eilen hehkutin et ekat päikyt ilman tuttia, ja nyt eka yö ilman tuttia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippä

Vieras
meni eka yö ilman tuttia tosi hyvin, poika heräsi kerran mutta ei itkenyt jutteli unikavereille ja nukahti aika nopeasti uudelleen :) poika siis 9kk ja nyt tuttit meni hiirivauvoille :)

Alkuperäinen kirjoittaja katie-:
Söikö teillä poika päivällä miten sitten tuttia vai halusko aina vaan unille mentäessä?

meillä söi päivällä tuttia mutta tossa 7kk iässä jätettiin päivätutti pois ja eilen tosiaan toi unitutti. eli pari kk oli ainoastaan unitutti käytössä.

Juujuu.. Eikun mietiskelin tuossa vaan et kun meillä poika ei kaipaa päivällä oikeestaan ollenkaan tuttia et unille mennessä haluu sitten vaan.. Et oiskohan tosiaan helpompi vierottaa tuosta tutista jo hyvissä ajoin ku ei päivällä oo oppinu viel sitä syömään.. Poika nyt 7kk

Alkuperäinen kirjoittaja katie-:
Juujuu.. Eikun mietiskelin tuossa vaan et kun meillä poika ei kaipaa päivällä oikeestaan ollenkaan tuttia et unille mennessä haluu sitten vaan.. Et oiskohan tosiaan helpompi vierottaa tuosta tutista jo hyvissä ajoin ku ei päivällä oo oppinu viel sitä syömään.. Poika nyt 7kk

niin tohon on vaike sanoa, kun jokainen tavallaan. mä ise olen tosi tyytyväinen että annettiin eilen noi tutit hiirille. ekoille päikyille mennessä nukahtamiseen meni 2 tuntia, toisille päikyille hiukan runsas tunti, yöunille 40min ja olen kyllä tyytyväinen että en antanut tuttia. silitin poikaa jos kovin harmitti otin syliinb ja kun rauhottu niin laskin takasin sänkyyn, ja hän jutteli unikavereille ja nukahti yksin sänkyynsä.

Yhteistyössä