Eikös abortoijalla ja pettäjällä ole vähän sama juttu: kun sen on kerran tehnyt tekee toisenkin jne.??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ottaa päähän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Ottaa päähän

Vieras
Antaa vaan paskaa tulla mutta mitä nyt luin tuosta toisesta ketjusta niin parikin laitti että on jo 3 ABORTTIA tehnyt!! Ei hemmetti!! Ja hyvähän sitä on selittää elämäntilanteella, se saamarin EHKÄISY on keksitty!!!!! Tiedän meinaan pari jotka abortin tehny just ton 3 kartaa ja en voi käsittää, oma kaverini on toinen niistä ja voi helkkari kun aina kännipäissään ottaa puheeks ja alkaa itteään puolustella, no mä sanon sille aina ihan suoraan että älä edes alota, sä tiedät tasan tarkkaan mitä mieltä mä olen siitä.. Ja ymmärrän joo, jos nainen on tullut raiskatuksi, tai jos lapsen eloonjäämismahdollisuudet olis olemattomat mutta en mitään elämäntilannehölönpölyä sulata kyllä yhtään!! Antaisivat sitte edes adoptoitavaksi.

Tutullani kävi näin: mies jäi kiinni pettämisestä, useampaan otteeseen. Nainen jätti. Kului aikaa ja nainen otti kuin ottikin tämän petturin takaisin. Olivat onnellisia hetken, kunnes nainen tuli raskaaksi. Kas kummaa, taas mies jäi kiinni. Ukko pellolle ja aborttiin. Aborttiin siitä syystä ettei voimavaroja ollut kunnolla edes ensimmäiseen lapseen saatika tähän toiseen (selvennys; tällä parilla yhteinen lapsi jo ennestään)
Abortti otti koville niin henkisesti kuin fyysisestikin, mutta tällä kertaa päätös oli kaikesta vaikeudestaan huolimatta se ainoa ja oikea.

Kerran olen pettänyt,16-vuotiaana ja humalatilassa,sen jälkeen en koskaan en ikinä.Joten turha tulla sanomaan et jos kerran pettää niin aina pettää,nyt kuitenkin jo 13 vuotta saman miehen kanssa!

Yhden abortin olen tehnyt raiskauksen jälkiseurauksena ja luulen kyllä että tarvetta ei useammalle enää ole.

Eiköhän abortti ole jokaisen oma asia. Sama kai se jos sen tekee 1 tai 5 kertaa jos on sattunut vahinko. Jos kerta pitää aborttia murhana niin sitten se on jo murhaaja yhdelläkin kertaa :laugh: Turhaa tekopyhyyttä tai vääristyneisyyttä tuomita useampi abortti.

Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:
Eiköhän abortti ole jokaisen oma asia. Sama kai se jos sen tekee 1 tai 5 kertaa jos on sattunut vahinko. Jos kerta pitää aborttia murhana niin sitten se on jo murhaaja yhdelläkin kertaa :laugh: Turhaa tekopyhyyttä tai vääristyneisyyttä tuomita useampi abortti.

no kyllähän se aika outoa on jos tekee useamman abortin siitä syystä ettei viitsi käyttää ehkäisyä

Tässä se mainitsemani tilasto...

http://www.stakes.fi/FI/tilastot/aiheittain/Lisaantyminen/raskaudenkeskeytykset/index.htm
Noin 93 prosenttia raskaudenkeskeytyksistä tehtiin ennen 12. raskausviikkoa. Ennen 7. raskausviikkoa tehtyjen keskeytysten osuus on kasvanut 60 prosenttiin vuonna 2007. Vuonna 2007 vajaalla puolella keskeytyspotilaista oli vähintään yksi aikaisempi synnytys. Vähintään yksi aiempi keskeytys oli 35 prosentilla keskeyttäneistä ja vähintään kaksi aiempaa keskeytystä vajaalla 12 prosentilla. Keskeytyspotilaista noin 19 prosenttia oli naimisissa ja naimattomia oli 73 prosenttia. Eronneita ja leskiä oli 8 prosenttia.

Ihmisiltä puuttuu nykyään suhteellisuudentaju. Paha asia on jos joku rakas kuolee tai sota syttyy tai tappava tauti leviää. Abortti sinne tai tänne ei vahingoita ketään ellei anna sen vahingoittaa itseään. Jos abortti olisi paha asia niin aika moni täällä olisi TAPPAJA:P

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Tässä se mainitsemani tilasto...

http://www.stakes.fi/FI/tilastot/aiheittain/Lisaantyminen/raskaudenkeskeytykset/index.htm
Noin 93 prosenttia raskaudenkeskeytyksistä tehtiin ennen 12. raskausviikkoa. Ennen 7. raskausviikkoa tehtyjen keskeytysten osuus on kasvanut 60 prosenttiin vuonna 2007. Vuonna 2007 vajaalla puolella keskeytyspotilaista oli vähintään yksi aikaisempi synnytys. Vähintään yksi aiempi keskeytys oli 35 prosentilla keskeyttäneistä ja vähintään kaksi aiempaa keskeytystä vajaalla 12 prosentilla. Keskeytyspotilaista noin 19 prosenttia oli naimisissa ja naimattomia oli 73 prosenttia. Eronneita ja leskiä oli 8 prosenttia.

eli suurin osa oli ekaa kertaa.

Voi vittu mikä logiikka!!! :headwall: |O |O |O |O |O |O |O |O |O

Mä olen sairastanut syövän kaksi kertaa ja tullut mietittyä erilaisia asioita. Jos mulla alkuraskaudessa huomattaisiin syövän uusiutuneen, niin kyllä mä tekisin abortin. Mä en voisi ottaa sitä riskiä, että kuolisin hoitojen siirtämisen takia. Mulla on jo olemassa oleva lapsi jota mun pitää myös ajatella.

Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmautui:
Niin. Olen tehnyt 17 vuotta sitten abortin. Ehkä sittemmin olen teettänyt niitä liukuhihnalla enkä ole vain huomannut.

On joo tietenki poikkeuksiakin mutta tarkotin just tota että kynnys seuraavaan aborttiin madaltuu monella jos on kerran tehnyt, kuten pettäjilläkin.. Toivon vain että olisi enemmän niitä jotka oppii ekasta kerrasta sellasen läksyn ettei ikuna kuuna enään tee! Ja edelleen ymmärrän abortin tietyissä tapauksissa..

Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:

no kyllähän se aika outoa on jos tekee useamman abortin siitä syystä ettei viitsi käyttää ehkäisyä

En mä noin sanonut. Sanoin että sattuu vahinko. Toiset tulee raskaaksi ehkäisystä huolimatta jopa useemman kertaa. Ehkäisyt 99% varmoja tai jotkut enemmän. Ja sen lisäksi on jollakin voinu unohtua ehkäisy vaikka nuoruuden hölmöyttään. Moni aloittaa seksielämän 16 vuotiaana.

missä se aikaisempi ketju näistä aborteista ja pettäjistä oli? en enää löydä.

Mä olen tehnyt useamman kuin yhden abortin. Joka kerta olen tullut raskaaksi ehkäisystä huolimatta ja sairauteni lääkitys on haitallista sikiölle. Ja joka vi*un kerta se on ollut tuskallista päättää se raskaus.
Lääkäritkin ihmettelevät miksi tulen raskaaksi niin helposti. Söin aina e-pillereitä ja aivan tunnilleen säännöllisesti. lisänä muita ehkäisykeinoja.eipä auta ei.

Tämä kaikki on vaikuttanut mun elämään niin että joudun elämään yksin. Tuskinpa teistä kukaan edes voi ajatella empaattisesti minunlaistani, mutta voin sanoa että elämäni on jo pilalla,te voitte sanoa aivan mitä tahansa.

Odotan lupaa katkaista "johtoni",vielä se ei ole mahdollista.
Olkaa te onnellisia jotka saatte ne lapset silloin kun te ne tilaatte. Mä en niitä tule saamaan.:(

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Voi vittu mikä logiikka!!! :headwall: |O |O |O |O |O |O |O |O |O

Mä olen sairastanut syövän kaksi kertaa ja tullut mietittyä erilaisia asioita. Jos mulla alkuraskaudessa huomattaisiin syövän uusiutuneen, niin kyllä mä tekisin abortin. Mä en voisi ottaa sitä riskiä, että kuolisin hoitojen siirtämisen takia. Mulla on jo olemassa oleva lapsi jota mun pitää myös ajatella.

No haloo, luitko sä edes mun tekstiäni??????? Tietyin ehdoin abortin hyväksyn, ja no onneks mä en ole Jumala vaan ihan pelkkä tavis ihminen.. Kukin tekee mitä huvittaa mutta muiden ihmisten ei tarvitse keikkien tekoja hyväksyä!! Olen pahoillani että olet sairastanut syövän 2 kertaa, ja toivon sydämestäni ettet enempää joudu elämässäsi kärsimään :(

Yhteistyössä