Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 10:41 SuhmuranSandra kirjoitti:Siinä oli viimeks jotain häiriöö tekstityksessä, siks tulee ny uudestaan..![]()
Mä en tiiä kun en kattonu kun alkua ja mun mielestä sillon tekstit vielä oli. Olis kyllä voinu laittaa jonkun mitä ei oo aikoihin nähty.Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 10:52 Haarahius kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 10:41 SuhmuranSandra kirjoitti:Siinä oli viimeks jotain häiriöö tekstityksessä, siks tulee ny uudestaan..![]()
No just. Kestikö se tekstityksen puuttuminen sit niin kauan.
Siltikin mielestäni typerä syy.
Pakkoko se on tunkee just pyhäpäivälle se uusinta. tälle päivälle ois voinut laittaa jonku kivan leffan.
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 10:55 SuhmuranSandra kirjoitti:\Mä en tiiä kun en kattonu kun alkua ja mun mielestä sillon tekstit vielä oli. Olis kyllä voinu laittaa jonkun mitä ei oo aikoihin nähty.Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 10:52 Haarahius kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 10:41 SuhmuranSandra kirjoitti:Siinä oli viimeks jotain häiriöö tekstityksessä, siks tulee ny uudestaan..![]()
No just. Kestikö se tekstityksen puuttuminen sit niin kauan.
Siltikin mielestäni typerä syy.
Pakkoko se on tunkee just pyhäpäivälle se uusinta. tälle päivälle ois voinut laittaa jonku kivan leffan.