Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Määrittele "törky"?
No tota rasistista ja seksististä juttua tuntuu otsikoiden perusteella riittävän. Ilmeisesti siis kaikki normaalit on täältä jo kaikonneet, jos jäljellä olevien mielestä täältä ei mitään törkyä löydy..![]()
Otsikko tulee väkisinkin luettua..Ei ole pakko lukea ketjuja joiden aihe ei miellytä, en minäkään lue.
Otsikko tulee väkisinkin luettua..
Otsikko tulee väkisinkin luettua..
Noita törkyaloituksia on niinkin, että otsikko on ihan muuta kuin mitä itse viestissä kirjoitetaan.Ei ole pakko lukea ketjuja joiden aihe ei miellytä, en minäkään lue.
Jatkuvat mamu/matu jne spammaukset voi kyllä luokitella törkyviesteiksi.Onko moderointi sun mielestä yhtäkuin jos aihe ei ole minua kiinnostava se on törkyä?? Onneksi sinä et ole mode![]()
Mä olen pitkään ihmetelly samaa kuin aloittaja.
Jos mä tahdon rupatella humpansoitosta, niin mä löydän oitis muutaman asiaan keskittyneen forumin. Jos mä tahdon rupatella Ladasta, Volvosta, savusaunasta tai avaruussukkulaohjelmasta, niin löydän palstat joilla on tarkoitus keskustella pääasiassa noista. Noi palstat näyttää siltä, että täällä on tarkoitus keskustella tän tyyppisistä asioista.
Jos tahtoisin lukea mitävittua- palstaa tai mamu-uliuli- älämölöä niin kyllä mä löytäisin siihenkin asiaan keskittyneet palstat. Mut se ei riitä mitävittuajille. Ideologiaan kun vissiin kuuluu levittää sitä paskaa ihan joka paikkaan mistä läpi pääsee ja missä moderointi on hidasta.
Jostain syystä perhelehden keskustelupalsta ei näytä Lada- kerhon forumilta, eikä saunakerhon sivuilta.
Ei mun mielestä myöskään tarttis näyttää mitävittua- palstan jatkoajalta. Mut valitettavan usein milloin etusivua erehdyn vilkaisemaan se näyttää just siltä.
Kiitos, mun luetun ymmärtämisessäni ei o vikaa. Joskus luen muutakin kuin TexWilleriä.Edelleenkin, koska luetun ymmärtäminen näyttää olevan olematonta. Palstan nimi on aihe vapaa, eikä keskustelua perheestävoimahali
Kusipäät ovat valloittaneet palstan ja modet eivät käy täällä enää.![]()
Joo, en voi ymmärtää, miten naapurin haukkuvasta koirasta -avautuminen johtaa siihen, että ketjuun tullaan heittämään kaikkea törkymaahanmuuttajista.
Kiitos, mun luetun ymmärtämisessäni juu ei o vikaa. Joskus luen muutakin kuin TexWilleriä.
Jos et ole hoksannut, niin on tapana kirjoittaa eri tavalla ja eri asioista eri paikkoihin. Jos laitat kirjoituksen AkuAnkkaan tai Tekniikan maailmaan, niin se ei ole se sama kirjoitus.
”Aihe vapaa” tarkoittaa jotain ihan muuta kuin rajoittamatonta ja moderoimatonta oikeutta paskanlevitykseen. Sananvapaus on sitä, että saat vapaasti kirjoittaa vaik raamatun paksuisen kirjan älämölöä, mutta et voi vaatia että joku sen julkaisee tai kustantaa.
Jospa käyttäisit ihan niit omia hoksottimiasi siihen, että AkuAnkka, Tekniikan maailma tai haitarinsoittoforumi eivät ole niitä paikkoja joihin kandee edes yrittää trollata älämölöä.Kerro mitä tarkoittaa "Aihe vapaa"?
tällä palstalla taitaa olla sitten ikuinen isänpäivä.Nyt on sunnuntai ja isänpäivä, joten elämässään epäonnistuneet yrittävät saada ajan kulumaan spämmäämällä. Siinä selitys törkyviesteille.