eikö se mene näin (kaaso+hääasiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TheUnforgiven
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuulostaa ihan tyypilliseltä bridezillalta! Ja toi salaa naimisiin meno on kyllä törkeyden huippu, miksei siitä vois kertoa edes teille? Pitävätkö kuitenkin häävastaanoton vai mikä merkitys teille muille kaasoille jää?

Hieman aiheen ohi menee, mutta olen pohtinut usein sitä, että mistä on tullut nykyinen tapa, että kaasolla ja bestmanilla teetetään melko iso osa häihin liittyvistä hommista? Muutama kaverini on joutunut tekemään osansa aina koristeiden askartelusta ja hotellihuoneen ja auton varauksista häiden ohjelmaan asti. Tottakai polttarit kuuluvat kaason ja bestmanin toimenkuvaan, mutta en ymmärrä miksi muiden pitäisi järjestellä itse hääjuhlaa? Hääparihan siinä naimisiin menee ja on itse halunnut juhlistaa tapahtumaa kutsumalla sukua ja ystäviä juhlimaan. Omasta halusta auttaminen on tietenkin eri asia, mutta silloinkin hääparin pitäisi olla kiitollisia pienestäkin avusta, eikä vaatia/odottaa koko ajan enemmän.

Kaason ja bestmanin alkuperäinen tarkoitushan on ollut tukea ja avustaa (esim. pukemisessa) morsianta ja sulhasta heidän hääpäivänään, ei vuoden kestävän suunnittelu ja hääjuhlan järjestäminen!

no mulle ei halunnut kertoa varmaan siksi etä mä valitin noista puku jutuista ja sanoin että onko nyt varmasti laskenut että häihin menee sitä rahaa ja heilläkun tuota säästöä ei ole yhtään..tajusi kai että ei olekkaan rahaa pitä rinsessä häitä..mutta muut kaasot tietää minä en! tai tiedän mutta leikin etten tietäisi! yksi kaasoista vain on kutsuttu maistraattiin meitä kahta muuta ei! morsian sanoi että pidetään vappuna bileet sitten että heillä on pienmuotoinen vastaanotto..mutta mä en lähde ainakaan..kun mähän en koko jutusta vielä "tiedäkkään".. :kieh: :kieh:

Ihan pakko vielä kysyä, että minkä ikäinen tuo bridezilla on? Vaikuttaa hieman keskenkasvuiselta, jos alkaa suunnitella prinsessahäitä ilman rahaa!

Joo, mä tekisin samoin kun sä eli en välttämättä menis mihkään bileisiinkään. Sanoisin vaan, että sori, vappusuunnitelmat on lyöty lukkoon jo aikoja sitten!

morsian voi ja saakin esittää toiveita sen suhteen ettei halua nolaamisia ( joita en muuten ymmärrä itsekäänn ) ei halua myydä ja eikä pukeutua. Noi on mun mielestä ihan ymmärrettäviä. Muut jääkin sitten kaasojen käsiin.

tosta puvusta... Jos morsian haluaa et kaaso pukeutuu tietynlaiseen pukuun niin morsio sen maksaa.

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
morsian voi ja saakin esittää toiveita sen suhteen ettei halua nolaamisia ( joita en muuten ymmärrä itsekäänn ) ei halua myydä ja eikä pukeutua. Noi on mun mielestä ihan ymmärrettäviä. Muut jääkin sitten kaasojen käsiin.

tosta puvusta... Jos morsian haluaa et kaaso pukeutuu tietynlaiseen pukuun niin morsio sen maksaa.

No sehän nyt on itsestäänselvää, että polttarit suunnitellaan morsianta ajatellen! Ei kukaan ystävä halua, että morsian tuntee itsensä nolatuksi polttareissaan ja ystävät tuntevat toistensa tyylin.

Mutta silloin kun morsian kertoo, mitä, missä ja milloin polttareissa tehdään, niin ei puhuta enää polttareista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:

No sehän nyt on itsestäänselvää, että polttarit suunnitellaan morsianta ajatellen! Ei kukaan ystävä halua, että morsian tuntee itsensä nolatuksi polttareissaan ja ystävät tuntevat toistensa tyylin.

Mutta silloin kun morsian kertoo, mitä, missä ja milloin polttareissa tehdään, niin ei puhuta enää polttareista.

no kyl toi nolaaminen ja nöyryytys pukeutumisen / tehtävien kautta on ihan "normaalia" nykyään...

no jos se on morsiammesta ok nii mikäs siinä..

Yhteistyössä