Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Oli ennen tosi kiihottavaa, tätä nykyä ei niinkään :/ Nännit tuntuvat karaistuneen imetyksen myötä. Tai sitten tää on jottai psykologista
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga::x
vielä kerran yritän laittaa ja sit luovutan... jostain syystä jumahtaa aina kun yritän tähän ketjuun vastata |O
Alkuperäinen kirjoittaja minttukissa:Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:No ei ainakaan näin imetysaikana.
:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja tää on niin tätä:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga::x
vielä kerran yritän laittaa ja sit luovutan... jostain syystä jumahtaa aina kun yritän tähän ketjuun vastata |O
Ennakkosensuuri.
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Minun tisseissä on varmaan jotain vikaa kun se nuoleminen ei tunnu miltään. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllästynyt vakkari:Ei. Sitten kun imetys on loppunut, niin niissä saattaisi olla jotain tuntoakin. Nyt ne vain venyy ja paukkuu. Eikä ajatuskaan oikeastaan ole tällä hetkellä kovin kiihottava. Korvat ovat minulle hyvin erogeeniset alueet, samoin kaula. Kun se yksi vain tajuaisi joskus eksyä niille alueille. Hemmetti, että meidän seksielämä on takapuolesta!
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:Alkuperäinen kirjoittaja Kyllästynyt vakkari:Ei. Sitten kun imetys on loppunut, niin niissä saattaisi olla jotain tuntoakin. Nyt ne vain venyy ja paukkuu. Eikä ajatuskaan oikeastaan ole tällä hetkellä kovin kiihottava. Korvat ovat minulle hyvin erogeeniset alueet, samoin kaula. Kun se yksi vain tajuaisi joskus eksyä niille alueille. Hemmetti, että meidän seksielämä on takapuolesta!
PUHU SILLE SUN MIEHELLES ETTÄ MISTÄ TYKKÄÄT! Ei ne miehetkään mitään ajatustenlukijoita oo![]()