Eikö täällä ole enää moderointia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija123456
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija123456

Vieras
Ekat sivut ihan täynnä törkyä, ollut jo päiväkaupalla. Käykö täällä enää kukaan täysjärkinen, vai onko tän vallanneet jotkut sekopäät kokonaan? Mitä ihmettä täällä on tapahtunut??? O_o

• Tykkää
Reactions: dechs
Ei tossa mun mielestä mitään törkyä ole ollut, otsikoissakaan. Taitaa olla törky aloittajan mielessä. Siis että sulle tulee pelkistä otsikoiden lukemiesta pahamieli?
Käy noilla rekkautumisen vaativilla osioilla niin saat just niitä otsikoita joita haluat.
Aihe vapaa on sitä, että aiheet on vapaita.

Mene Vauvan aihevapaalle. Siellä ei saa puhua mistään, kaikki aloitukset melkein mistä vaan poistetaan mielivaltaisesti ja banneja jaetaan hysteerisellä raivolla. T. 3 viikkoa access denied, enkä tosiaankaan kirjoittanut mitään rasistista, linkitin ulkomaisesta lehdestä artikkelin

Mä olen pitkään ihmetelly samaa kuin aloittaja.
Jos mä tahdon rupatella humpansoitosta, niin mä löydän oitis muutaman asiaan keskittyneen forumin. Jos mä tahdon rupatella Ladasta, Volvosta, savusaunasta tai avaruussukkulaohjelmasta, niin löydän palstat joilla on tarkoitus keskustella pääasiassa noista. Noi palstat näyttää siltä, että täällä on tarkoitus keskustella tän tyyppisistä asioista.

Jos tahtoisin lukea mitävittua- palstaa tai mamu-uliuli- älämölöä niin kyllä mä löytäisin siihenkin asiaan keskittyneet palstat. Mut se ei riitä mitävittuajille. Ideologiaan kun vissiin kuuluu levittää sitä paskaa ihan joka paikkaan mistä läpi pääsee ja missä moderointi on hidasta.

Jostain syystä perhelehden keskustelupalsta ei näytä Lada- kerhon forumilta, eikä saunakerhon sivuilta.
Ei mun mielestä myöskään tarttis näyttää mitävittua- palstan jatkoajalta. Mut valitettavan usein milloin etusivua erehdyn vilkaisemaan se näyttää just siltä.

Joo, en voi ymmärtää, miten naapurin haukkuvasta koirasta -avautuminen johtaa siihen, että ketjuun tullaan heittämään kaikkea törky:poop: maahanmuuttajista.

Mä olen pitkään ihmetelly samaa kuin aloittaja.
Jos mä tahdon rupatella humpansoitosta, niin mä löydän oitis muutaman asiaan keskittyneen forumin. Jos mä tahdon rupatella Ladasta, Volvosta, savusaunasta tai avaruussukkulaohjelmasta, niin löydän palstat joilla on tarkoitus keskustella pääasiassa noista. Noi palstat näyttää siltä, että täällä on tarkoitus keskustella tän tyyppisistä asioista.

Jos tahtoisin lukea mitävittua- palstaa tai mamu-uliuli- älämölöä niin kyllä mä löytäisin siihenkin asiaan keskittyneet palstat. Mut se ei riitä mitävittuajille. Ideologiaan kun vissiin kuuluu levittää sitä paskaa ihan joka paikkaan mistä läpi pääsee ja missä moderointi on hidasta.

Jostain syystä perhelehden keskustelupalsta ei näytä Lada- kerhon forumilta, eikä saunakerhon sivuilta.
Ei mun mielestä myöskään tarttis näyttää mitävittua- palstan jatkoajalta. Mut valitettavan usein milloin etusivua erehdyn vilkaisemaan se näyttää just siltä.

Edelleenkin, koska luetun ymmärtäminen näyttää olevan olematonta. Palstan nimi on aihe vapaa, eikä keskustelua perheestä :D voimahali

Edelleenkin, koska luetun ymmärtäminen näyttää olevan olematonta. Palstan nimi on aihe vapaa, eikä keskustelua perheestä :D voimahali
Kiitos, mun luetun ymmärtämisessäni ei o vikaa. Joskus luen muutakin kuin TexWilleriä.

Jos et ole hoksannut, niin on tapana kirjoittaa eri tavalla ja eri asioista eri paikkoihin. Jos laitat kirjoituksen AkuAnkkaan tai Tekniikan maailmaan, niin se ei ole se sama kirjoitus.

”Aihe vapaa” tarkoittaa jotain ihan muuta kuin rajoittamatonta ja moderoimatonta oikeutta paskanlevitykseen. Sananvapaus on sitä, että saat vapaasti kirjoittaa vaik raamatun paksuisen kirjan älämölöä, mutta et voi vaatia että joku sen julkaisee tai kustantaa.

Kusipäät ovat valloittaneet palstan ja modet eivät käy täällä enää. :mad:

Kusipäät ovat valloittaneet Suomen eikä rajavartioita enää ole.

http://mvlehti.net/2015/11/08/olli-hakala-suomen-lopullisesti-tuhoajat/

12109141_1144247568922725_4897257765140305764_n.jpg

Kiitos, mun luetun ymmärtämisessäni juu ei o vikaa. Joskus luen muutakin kuin TexWilleriä.

Jos et ole hoksannut, niin on tapana kirjoittaa eri tavalla ja eri asioista eri paikkoihin. Jos laitat kirjoituksen AkuAnkkaan tai Tekniikan maailmaan, niin se ei ole se sama kirjoitus.

”Aihe vapaa” tarkoittaa jotain ihan muuta kuin rajoittamatonta ja moderoimatonta oikeutta paskanlevitykseen. Sananvapaus on sitä, että saat vapaasti kirjoittaa vaik raamatun paksuisen kirjan älämölöä, mutta et voi vaatia että joku sen julkaisee tai kustantaa.

Kerro mitä tarkoittaa "Aihe vapaa"?

Kerro mitä tarkoittaa "Aihe vapaa"?
Jospa käyttäisit ihan niit omia hoksottimiasi siihen, että AkuAnkka, Tekniikan maailma tai haitarinsoittoforumi eivät ole niitä paikkoja joihin kandee edes yrittää trollata älämölöä.

En tiedä onko vika järjen vähyydessä vai käytöstapojen puutteessa mut vähintään jälkimmäisessä on parantamisen varaa ja ihan vitusti.

Palstan taso on laskenut huomattavasti sitten aktiivi-palstalaisvuosieni -08-12. Olen monta kertaa tehnyt aloituksen aihessta josta toivioisin keskustelua, mutta harvoin sellaista enää viriää toisin kuin aiemmin, useinmiten pelkkää päänaukomista. Siksi käyn täällä enää noin kerran pari puolessa vuodessa.

Yhteistyössä