N
näin
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Millainen ihminen on pyöreä? Sellainen jolla on muodot? Onko hoikka sellainen, jolla ei ole mitään ylimääräistä?
Kyllä silläkin on merkitystä, mihin nuo kilot menee. Jos vartalonmuoto on tasapaksu makkara, niin se antaa ihan eri kuvan kun ne kilot ovatkin menneet takapuoleen ja rintoihin ja ero esim vyötäröön on selkeä.
mä olen pahoillani, mutta pyöreä on minulle äitini, jolla on oikeasti selvästi ylipainoa. Hän on jo kaikkialta selvästi pyöreä. Ehkä sitten ap kutsuisi häntä jo ihan suoraan läskiksi. En mieltäisi itseäni pyöreäksi. Esim koossa 175/70 olen mielestäni ihan solakka. Suorastaan hoikka, koska kaikki mitoilleni tarkoitetut vaatteet ovat väljiä vyöräröltä. Se jos minulla olisi pari senttiä vähemmän mittaa tai muutama kilo enemmän painoa, ei tekisi minua kuitenkaan kutsumaan pyöreäksi. Koossa 175/60kg olin enemmänkin anorektikon näköinen, kun katselee noita nuoruuskuvia. Ehdottomasti hoikka. Mutta hoikka minusta voi ollä eri kilomäärilläkin.
Mutta mitä ovat muodot? Minusta muodot eivät ole ylimääräistä rasvaa vyötäröllä tai lantiolla, vaan treenatut lihakset oikeissa paikoissa. Muodot eivät ole ylimääräistä rasvaa, vaan lihasta. Ylimääräinen rasva on pyöreyttä.