Alkuperäinen kirjoittaja bd:eli suurin osa oli ekaa kertaa.
Tai sitten voi kyllä ajatella, että joka kolmas ei tullut toimenpiteeseen ekaa kertaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja bd:eli suurin osa oli ekaa kertaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:Eräs muija täältä on tehnyt 6 aborttia ja vain naureskelee sille. Joo, heh heh.. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:Eräs muija täältä on tehnyt 6 aborttia ja vain naureskelee sille. Joo, heh heh.. :headwall:
No hyvä että nauraa. Pitäisikö sen katua "syntiä" tai rangaista itseään vi miten sen pitäisi olla? Mun mielestä ei saa tuomita toista jos ei murhe paina. Ja taas jos yhteiskunnallisten kulujen kannalta katsoo niin enemmän kuluja tulee sellaisista ei toivotuista lapsista ja niiden sosiaalihuollosta.
Esim. Vantaalaisten ala-asteikäsistä lapsista dokaa 18% ja yläasteella Vantaalla vastaava luku tais olla 46%. Moni niistä ei ei saa tarpeeksi huomiota aikuselta.
Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:Eräs muija täältä on tehnyt 6 aborttia ja vain naureskelee sille. Joo, heh heh.. :headwall:
No hyvä että nauraa. Pitäisikö sen katua "syntiä" tai rangaista itseään vi miten sen pitäisi olla? Mun mielestä ei saa tuomita toista jos ei murhe paina. Ja taas jos yhteiskunnallisten kulujen kannalta katsoo niin enemmän kuluja tulee sellaisista ei toivotuista lapsista ja niiden sosiaalihuollosta.
Esim. Vantaalaisten ala-asteikäsistä lapsista dokaa 18% ja yläasteella Vantaalla vastaava luku tais olla 46%. Moni niistä ei ei saa tarpeeksi huomiota aikuselta.
Alkuperäinen kirjoittaja :´(:missä se aikaisempi ketju näistä aborteista ja pettäjistä oli? en enää löydä.
Mä olen tehnyt useamman kuin yhden abortin. Joka kerta olen tullut raskaaksi ehkäisystä huolimatta ja sairauteni lääkitys on haitallista sikiölle. Ja joka vi*un kerta se on ollut tuskallista päättää se raskaus.
Lääkäritkin ihmettelevät miksi tulen raskaaksi niin helposti. Söin aina e-pillereitä ja aivan tunnilleen säännöllisesti. lisänä muita ehkäisykeinoja.eipä auta ei.
Tämä kaikki on vaikuttanut mun elämään niin että joudun elämään yksin. Tuskinpa teistä kukaan edes voi ajatella empaattisesti minunlaistani, mutta voin sanoa että elämäni on jo pilalla,te voitte sanoa aivan mitä tahansa.
Odotan lupaa katkaista "johtoni",vielä se ei ole mahdollista.
Olkaa te onnellisia jotka saatte ne lapset silloin kun te ne tilaatte. Mä en niitä tule saamaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:Eräs muija täältä on tehnyt 6 aborttia ja vain naureskelee sille. Joo, heh heh.. :headwall:
No kyllä mun mielestä sais peiliin katsoa ja hävetä, eikä nauraa! Ja mitäs luulet tulisko se EHKÄISY KUITENKIN halvemmaks yhteiskunnan kulujen kannalta kuin se abortti???
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:Eräs muija täältä on tehnyt 6 aborttia ja vain naureskelee sille. Joo, heh heh.. :headwall:
Ja jos joku murhaa muuten vaan 6 ihmistä ohimennen noin niinku muuten vaan niin pitäiskö sit vaan olla tuomitsematta kun kerta toinen ei ees kadu tekosiaan vaan nauraa vain asialle??? Hei haloo!!!
Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:Eräs muija täältä on tehnyt 6 aborttia ja vain naureskelee sille. Joo, heh heh.. :headwall:
Ja jos joku murhaa muuten vaan 6 ihmistä ohimennen noin niinku muuten vaan niin pitäiskö sit vaan olla tuomitsematta kun kerta toinen ei ees kadu tekosiaan vaan nauraa vain asialle??? Hei haloo!!!
Henk. koht en pidä aborttia murhana. Jossain vaiheessa alan pitämään sikiötä lapsena ja en osaa tarkentaa missä vaiheessa ( EIKÄ mun mielipiteellä ole mitään merkitystä). Omaani ( vk18) pidän lapsena. Mutta jos hän olisi abortoitunut aikaisemmin en olisi murtunut mitenkään. Olisin surrut ehkä jotenkin tai sitten en.
Mielestäni ihmisyys on suhteellista. En pidä esim. pahoja ihmisiä ihmisen arvoisina. Esim. pedofiilit( jotka toteuttaa itseään live), muslimit jotka lietsoo naisvihaa jne.
Et 100% vamasti hyväksy kantaani mutta se ei haittaa ja ei muuta kantaani. Me ihmiset ollaan erilaisia ja toisten empatia ylettyy pidemmälle. Silti en pidä heitä parempina ihmisinä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:Eräs muija täältä on tehnyt 6 aborttia ja vain naureskelee sille. Joo, heh heh.. :headwall:
Henk. koht en pidä aborttia murhana. Jossain vaiheessa alan pitämään sikiötä lapsena ja en osaa tarkentaa missä vaiheessa ( EIKÄ mun mielipiteellä ole mitään merkitystä). Omaani ( vk18) pidän lapsena. Mutta jos hän olisi abortoitunut aikaisemmin en olisi murtunut mitenkään. Olisin surrut ehkä jotenkin tai sitten en.
Mielestäni ihmisyys on suhteellista. En pidä esim. pahoja ihmisiä ihmisen arvoisina. Esim. pedofiilit( jotka toteuttaa itseään live), muslimit jotka lietsoo naisvihaa jne.
Et 100% vamasti hyväksy kantaani mutta se ei haittaa ja ei muuta kantaani. Me ihmiset ollaan erilaisia ja toisten empatia ylettyy pidemmälle. Silti en pidä heitä parempina ihmisinä.
Mä nyt tarkotinkin ihan vaan että joku ihminen (vaikka mies ) menee ja murhaa 6 ihmistä niin pitäiskö sellasenkin vaan antaa olla kun se ei itse edes tekoaan kadu.. En mäkään välttämättä aborttia suoranaisena murhana pidä jos se tapahtuu ajoissa mutta puhuinkin näistä naisista jotka sitä tekevät uudelleen ja uudelleen, monia kertoja. Henkilökohtaisesti aattelen että siihen jo tarvitsisi puuttua joltain taholta, piuhat poikki tai jotain.
Alkuperäinen kirjoittaja ja ne tilastot oli:Ompas raiskauksen uhreja paljon tällä palstallaMonia vielä useita kertoja, johan nyt!