Loppuuko vauvakuume koskaan?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jogutti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jogutti

Vieras
Otsikossahan se kysymys teille onkin? :) Mulla on kolme poikaa ja ajattelin, että nyt ei varmasti enää lisää tule. Ja ajattelen niin edelleenkin, VAIKKA vauvakuume vaivaa :/ Enempää ei ole tulossa, mutta kärsinkö vauvakuumeesta koko loppuikäni :O
 
Mullakin on kolme poika ja lapsiluku on näin olleen täynnä. Vauvakuume ei ole toistaiseksi iskenyt, luulen ettei iskekään. Sen verran kovasti tein "surutyön" jo kolmatta odottaessaan ja hänen vauva-aikana. Ja meillä mies pisti kolmannen jälkeen piuhat poikki, joten tavalla sen vauvakuume toteuttaminen ei olisi edes mahdollista......

Kait sun pitää tämä asia käydä itsesi kanssa läpi, ehkä se vauvakuume silloin hellittää?
 
Mulla myös kolme ja kuumeilen neljättä. Harmi, kun miehillä toi vauvakuume ei ole niin sisäänrakennettua. Mies ei tällä hetkellä halua neljättä. Oon luvannut mennä sterilisaatioon neljännen jälkeen. Ei tää vauvakuume ilman sitä varmaan lopu koskaan... tai ainakaan ennen vaihdevuosia ja sinne on piiiiitkä aika.
 
[QUOTE="joops";25013252]Mulla myös kolme ja kuumeilen neljättä. Harmi, kun miehillä toi vauvakuume ei ole niin sisäänrakennettua. Mies ei tällä hetkellä halua neljättä. Oon luvannut mennä sterilisaatioon neljännen jälkeen. Ei tää vauvakuume ilman sitä varmaan lopu koskaan... tai ainakaan ennen vaihdevuosia ja sinne on piiiiitkä aika.[/QUOTE]
Mulla ainakaan ei tuo sterilisaatio poistanut vauvakuumetta vaihdevuosia odotellessä...
 
Minulla oli kanssa jatkuvasti vauvakuume. Etenkin kun oli jo kolme lasta. Huomaamattani katoin usein lapsille neljännen lautasenkin pöytään... Jotenkin vain tuntui että se yksi vielä puuttuu

Meille syntyi 2010 neljäs vauva ja siihen loppui kuin seinään vauvakuume. Viimeinen on ollut ihana ja nautin hänestä mutta en tahdo enään enempää. Luulen että jokaiselle tulee itsestään se tunne kun lapsiluku on oikeasti täysi :)
 
Mulla on ollut haikeutta, kun mies kävi vasektomiassa, meillä 4 lasta siis. Välillä ollut enemmän pinnassa, välillä vähemmän. Mutta luuen, että se vauvankaipuu vyörähtää päälle vielä jonkun kerran ennen kuin laantuu...
 
Kiitos vastauksista. Elikkä eiköhän se joskus helpota. Tai sitten ei. Mutta jotenkin tekis mieli kokeilla josko se kuume loppuis sitten neljänteen ;) Heh. No ei. Ei tule neljättä. Harmillista.
 
Minulla se lähti lievenemään vaihdevuosien myötä. Nykyään en tod. kaipaa vauvaa saati nirppanokkaista miniää vaatimuksineen, mutta hänen ilmaantumiseseensa onnelaamme on vielä 10 v. aikaa. :D
 
Loppuu, mun kokemuksen mukaan silloin kun sun sisäinen lapsilukusi on täynnä.

Jos sen toteutumisen estää joku syy, joko se että mies ei halua tai mikä tahansa muu syy (myös itsepetos :D ), niin vauvakuume jatkuu.

Kahden lapsen jälkeen mä luulin että tulen kuumeilemaan ikuisesti... Kolmannen lapsen jälkeen vauvakuumetta ei ole ollut tippaakaan. Kolme oli meille se luku mitä molemmat ovat halunneet ja siitä on puhuttu penskoista asti. Nyt tunnen enää myötätuntoa (ja helpotusta siitä että en ole enää tuossa elämänvaiheessa) kun näen vastasynnyttäneen äidin mustine silmänalusineen raijaavan julmetun painavassa kaukalossa vastasyntynyttä kateuden sijaan. :D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="joops";25013252]Harmi, kun miehillä toi vauvakuume ei ole niin sisäänrakennettua. [/QUOTE]
Sekin on miehestä kiinni, omani puhuu jo seuraavasta vauvasta vaikka edellinenkin on vielä vatsassa ja olen koittanut itse orientoitua siihen että olisi viimeinen (minulle viides) :)
 

Yhteistyössä