eikö tytöille ole enää college-housuja? perhanan legginssit!!!!

Big Bang Theory

Aktiivinen jäsen
05.07.2011
9 533
5
36
Meidän tyttö on tullut äitiinsä ja legginsejä ei jalkaansa laita, vaikka 5veellä ne vielä siedettävät onkin. Kävin tänään etsimässä kivoja sisähousuja tytölle ( kokoa 122 ) no, eipä löydy. Legginssejä olisi vaikka minkälaisia ja kuviollisia. Yhdet colleget löysin, mutta niissäkin piti tietysti olla se hello kitty-kuva joka tullee jo korvista ulos. ärrinmurrin...jäi kauppaan. Kertokaa nyt mistä löydän...eikä mitään nettisivuja. En ostele netistä mitään...haluan kävellä kauppaan ja ostaa tuotteen.

Kirpputorilta olen onneksi jotain löytänyt.

[QUOTE="vieras";24399411]Mä ostin Kapphallista, siellä oli mustia, harmaita ja tummansinisiä. Tyttö kelpuuttaa vain mustat ja harmaat.[/QUOTE]

poikien osastolta varmaan pitää lähteä etsimään. Meidän pojalle 6v löysin tosi kivoja housuja, mutta voisi olla hiukan tyttömäisempiäkin tytölle :)

ostin juuri vapaa valinnasta paita + housut setin jossa alehinta 7€ koko asu. Ja kun otti 3 ale tuotetta sai vielä lisaa 40% hinnasta pois. 11€ sain 2 collegeasua ja hellemekon ensi kesäksi. Eihän ne mitään "laatua ja kallista ja esittelykelpoista" ole, mut kelpoa päivähoitokamaa.

Minä ostin cittarista 5e, ihan perus collegehousuja ja ovat tosi hyvät, eivät ole pesussa miksikään menneet. Niinkuin jotkut colleget menee sellaisiksi "luprakkeiksi" ;)
Ja sitten ihan Prismasta ostin collegehousuja kans. Ne ovat olleet kans yllättävän kestävät. Ciraf-merkkiset.

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=713019&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10009&compartmentId=10068&categoryId=10207

näytti olevan muitakin!

Metsolasta löytyy hyvä värivalikoima. Tylsää kun ruotsalaisketjuissa nuo värit on aina pelkkää harmaata, tummansinistä ja mustaa kun lapsen koko on isompi kuin 86 cm.

Ootko kattonu poikien puolelta.. sieltä vois löytyä ihan kivoja tytöillekki sopivia. Ite ainaki oon omille tytöille ostanu paljonki limea, turkoosia, ruskeaa ja oranssia poikien puolelta

Henkkamaukan postimyynnissä just tarjouksessa alle vitosen per collegehousut. Niitä saa ostaa kahdet tuolla hinnalla, jos ostaa enemmän, maksavat kolmesta kappaleesta eteenpäin noin kympin (? en kyll oo ihan varma hinnasta).

Onko tyttösi collegessa? Ja ne järkyttävät housut ovat muuten LEGGINGSEJÄ!
Äläkä vitun typerys kirjoita ENÄÄN ja sekin kiristää hermoja, jos AIJ0Tjotain!!! Voi prkl!
*kilahti jo*

[QUOTE="vieras";24399622]Onko tyttösi collegessa? Ja ne järkyttävät housut ovat muuten LEGGINGSEJÄ!
Äläkä vitun typerys kirjoita ENÄÄN ja sekin kiristää hermoja, jos AIJ0Tjotain!!! Voi prkl!
*kilahti jo*[/QUOTE]

:laugh:

Miten sulle voi kertoa kauppoja, kun ei tiedä missäpäin suomea edes asut? Netti on kyllä vaivaton, toki jos sun pitää nähdä vaivaa, niin ymmärrän sitten kaupoissa ravaamisen.

Keltaiseen kettuun oli tullut ihanan värisiä collegehousuja (ja velour...).

Yhteistyössä