Eiks ookki kiihottavaa kun mies nuolee nännejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pintelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei. Sitten kun imetys on loppunut, niin niissä saattaisi olla jotain tuntoakin. Nyt ne vain venyy ja paukkuu. Eikä ajatuskaan oikeastaan ole tällä hetkellä kovin kiihottava. Korvat ovat minulle hyvin erogeeniset alueet, samoin kaula. Kun se yksi vain tajuaisi joskus eksyä niille alueille. Hemmetti, että meidän seksielämä on takapuolesta!

meillä neuvolantäti käski miehen nuolla mun nännejä, sano ihan miehelle itselle sen :ashamed:
syynä oli että mulla viime imetyksessä tuli nännit niin kipeäksi ja pieniä haavoja täyteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllästynyt vakkari:
Ei. Sitten kun imetys on loppunut, niin niissä saattaisi olla jotain tuntoakin. Nyt ne vain venyy ja paukkuu. Eikä ajatuskaan oikeastaan ole tällä hetkellä kovin kiihottava. Korvat ovat minulle hyvin erogeeniset alueet, samoin kaula. Kun se yksi vain tajuaisi joskus eksyä niille alueille. Hemmetti, että meidän seksielämä on takapuolesta!

PUHU SILLE SUN MIEHELLES ETTÄ MISTÄ TYKKÄÄT! Ei ne miehetkään mitään ajatustenlukijoita oo :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllästynyt vakkari:

PUHU SILLE SUN MIEHELLES ETTÄ MISTÄ TYKKÄÄT! Ei ne miehetkään mitään ajatustenlukijoita oo :whistle:

PUHUTTU ON SILLE MUN MIEHELLES MISTÄ MINÄ TYKKÄISIN JA MITEN MINÄ VOISIN JOSKUS PÄÄSTÄ EDES LÄHELLE ORGASMIA! Ei ne miehet ole mitään ajatuksenlukijoita, mutta ei ne kyllä näytä selvää suomeakaan ymmärtävän.

Yhteistyössä