Eikö vaan olekin jotain epäilyttävää tässä miehessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Nelikymppinen, ei koskaan naimisissa, ei lapsia. Pisin suhde jotain viis vuotta, erosta aikaa jokunen vuosi. Eikä tässä vielä mitään varmaan, mutta fb:ssä kavereita 300, joista 96% naisia. Taas oli lisännyt 10 uutta kaveria, joista 9 naista. Ja nää naiset ei ole mitään vanhoja harppuja, vaan yh-äitejä, sinkkuja, nuoria ja kauniita. Eli vissiin haalii niitä jostain deittipalstalta tms?

Mua on jaksanut kuukausia pyydellä treffeille, mitkään ehdottamani kahvilatreffit eivät käy, vaan haluaa ehdottomasti tulla joko mun luo tai mun pitäis mennä sen luo iltaa istumaan.

Mua jotenkin tökkii suunnattomasti tuo sen fb-käyttäytyminen. Siis että naisia toisensa jälkeen ja silti se jatkuvasti on mun kimpussa. Kyselee kuulumiset ja pyytelee treffeille jne. Ei voi olla puhtaat jauhot pussissa, eihän? Jos se ois muhun ihastunut, niin se ei joka viikko lisäisi kymmentä uutta sinkkunaista listoilleen. Jos se ei ole muhun ihastunut, niin minkä hemmetin takia sillä on suoranainen pakkomielle saada mut luoksensa? Luulisi riittävän niissä muissa naisissa, miksei se deittaile niitä?

Enkö olekin oikeassa, kun tuntuu että tässä jutussa ei nyt kaikki ole ok?

Se hieman riippuu.. Itse näin nuorisotyöntekijänä saan kymmeniä kaveripyyntöjä naisilta ja lapsilta (kyllä, jopa yh-äideiltä joita en tavannutkaan) viikottain, isät sentään harvemmin laittavat kaveripyyntöjä.. Jälkeenpäin tein jopa "työprofiilin" itselleni heitä varten että saavat halutessaan ottaa yhteyttä ja keskustella heidän mieltään painavista asioista, mutta saan pitää oman elämäni erillään siitä.

No jaa, mä tiedän tuollaisen tyypin, joka lieneekö naista saanut koskaan. Mutta fb-kavereina on näitä heruttajatytsejä. Johtunee siitä että joillain on tapana pyytää kaikkia kaverin kavereita, ja kaveripiirissä on muutama tällainen epätoivoinen häntäheikki ja vonkaaja, joten nämä "periytyvät" kavereillekin nämä kaverityttöset. Joista muuten osaa tuskin on olemassakaan, ja osa on julkkisten feikkiprofiileja.

Se pitää yhteyttä sinuun, koska huomaa, että sinä olet kuitenkin hiukan kiinnostunut hänestä. Äläkä väitä ettet ole, mistä sä muuten sen naiskaveriprosentit sun muut tiedät?

[QUOTE="pingu";28849605]Se pitää yhteyttä sinuun, koska huomaa, että sinä olet kuitenkin hiukan kiinnostunut hänestä. Äläkä väitä ettet ole, mistä sä muuten sen naiskaveriprosentit sun muut tiedät?[/QUOTE]

Mä olen kieltäytynyt tähän mennessä jokaisesta treffiehdotuksesta ja mies on ollut 100 prosenttisesti aloitteellinen yhteydenpidossa, joten ei mua kovin kiinnostuneeksi voi laskea. Tiedän asiat, koska fb mainostaa kaverilisäyksiä sivupalkissa.

Siis anteeksi, mutta en ymmärtänyt, pidätkö siis fb:ssä yhteyttä johonkin mieheen, jota et ole koskaan edes tavannut? Miksi olet alunperin hyväksynyt kaveriksi fb:ssä?Mun mielestä sulaa tyhmyyttä hyväksyä frenditarjous mieheltä jota ei ole koskaan tavannut, ja vielä tyhmempää olisi päästää tällainen mies omaan kotiinsa. HUH huh!!Järkeä peliin! Selvä pelurihan tuo on, sen kertoo jo se, että jotain on pielessä jos ei koskaan ole ollut naimisissa eikä ole lapsia, ja fb ystävinä melkeinpä ainoastaan naisia. HUI. Ties mikä mielenvikainen hän saattaa olla. Ja miksi tuntematon mies pyytelee sinua fb:ssä treffeille? Mun tietääkseni nettideittejä harrastetaan ihan muualla kuin fb:ssä. Ole jatkossa varovaisempi. Itse en koskaan hyväksy tuntemattomia fb-kamuiksi. Siellä saattaa joukossa olla kuka tahansa kyttääjä tms.
Eikö sulla vientiä riitä, vai mikä saa kiinnostumaan tällaisista oudoista tapauksista, ja miksi viestittelet hänen kanssaan?????

Mä oon tainnu olla ton tyypin kans tekemisissä tai sitten näitä naisten haalijoita liikkuu useempikin fb:ssä(mikä lienee todennäköistäkin).Käytiin kerran kahvilassa kahvilassa ja sen jälkeen olisi aina pitänyt nähdä hänen luonaan ja tyyppi oli siis aina fb:ssä paikalla kerran kysyin että mistä noita naiskavereita sulle niin paljon tulee,vastasi että jostain peleistä..Ajattelin että onpa outo peli kun vain naisia sieltä tulee ja sen jälkeen päätin että pelaileppa sitten ihan rauhassa ja nostin kytkintä =)

Julkinen paikka ei käy treffipaikaksi, sillä hänen näkökulmastaan se on ajanhukkaa, koska treffit eivät voi edetä luontevasti seksiksi ilman että toinen osapuoli tulee järkiinsä.

Bongasi mut jostain fb:n deittisovelluksesta, jossa joskus olin.
Ja alkuun aloitin kirjoittelemaan kanssaan, koska ajattelin että miksipä en voisi tutustuakin uusiin ihmisiin. En ole viitsinyt poistaa kavereistakaan, vaikka mulla ei mitään romanttisia haaveita hänen suhteensa ole. Ajattelin että voidaan olla vaan kavereita. Mutta mies jaksaa viestitellä ja pyydellä treffeille, vaikka mä oon etäinen enkä tosiaan aloitteellinen edes juttelun suhteen enää pitkiin aikoihin.