Eikö tästä tulee liian tumma?(lisää kuvia)lisääsin kuvia vielä

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Siisti toi olohuoneen sohva :D
Varmasti ihan hienonnäköinen koti kunhan tavarat on järjestyksessä :)

ps: nyt se on helsinki-vantaan kentällä. Joutuu olemaan vielä 3tuntia ennenkuin linja-auto lähtee kotia kohti

Ja mua harmita,kun tuhlasin 3tonnia sohvaan:'( Ei se edes näyttää että se maksaa 3tonnia ja muuten toi nahka menee ryppyiseksi,eli tyhmiä me olemme :headwall:
Kiva,milloin mies on jo paikalla sitten?:D

aamulla 8maissa..kerkee pojan just näkemään ennen kouluun lähtöä

Oho niin paljon kestää:(,Mutta kuitenkin se on jo kohta :D ;)

jep..ai know..sitä varten mulla onkin jotain punaista ja ;) kivaa...
mut tota harmaata peesailleen toi olkkarin pöytäkin on kiva

Siisti toi olohuoneen sohva :D
Varmasti ihan hienonnäköinen koti kunhan tavarat on järjestyksessä :)

ps: nyt se on helsinki-vantaan kentällä. Joutuu olemaan vielä 3tuntia ennenkuin linja-auto lähtee kotia kohti

Ja mua harmita,kun tuhlasin 3tonnia sohvaan:'( Ei se edes näyttää että se maksaa 3tonnia ja muuten toi nahka menee ryppyiseksi,eli tyhmiä me olemme :headwall:
Kiva,milloin mies on jo paikalla sitten?:D

aamulla 8maissa..kerkee pojan just näkemään ennen kouluun lähtöä

Oho niin paljon kestää:(,Mutta kuitenkin se on jo kohta :D ;)

jep..ai know..sitä varten mulla onkin jotain punaista ja ;) kivaa...
mut tota harmaata peesailleen toi olkkarin pöytäkin on kiva
:D:D;)

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
mun mielestä valkoiset koneet hyppää liikaa silmille... oisin ite laittanut integroidut ja tasoon upotetun liesitason ja kalusteuunin rosterisena.

Mä en halua ruostemattomasta terästä,kun kaikki liika näkyy,meillä on valkoinen lamppu sekä ruokailuryhmä musta-ruskea ja valkoinen

Tumman kanssa sopii rosteri, eikä siinä näy lika sen kummemmin kuin valkoisessakaan, ovat nylyyän anti-finger käsiteltyjä.

Valkoinen on liian kova.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hyvä siitä tulee, keskeneräistä ei sovi mennä arvostelemaan :)

Tummat ovet ovat tyylikkäät. Valkoiset ovat tavanomaiset ja nopeammin taas pois muodista, jos siitä välittää, vrt, 80-luku. Korkeakiiltovalkoisissa näkyy lika ja rätin jäljet. Meillä tummat ovet, tumma pähkinä, eikä lika niissä näy, tummista pöytäpinnoista saa pölyä pyyhiä, mutta siät varten on microliinat :) Otahan kuva myös valmiista keittiöstä.

Tumma on tyylikästä mutta se alkaa olemaan jo poissa muodista. Valkoinen on todella tyylikästä ja ajatonta.

Tuossa Savannan keittiössä ei mikään käy oikein yhteen. Luulisi että tuolla rahalla saisi hienompaakin mutta ei sillä tyylitajua saa ostettua...

Ja järkyttävä kaaos koko asunnossa! Ei kai tuolla lapset joudu elämään...?

Tumma ei ole pois muodista ja kuka muodista välittää.

Näyttää kyllä todella pieneltä tuo keittiö, kun kaapit on mustat. Vähän kaappeja ja työtilaa. Valkoiset kylmiöt ja muut eivät oikein sovi yhteen muun kanssa. En oikein keksi tästä nyt mitään positiivista sanottavaa, sorry.

jos nyt muodin mukaan vallan mentäs ni sitähän pitäs tehdä keittiöremppa 3-5v välein =) joten makuasioita sanonpa minä, laitan tänne meidänki kodista kuvan ku tehtii keittiöremppa pikkubudjetilla heti ku saan johdon kameraan, savanna älä mee vaihtaa missää nimes niit kodinkoneita, näyttää paljon hienommilta luonnossa ku kuvissa, ja mä en ite tykkää rosterista yhtään, haluun tosta mikrostaki eroon :headwall: iha vaa sen takia et se pinta ikävä kyllä menee huonoksi nopeemmin ku valkonen ja niitä saa ol koko ajan pyyhkimäs.

Alkuperäinen kirjoittaja Työ--Myyrä--:

Puuttuuko teiltä vielä keittiöstä yläkaapit vai jääkö se tuollaiseksi? Tiedän että on muotia olla laittamatta yläkaappeja, mutta minusta tuo näyttii keskeneräiseltä. En tiedä vaikuttaako se, että välitilassa on laatat suunnilleen sellaisella korkeudella että päälle voisi laittaa suoraan yläkaapit. Ilman laattoja vaikutelma olisi mielestäni kivempi.

Muuten tykkäsin paljon, etenkin olohuoneen takka on kuin piste i:n päälle!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Hyvä siitä tulee, keskeneräistä ei sovi mennä arvostelemaan :)

Tummat ovet ovat tyylikkäät. Valkoiset ovat tavanomaiset ja nopeammin taas pois muodista, jos siitä välittää, vrt, 80-luku. Korkeakiiltovalkoisissa näkyy lika ja rätin jäljet. Meillä tummat ovet, tumma pähkinä, eikä lika niissä näy, tummista pöytäpinnoista saa pölyä pyyhiä, mutta siät varten on microliinat :) Otahan kuva myös valmiista keittiöstä.

Tumma on tyylikästä mutta se alkaa olemaan jo poissa muodista. Valkoinen on todella tyylikästä ja ajatonta.

Tuossa Savannan keittiössä ei mikään käy oikein yhteen. Luulisi että tuolla rahalla saisi hienompaakin mutta ei sillä tyylitajua saa ostettua...

Ja järkyttävä kaaos koko asunnossa! Ei kai tuolla lapset joudu elämään...?

Tumma ei ole pois muodista ja kuka muodista välittää.

Tumma kyllä todellakin alkaa olemaan jo menneen talven lumia! Ja kyllähän monetkin välittävät muodista....

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:

Puuttuuko teiltä vielä keittiöstä yläkaapit vai jääkö se tuollaiseksi? Tiedän että on muotia olla laittamatta yläkaappeja, mutta minusta tuo näyttii keskeneräiseltä. En tiedä vaikuttaako se, että välitilassa on laatat suunnilleen sellaisella korkeudella että päälle voisi laittaa suoraan yläkaapit. Ilman laattoja vaikutelma olisi mielestäni kivempi.

Muuten tykkäsin paljon, etenkin olohuoneen takka on kuin piste i:n päälle!

Yläkaappeja ei ole eikä tule -ne on olleet mun inhokit siitä asti kun olen keittiöitä alkanut käyttämään. Muodista en niinkään välitä... :x Keskeneräinen tuo keittiö vielä onkin, seinille on tarkoitus laittaa jonkun verran vaaleita avohyllyjä romantiikan tyyliin.. Olen tälläinen tyylien sekoittelija... :)

Esim nuo pöydillä olevat lasipurkit on tarkoitus nostaa hyllyille, saadaan sitte lisää pöytätilaakin... :D

makuasioitahan nämä ovat mutta tuosta talosta tulee ihan mieleen 80-90 luku..... valkoiset, pelkistetyt perus kodinkoneet jne.

ja mikä sotku tuolla onkaan, vaikka on rakentaminen vielä menossa mutta kuka voikaan asua tollasessa läävässä.

Yläkaappeja ei ole eikä tule -ne on olleet mun inhokit siitä asti kun olen keittiöitä alkanut käyttämään. Muodista en niinkään välitä... :x Keskeneräinen tuo keittiö vielä onkin, seinille on tarkoitus laittaa jonkun verran vaaleita avohyllyjä romantiikan tyyliin.. Olen tälläinen tyylien sekoittelija... :)

Esim nuo pöydillä olevat lasipurkit on tarkoitus nostaa hyllyille, saadaan sitte lisää pöytätilaakin... :D

Kaunista muuten, mutta jos yläkaappeja ei tule, niin miksi sitten laatoitus on kuin välitilasta? Eli välillä matala ja hassu korotus tuulettimen kohdalla?

Alkuperäinen kirjoittaja maku:
makuasioitahan nämä ovat mutta tuosta talosta tulee ihan mieleen 80-90 luku..... valkoiset, pelkistetyt perus kodinkoneet jne.

ja mikä sotku tuolla onkaan, vaikka on rakentaminen vielä menossa mutta kuka voikaan asua tollasessa läävässä.

siis asuuko savanna perheineen jo tuossa uudessa???????????eikai!

Alkuperäinen kirjoittaja maku:

siis asuuko savanna perheineen jo tuossa uudessa???????????eikai!

Miten niin ei kai?

Yhteistyössä