V
vierailija
Vieras
Mua on ihmetyttänyt sellaiset tarinat, joissa naiset on vaikka vuosia kestäneet työpaikalla seksuaalisia vihjailua tai kosketteluja. Ymmärrän, että se on kamalaa ja ahdistaa, mutta miten vaikeata oikeasti on nolata se vastapuoli esim. korottamalla ääntään ja sanomalla vaikka, että ONKOHAN TUO NYT IHAN SALLITTUA TYÖPAIKALLA? Niin että työkaverit kuulee. Toi oli vaan esimerkki, sanoahan voi vaikka mitä ja kieltää, ja huutaa. Uhata asian viemisellä eteenpäin jne.
Onko naiset vaan liian kilttejä, vai pelätäänkö oman työpaikan puolesta. Ei pitäisi, ei ainakaan silloin kun ahdistelija on muu kuin pomo. Seksuaalinen ahdistelu on ainakin toistaiseksi otettu vakavasti (mutta toivottavasti siitä ei tule normi mamujen myötä, no se ei kuulu tähän).
Mulle olis suorastaan nautinto päästä nöyryyttämään jotain hikistä nilkkiä. Nolata se niin, ettei uskalla enää päin katsoa.
Onko naiset vaan liian kilttejä, vai pelätäänkö oman työpaikan puolesta. Ei pitäisi, ei ainakaan silloin kun ahdistelija on muu kuin pomo. Seksuaalinen ahdistelu on ainakin toistaiseksi otettu vakavasti (mutta toivottavasti siitä ei tule normi mamujen myötä, no se ei kuulu tähän).
Mulle olis suorastaan nautinto päästä nöyryyttämään jotain hikistä nilkkiä. Nolata se niin, ettei uskalla enää päin katsoa.