Pikkukultasiipi Jäsen 26.12.2007 933 0 16 10.01.2009 #5 Sitä mä oon tässä miettiny kohta kuukauden..rakastan mun poikaystävää niin ylikaiken ja oisin enemmän ku valmis viettämään sen kanssa vaikka koko loppuelämän mutta kun joku vaan mättää
Sitä mä oon tässä miettiny kohta kuukauden..rakastan mun poikaystävää niin ylikaiken ja oisin enemmän ku valmis viettämään sen kanssa vaikka koko loppuelämän mutta kun joku vaan mättää