Mä osaan kyllä pitää selvinkinpäin hauskaa, mutta joskus on kiva vetää kännit. Ei siinä ole kyse mistään murheiden hukuttamisesta yms. vaan ihan silkasta hauskanpidosta. :xmas: 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Mä ainaki vedän alkoholipitoisia juomia aina hauskanpidon merkeissä, en tietääkseni koskaan suruun?!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos mulla on suruja ei se kännien otto siihen auta, murheet pysyy mielessä ja olen sitten vaan surullinen JA kännissä. Eli ihan hauskapidon tähden juon
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Stupid is as stupid does, eli huvinsa kullakin, ja mitä typerämpi on, sitä typerämmät on huvt
Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:Voi tietenki! Kyllä mä ainaki teen näin. Ei ne surut viinaan huku, päinvastoin :ashamed: Siksi sitä otetaan kun hauskaa onVaikka osaan tietty pitää hauskaa myös ilman viinaa. Joskus vain nollaaminen tapahtuu tehokkaammin ku vetää pään täyteen. Ja joskus tarvii vaan nollata, ei siihenkään mitään erityistä syytä ole
![]()