun olen aina valmis näkemään, ja jotenkin ajattelen niin, että jos hän olisi aivan hulluna minuun, haluaisi hänkin nähdä ja tehdä jotain yhdessä, oli sitten kuinka väsynyt hyvänsä.
Hän sanoi sitten kuitenkin, että jos tahdon tulla hänen luokseen niin se sopii, että voidaan hakea ruokaa ja olla rennosti. Tuntui ehkä vähän kuitenkin kuin hän olisi sanonut sen vain lämpimikseen, mutta ehkä toivonut kuitenkin saavansa olla rauhassa. Sanoin, että soitan vähän myöhemmin niin katsotaan (koska olin vain niin pettynyt, että hän ei jaksa nähdä).

Viime viikolla hän aivan yllättäen kutsui minut siskonsa syntymäpäiville, jossa oli myös hänen vanhempansa. Eli hän esitteli minut jopa vanhemmilleen. Tilaisuus oli kylläkin tosi rento ja siellä oli muitakin vieraita, siskon ystäviä jne. joten en joutunut mihinkään kiusalliseen ruokapöytätenttiin. Itselleni se, että esitellään vanhemmille, merkitsee aika paljon ja sitä, että kyseessä on jotakin vakavampaa, mutta en tiedä onko hänellä sama ajatus, koska tilaisuus todella oli rento, eikä minun ja vanhempien tapaaminen ollut mitenkään keskiössä.

Nyt pohdin täällä pääni puhki, että sanoisinko vuorostani, että tein jo muita suunnitelmia tälle illalle vaikuttaakseni edes vähän siltä, että olen muka kiireinen tai kiinnostava. Apua, kuulostaa niin typerältä, enkä todellakaan haluaisi pelailla mitään suhdepelejä. Tämä on niin naisen logiikkaa täällä pohtia ja ylianalysoida koko asiaa.
Huomaan vain itse, että aina kun hän on perunut, olen kahta kauheammin halunnut tavata hänet. Myös aiemmissa suhteenaluissa olen ollut useimmin se, joka on ollut se enemmän kiinnostunut osapuoli ja aina luvannut nähdä, ja luulen, että se on osalla tappanut mielenkiinnon. Ja ne, joista en ole ollut kiinnostunut, ovat juosseet perässä.

Avainpointti on kuitenkin se, että jos mies oikeasti haluaisi minut ikiomakseen, eikö hän silloin olisi valmis joka kerta näkemään vaivaa sen eteen, että näkee minut? Oli sitten kuinka väsynyt tai kiireinen?
Olenko maailman ainut nainen joka on todella valmis _aina_ tapaamaan ja karsimaan omista menoistaan?

No voi jumaliste. Minkäikäinen olet? Aikuisilla ihmisillä on usein elämässään niin paljon velvollisuuksia ja usealla raskas ja energiaa tavalla tai toisella vievä työ ettei TODELLAKAAN välttämättä jaksa olla joka ilta juoksemassa jonkun prinsessan (tai prinssin) jalkojen juureen vaikka olisi kuinka kiinnostunut. Minä ainakaan en jaksa enkä aina yksinkertaisesti edes pysty karsimaan muita menojani.

Mainitsitkin tuosta naisille tyypillisestä ylianalysoinnista. Nyt kannattaa painaa lujaa jarrua sen ylianalysoinnin suhteen eikä pyytää sitä myöskään täältä koska nämä analyysit menevät yleensä lähes AINA ihan täysin metsään miehen näkökulmasta katsottuna. Olette selkeästi ihan suhteen alkuvaiheessa tai ette varsinaisesti vielä edes siinä joten ei todellakaan kannata hätäillä tuossa vaiheessa.

Voi olla että mies sanoi olevansa väsynyt, koska oli todellakin väsynyt tai töissä oli ollut paska päivä. Jos hän esitteli sinut perheelleen, kyllä hän kai aika vakavissaan taitaa olla.

Ap:n kannattaa ihan suoraan siltä mieheltä kysyä asiaa, tahtooko vain naida vai myös jotakin vakavempaa.

Taas niin tyypillistä mammapalstalla ylitulkintaa, kuin yhdestä lauseesta vedetään sataviisikymmentä eri teoriaa, jotka ovat tietty kauhuskenarioita kaikki enemmän tai vähemmän.

Odotan jo innolla muita palstamammoja, jotka tulevat huutamaan kilpaa "jätä se sika".....

No mun suhteiden alut on kyllä aina olleet sellaisia, ettei ole tarvinnut arvuutella miehen kiinnostusta ja avainkin on annettu toiselle aika nopeasti. Jos on ollut väsynyt olo niin on sanottu, että tule sää tänne niin köllitään sohvalla kun ei jaksa tehdä mitään. Eikä että en jaksa nähdä sua.

Mutta nämä nyt oli vain mun kokemuksia, itelle tulis tuollaisesta kyllä sellainen olo, etten ole tainnut mieheen kolahtaa ainakaan yhtä paljon kuin hän minuun ja jatkaisin luultavasti matkaani.

[QUOTE="vieras";28976625]No mun suhteiden alut on kyllä aina olleet sellaisia, ettei ole tarvinnut arvuutella miehen kiinnostusta ja avainkin on annettu toiselle aika nopeasti. Jos on ollut väsynyt olo niin on sanottu, että tule sää tänne niin köllitään sohvalla kun ei jaksa tehdä mitään. Eikä että en jaksa nähdä sua. i.[/QUOTE]

No hän kyllä sanoi, että voisin kyllä tulla hänen luokseen. Mutta en tiedä, että tarkoittiko oikeasti, koska äänensävy oli vähän sellainen väsähtänytläsähtänyt.

Mutta hitto vie, tuli itellekin vähän hölmö olo koko jutusta. Soitan hänelle, että voisin tulla pistäytymään, mutta tulen varmaan kotiin yöksi :)

Luin ap:n kirjoitusta ja tuli vähän samat fiilikset kuin mulla oli edellisen miehen kanssa suhteen alkuaikoina. Pidin sitä outona että mies jaksoi ja halusi tavata vaan kerran tai kaksi viikossa. Ja minä en ole ripustautuvaa tyyppiä, on ihan omakin elämä. Se suhde sitten päättyi.

Nykyinen mies on ihan eri maata, just sellainen kun yleensä ollaan suhteen alkuaikoina (ollan oltu kimpassa 8 kk). Jos töissä on raskasta, tulee mun luo vaikka sitten iltakympiltä koska haluaa nähdä. Ja raivaa tilaa kalenterista koska haluaa viettää mun kanssa aikaa, harrastaa yhdessä jne. Ero näiden kahden miehen välillä on kuin yöllä ja päivällä. Tykkään enemmän tästä jälkimmäisestä tyylistä, ei tosiaan tartte ajatella että onko tosissaan vai eikö ole.

No hän kyllä sanoi, että voisin kyllä tulla hänen luokseen. Mutta en tiedä, että tarkoittiko oikeasti, koska äänensävy oli vähän sellainen väsähtänytläsähtänyt.

Mutta hitto vie, tuli itellekin vähän hölmö olo koko jutusta. Soitan hänelle, että voisin tulla pistäytymään, mutta tulen varmaan kotiin yöksi :)

Siis jos sua niin kovasti tämä asia vaivaa, mene sen miehen luokse ja sanot seuraavasti:

"Olen typerä kun tälläistä asiaa tivaan ja pahoittelen asiaa että roikun sinussa, mutta tahdon mielenrauhan: olenko pelkkä pano vai haluatko minusta jotakin vakavampaa?"

Jos mies tuosta säikkyy ja juttu lopahtaa teillä, se ei ollut tosissaan sun kanssa. Jos taas ei säikähdä, niin olet myöntänyt jo sille miehelle olevasi idiootti, kun vauhkot tälläistä asiaa ja pyydät sitä käytöstä aikuismaisesti anteeksi. Jos se mies välittää susta oikeasti ja tahtoo sun kanssa yhdessä olla, antaa kyllä anteeksi asian. Kuka nyt ei anna anteeksi ihmiselle, joka oma-aloitteisesti pyytää anteeksi käytöstään ja haluaa tietää, mitä seurustelukumppani tahtoo oikein, koska asia vaivaa häntä kovasti.

Pahinta mitä voit tehdä on ruveta "kostamaan" huomiotta jättäminen ja sitten ämmäpalstan tyyliin ylitulkita kaikkia eleitä. Samalla siis saat mieheltä "synnintunnustukset" + pakotat sen miehen kertovan sulle, tahtooko se sulta vain pillua, vai mahdollisesti muutakin.

Siinä oli jämerästi jäsennelty. Luulen että otan asian puheeksi pian, mutta en ihan vielä. Tuntuu, että ollaan tapailtu niin lyhyen aikaa ja pelkään pelästyttäväni miehen pois liialla raivokkuudella. Vaikka kai se sitten lähtisi muutenkin jos olisi lähteäkseen.
Toisaalta - niin hullua kuin se onkin - en tiedä haluanko itsekään tähän vielä mitään parisuhteen leimaa päälle, ennemminkin toivon nyt vaan, että mies teoillaan osoittaa että on todellisuudessa kiinnostunut.

Laitoin itseni valmiiksi ja soitin miehelle. Hän oli nukahtanut ja ihan unenpöpperössä kun soitin, taisi olla aika väsynyt siis. Tajusin, että parempi nähdä vain joku toinen päivä (kun ehkä itselläkin mieli vähän sekaisin liiallisen vatvomisen takia), ja sanoin, että olisikohan parempi siirtää tapaamista ja hän sanoi että kuullaan huomenna. Salaa ehkä toivoin, että se olisi sanonut että tuuu nainen tänne niin silitän sut uneen. Mutten siis mitenkään antanut äänensävystä ymmärtää, että pieni pettymys hiipi, kun tukka kammattuna ja poskipunat sudittuna puhelin kourassa olin valmiina lähtöön (ja vielä täältäkin käynyt hakemassa rohkaisua...)

No ehdinpä tekemään hyvät eväät töihin ja käydä ajoissa nukkumaan... vaikka se kainalo olisi ollut kuitenkin ehkä ykkösvalinta.

Itse roikuin samanlaisessa miehessä 6kk. Lopulta kysyin, että haluaako muutakin kuin vain naida, niin jopas meni vaikeaksi. Sanoi myöhemmin _netissä_, että ahdistui niin kysymyksestäni, että ei halua enää jatkaa. Vittu. Olisi pitänyt tajuta jo aiemmin. Pari kk "eron" jälkeen löysin nykyiseni ja herra ahdistunut tajusikin, että olisi sittenkin muukin kuin naiminen kelvannut

Taitaa pitää sinua varalla paremman puutteessa.

Oletko sä tosissasi? Siis millaista "sitoutumista" te keskimäärin odotatte miehiltä kuukauden tapailun jälkeen? Ap sanoi et tapaavat 2-3 kertaa viikossa. Se on musta paljon perheelliselle ihmiselle jolla on muutakin elämää kun se viimeisin kierroksessa oleva mies. En mä ainakaan ole pystynyt tapaamaan ketään tapailemaani miestä edes noin usein. Enkä haluaisi, kyllä molemmilla pitää sitä muutakin elämää olla. Varsinkin kun tapailua on vasta kuukausi takana :O

Tekisi mieli sanoa että joo, aiheuta vaan kohtaus, niin tietää mieskin minkä kanssa on tekemisissä.
Jos se mies on oikeasti ollut ihan poikki ja tosiaan mieluiten olisi vain nukkunut, mutta silti tarjoutui että mene sä sinne, kun luultavasti kuuli sun pettymyksen. Sitten se olisi saanut väkisellä sinnitellä hereillä ettet sä olisi turhaan tullut.
Ja muutenkin noi syyt perua tapaaminen on kyllä ihan oikeita.
Siis kai nämä jotkut vastaajat ovat provoja?
Ja eihän nyt monikaan mies taida niin teinimäisesti rakastua että koko ajan pitäisi nyhjätä yhdessä.
Eiköhän tuo suvun tapaaminen nyt aika selvä merkki ole ettet sä mikään satunnainen hoito ole. Vaikka tota rataa susta saattaa sellainen tulla.
Ja oikeesti, ehkä se mies ajatteli sua järkevämmin vaan ettei sun kannata mennä sinne pelkästään nukkumaan.

[QUOTE="vieras";28977703]Oletko sä tosissasi? Siis millaista "sitoutumista" te keskimäärin odotatte miehiltä kuukauden tapailun jälkeen? Ap sanoi et tapaavat 2-3 kertaa viikossa. Se on musta paljon perheelliselle ihmiselle jolla on muutakin elämää kun se viimeisin kierroksessa oleva mies. En mä ainakaan ole pystynyt tapaamaan ketään tapailemaani miestä edes noin usein. Enkä haluaisi, kyllä molemmilla pitää sitä muutakin elämää olla. Varsinkin kun tapailua on vasta kuukausi takana :O[/QUOTE]

Minustakin tuo määrä viikossa on ihan riittävä alkuun. Mulla oli itsellä vähän samanlainen tilanne mutta mies olisi ollut valmis näkemään mua milloin vain ellei ollut tosi pahoja esteitä. Mä en taas ollut niin innokas jatkuviin tapaamisiin kun on muutakin elämää ja näin aikuistuneempana ei tule roikuttua ja juostua toisen perässä niinkuin nuorempana. Sitäpaitsi kaipaan sulatella asioita rauhassa ja kaipaan myös tuttua turvallista elämääni.
Uusi suhde on kaikesta ihanuudestaan huolimatta kuitenkin aika stressaavaakin.

Jos se mies ei olisi muuta kuin panomielessä liikenteessä niin tuskin se olis raahannut ap:ta tapaamaan sukulaisiaan.
En minäkään täysin puhkikuolleena jaksa tavata yhtikäs ketään vaikka kuinka kiinnostaisi muuten.
Että ei kannata vielä heittää kirvestä kaivoon vaan ottaa ihan iisisti ja rauhallisesti ja katsoa jatkoa.

Mua kyllä ahdistaisi jatkuva kysely että ootko kiinnostunut vai etkö oo. Se sais mut jo niin takajaloilleen että ei tekis mieli enää välttämättä nähdä. Että en kyllä ihan vielä menisi kysymään mitään noin painostavaa.

Ehkä se mies tarvitsee enemmän aikaa kuin ap. Ja toisaalta ap:kin voisi hiukan rauhoittaa intoaan eikä olisi aina valmiina joka lähtöön.

Ja kyllä mun on omista syistäni johtuen helppo perua tapaamisia vaikka olisinkin kiinnostunut ihan tosissaan ihmisestä. Riippuu niin ihmisestä ja iästäkin. Ei ehkä kannata olla liian innokaskaan mutta mihinkään typerään pelleilyyn ei kannata ruveta että esittää vaikeasti saavutettavaa.

Luultavasti hän vain tapailee muutamia muitakin naisia samaan aikaan, joten älä huolestu - hän kyllä välittää sinustakin mutta täytyyhän hänen niitä muitakin käydä välissä tapaamassa. Varsinkin kun valittavat ihan yhtä paljon kuin sinä jos ei käy heidän luonaan.

Viimeksi muokattu:
Siinä oli jämerästi jäsennelty. Luulen että otan asian puheeksi pian, mutta en ihan vielä. Tuntuu, että ollaan tapailtu niin lyhyen aikaa ja pelkään pelästyttäväni miehen pois liialla raivokkuudella. Vaikka kai se sitten lähtisi muutenkin jos olisi lähteäkseen.
Toisaalta - niin hullua kuin se onkin - en tiedä haluanko itsekään tähän vielä mitään parisuhteen leimaa päälle, ennemminkin toivon nyt vaan, että mies teoillaan osoittaa että on todellisuudessa kiinnostunut.

Laitoin itseni valmiiksi ja soitin miehelle. Hän oli nukahtanut ja ihan unenpöpperössä kun soitin, taisi olla aika väsynyt siis. Tajusin, että parempi nähdä vain joku toinen päivä (kun ehkä itselläkin mieli vähän sekaisin liiallisen vatvomisen takia), ja sanoin, että olisikohan parempi siirtää tapaamista ja hän sanoi että kuullaan huomenna. Salaa ehkä toivoin, että se olisi sanonut että tuuu nainen tänne niin silitän sut uneen. Mutten siis mitenkään antanut äänensävystä ymmärtää, että pieni pettymys hiipi, kun tukka kammattuna ja poskipunat sudittuna puhelin kourassa olin valmiina lähtöön (ja vielä täältäkin käynyt hakemassa rohkaisua...)

No ehdinpä tekemään hyvät eväät töihin ja käydä ajoissa nukkumaan... vaikka se kainalo olisi ollut kuitenkin ehkä ykkösvalinta.

Jos kaveri on yhdeksän maissa täydessä unessa niin on kyllä varmasti ollut oikeasti väsynyt. Ajatteleppa sitä, että jos hän hyvää hyvyyttään olisi kuitenkin sinut sinne pyytänyt, miltä sinusta olisi tuntunut jos olisi vain nuokkunut tai torkkunut koko illan. Parempi nukkua väsy pois ja sitten virkeämpänä sinun seurassasi.

Huh, oli vähän tuskainen perjantai 13. Mies soitti päivällä kun olin töissä ja kysyi haluaisinko mennä oluelle töiden jälkeen. Suostuin ja sovittiin, että soitellaan kun olen päässyt seitsemältä. Hän ilmestyikin oma-aloitteisesti työpaikkani oven taakse seitsemän jälkeen. Menimme syömään ja siitä alkoi sitten alamäki.
Kutsuin siskon synttäritapaamisen jälkeen häntä n. viikko sitten vastavuoroisesti tapaamaan omia vanhempiani, koska perheellämme on tapana järjestää joka syksy rapujuhlat. Tämä tarkoittaisi siis sitä, että olisimme yhdessä matkustaneet Suomeen (asun siis Tukholmassa tällä hetkellä, kyseessä on siis myös ruotsalaismies) ja olisimme olleet siellä viikonlopun perheeni kanssa. Silloin en saanut mitään vastausta oikein, mutta eilen hän sitten otti rapujuhlat puheeksi. Ajattelin tietty, että hän on miettinyt asiaa ja haluaa osallistua... no, ei aivan. Kysyin sitten rapujuhlakeskustelun ohessa, että onko hän nyt sitten halukas tulemaan. Hän vähän jotakin venkoili ja sanoi, että pitäisikö meidän edetä rauhallisemmin. Sanoin, että en ymmärrä miksi minä tapasin sitten jo hänen vanhempansa, mutta hän oli sitä mieltä, että viikonlopputapaaminen toisessa maassa on huomattavasti suurempi juttu ja hänelle se ei ollut niin suuri askel viedä minua vanhempiensa nähtäväksi, kun tilaisuus oli niin vapaamuotoinen (mistä vähän pahoitin mieleni, että se nyt ei sitten kai merkinnyt kauheasti hänelle...)
Illan aikana hän sitten ehdotti, että tulisin hänen ystäviensä tupareihin ja että mentäisiin minun ystävien kanssa joku ilta pelaamaan biljardia ja mitä kaikkea... Silti hän haluaa "edetä hitaasti", eikä tavata omia vanhempiani. Sanoin, että olisi varmaan ollut parempi sitten pysytellä hiljakseen niistä rapujuhlista, eikä ottaa oma-aloitteisesti asiaa puheeksi, ihan kuin heilutellen karkkipussia minun naamani edessä.

Kysyin myös, että tapaileeko hän muitakin ja sanoi ainakin, että ei. Hän sanoi myös, että ei tapaile minua sen takia, että tapailisi vain lämpimikseen, jotta voisi sitten loukata tietyn ajan jälkeen. Silti aistin, että hän ei ole ihan varma minusta. Olen niin hämilläni, loukkaantunutkin, ja vanhat haamut alkavat ryömiä kaapeista.

Hän kysyi, että haluaisinko, että hän tulee luokseni illan päätteeksi, vähän mieli maassa suostuin kuitenkin, mutta loppuilta ei muuttunut sen mukavammaksi. Oikeastaan sen takia varmaan, että minä olin loukkaantunut ja olo oli oikeastaan vähän torjuttu.

En tiedä osaanko olla tällaisissa epävarmoissa suhdetilanteissa. Edes näin alkuvaiheessa. Tykkään siitä, että kun aletaan tapailla niin sitten tosissaan aletaan. Kaikki eivät ilmeisesti ole samoilla ajatuksila liikenteessä. Olen jo niin ihastunut kuitenkin, että en osaa sanoa juuta enkä jaata, vaikka minulla on aika tuskainen olo koko epävarmasta tilanteesta. Pelottaa...
Ehkä annan miehen nyt itse ottaa yhteyttä jos on ottaakseen.

Riippuu mielestäni aika paljon molempien iästä, mitä kannattaa odottaa ja miten tulkita. Jos mulla olisi ollut 25-v. se järki mikä nyt on, en olisi alkanut olla nykyisen mieheni kanssa ollenkaan. Meillä oli näet hyvin samantyyppinen tilanne, esim. mies ei vastannut illalla puhelimeen vaan väitti nukahtaneensa sohvalle, puhelimesta oli akku loppunut ym. selityksiä. Emme myöskään tehneet mitään muuta kuin harrastimme liikuntaa ja seksiä. Tapasimme pari kertaa viikossa kunnes ajauduin asumaan hänen luokseen. Olemme edelleen yhdessä, mutta vain sen vuoksi, että ole katsonut yhtä ja toista läpi sormien.

Sen sijaan nyt kun olen itse kohta 40, en jaksaisi tavata toista joka ilta, kun en vielä tuntisi häntä hyvin. Vanhempana oman tilan tarve kasvaa ja kyky kestää yksinoloa. Sen sijaan nuorena se, ettei halua olla koko ajan toisen kyljessä kertoo mielestäni usein tunnekylmyydestä tai kiinnostuksen puutteesta.

En mulle tulisi tuossa tilanteessa edes mieleen, että mies olisi jotenkin liian vähän kiinnostunut. Vaikuttaa ainakin kiinnostuneelta, enkä itse ainakaan jaksa jatkuvasti nysvätä tyypin kanssa, vaikka olisinkin ihastunut.

Tuosta "vakavammasta" en osaa sanoa, itse en mieti juurikaan tulevaisuutta, jos olen ihastunut ja tapailen jotain miestä. Eihän siinä nyt osaa (tai edes tarvitse) sanoa, kuinka "vakavissaan" on ja mitä tahtoo tyypistä, aika sen näyttää.
On se hetki silloin ja sillä mennään. Väsyneenä ei tosiaan jaksa tavata ketään, vaikka olisi kuinka pihkassa.

Oletko ajatellut että mies ehkä oikeasti ei halua pitää kiirettä?

Katsos, meissä miehissäkin on niitä edellisiin suhteisiin pettyneitä jotka mieluummin ottavat asiat varovasti ja rauhassa koska virheistä pitää oppia?

Kuulostaa kieltämättä aika tukahduttavalta sellainen "annan sinulle kaikkeni ja hiihdän tapaamaan sinua pää kainalossa 40 kilometriä ylämäkeen, vaikka susilauma juoksee perässä ja tuuli puskee vastaan"-asenne.

Itse en laittaisi kaikkea yhden kortin varaan, enkä haluaisi myöskään olla toiselle se ainut kortti, jonka varaan rakennetaan kaikki ja perutaan vaikka valmiit suunnitelmat, jotta pääsee tapaamaan.
Eikö toiseen pitäisi voida luottaa sen verran, että se kyllä tulee sitten kun pääsee? Että kyllä minä olen sen mielessä ja se tulee heti, kun on sopiva hetki?

• Tykkää
Reactions: Levoton
On se nyt vähän eriasia käydä lähellä sukulaisissa kuin raahata toiseen maahan ja viettää siellä viikonloppu! Kyllä mua ahdistaisi jo koko reissaaminen ja sitten vielä vietät aikaa vieraassa seurassa kun suhdekin on täysin tuore. Ei ei ei näin!

Musta ap alkaa kuulostaa lähinnä rasittavalta riippujalta.

Yhteistyössä