En ottanut mitenkään pahalla. Mulla vain se maailman näkemisen mielenkiinto on suurempi, kun mielenkiinto parantaa maailman oloja 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Veera-:Niin, tietenkin jos on ollu jotain vaikeeta raskaudessa, sittenhän asia on ihan eri. Mutta mulla edellinen raskaus oli tosi helppo ja tästä en vielä tiedä, täytyy vaan toivoa.
Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:En ottanut mitenkään pahalla. Mulla vain se maailman näkemisen mielenkiinto on suurempi, kun mielenkiinto parantaa maailman oloja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja Veera-:Niin, tietenkin jos on ollu jotain vaikeeta raskaudessa, sittenhän asia on ihan eri. Mutta mulla edellinen raskaus oli tosi helppo ja tästä en vielä tiedä, täytyy vaan toivoa.
No ei tuosta nyt kyse ole että kellä helppoa, kellä ei.. meinasin viimeksi kuolla ulkomailla (ei johtunut ruuasta vakava virus) ja siinä olisi sikiöt sun muut kyllä menehtyneet
Alkuperäinen kirjoittaja lirpake:Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:En ottanut mitenkään pahalla. Mulla vain se maailman näkemisen mielenkiinto on suurempi, kun mielenkiinto parantaa maailman oloja![]()
joo olen samaa mieltä, mutta joskus tavallinen turistiloma saattaa antaa vääristyneen kuvan kyseisestä maasta ja siksi se ei välttämättä auta hirveästi tilannetta. israel varsinkin on niin tärkeänä tuon propagandan tekemisessä, että eilatiin matkustavat eivät varmastikaan näe pinnan alle.