Eilen illalla rakastelun jälkeen nukadin että mies jäi "sisälleni". Ja aamulla herätessäni oli vieläkin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihana aamu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon:
Miten voi nukkua koko yön tuolla lailla..musta ainakin olisi ahdistavaa.

Joo, tätä on kyllä harrastettu ennenkin. Olen nykyään melko orkku-herkkä, ja saan useastikin ennen miestäni. Mieheni lauetessa jäämme sisäkkäin ja yleensä nukahdamme silleen.

Tietysti tulee yöllä pyörittyä, ja jokinaika ollaan irtikin. Mieheni kyllä sitten jossain vaiheessa taas "löytää" sisälleni. Tykkään nukkua yleensä kyljelläni, joten takaapäin se on helppoa. Ja asiaa helpottaa mussukkani hyvin ulottuva reippaan kokoinen elin..

Alkuperäinen kirjoittaja ihana aamu:

Joo, tätä on kyllä harrastettu ennenkin. Olen nykyään melko orkku-herkkä, ja saan useastikin ennen miestäni. Mieheni lauetessa jäämme sisäkkäin ja yleensä nukahdamme silleen.

Tietysti tulee yöllä pyörittyä, ja jokinaika ollaan irtikin. Mieheni kyllä sitten jossain vaiheessa taas "löytää" sisälleni. Tykkään nukkua yleensä kyljelläni, joten takaapäin se on helppoa. Ja asiaa helpottaa mussukkani hyvin ulottuva reippaan kokoinen elin..

:laugh: :laugh:

Ihan tuttua meilläkin tuo sisäkkäin nukahtelu. Etenkin nuorempana sitä tehtiin paljon. :whistle: :wave:
Saman peiton alla, ja alasti antaa siihen ainekset. Tietty sitä kosteutta pitää olla naisella tekemään asian vaivattoman helpoksi. Yhdyn a:p:n kantaan! :flower: B) :p

hausko brovo :laugh: en usko että kukaan voi nukkua sisäkkäin koko yötä ja mun mielestä yöks :x jos ei kumpikaan pese mällin roiskeita pois, kiva nukkua lakanalla missä lätäkkö :x
onko teillä lapsia?

Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:

heh tää on kun reginasta suoraan

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Paapotti:
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:

samaa ajattelin minäkin :laugh: :laugh: kaikkea sitä kans on :laugh: :laugh:

heh tää on kun reginasta suoraan

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
hausko brovo :laugh: en usko että kukaan voi nukkua sisäkkäin koko yötä ja mun mielestä yöks :x jos ei kumpikaan pese mällin roiskeita pois, kiva nukkua lakanalla missä lätäkkö :x
onko teillä lapsia?

=) mistä sä ne lapset tähän tempasit?
mut itse asiaan, yöks, ei me nukuta noin, me ei yleensäkään nukuta lähekkäin kuin todella harvoin, koska minulle tulee hirvittävän ahdistunut olo, jos nukutaan liki..mistälie johtuu?

Mikä pakko se on sännätä pesulle heti rakastelun jälkeen? Parasta nukahtaa kullan kainaloon ja roiskeita varten keksitty suihku/pesukone käyttöön vasta herättyä! Koko yön sisäkkäin olo nukkuessa tosin taitaa olla tieteellisestikin mahdottomuus, ellei sit molemmilla oo totaalisesti taju kankaalla.

Yhteistyössä