Eilen jätin eroanomuksen:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miu mau"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"miu mau"

Vieras
Tuntuu niin epäonnistuneelta tämä olo.
Syy miehen kylmyys ja s että ottanut kauheita vippi-velkoja jotka meni ulosottoon(Selkäni takana).
Illalla ilmoitin miehelle ja hän lateli minusta kaikki virheet ,entisen suhteeni virheet (jotka kuulmma minä aiheutin...esim.ent. mieheni alkoholisminkin) ja sen että on ollut NIIN pettynyt minuun avioliiton alusta saakka koska n tee mitään täällä kodissa:Käyn töissä ja hoidan kodin ja lapseni sekä ruuan ja ruokakaupat ym.Hän itse ei ole edes imuroinut näiden 4 -v aikana koskaan.
Miten saan voimia ja mistä?Pakko asua tässä yht.kodissa niin kauan että tämä tulee myytyä(Omakoti-talo).
Olen tänne eenkin kirj.tästä suuresta murheesta jota mies aiheuttanut:(

Hyvä, muista sitten, että molemmat tekevät velkaa omaan piikkiinsä erohakemuksen kirjaamispäivästä lähtien joten ositustilanteessa tuon päivämäärän jälkeiset pikavipit ynnä muut säädöt eivät ole sinun kontollasi.

[QUOTE="tööt";23667644]Hyvä, muista sitten, että molemmat tekevät velkaa omaan piikkiinsä erohakemuksen kirjaamispäivästä lähtien joten ositustilanteessa tuon päivämäärän jälkeiset pikavipit ynnä muut säädöt eivät ole sinun kontollasi.[/QUOTE]

Otin selville asioista ja nuo vipit avioliiton aikanakaan eivät ole murheenani onneksi.Ovat hänen henk.kohtaisia velkoja.

Olen ollut lomalla 3 päivää.Sen aikana on tullut eri vippitoimistoista ja käräjäoikeudesta ja perinnästä ti-to joka päivä yhteensä 11 kirjettä.Ja näin on mennyt koko kevät:(

Tiedän että tein oikean ratkaisun ,mutta silti tämä on vaikaa.Varsinkin kun mis haukkuu ja halveksii nyt koko ajan.Samoin hänn vanhempansa.Onneksi meillä ei ole yht.lapsia.

meillä oli sama tilanne, äkkiä alkoi tulle laskuja pikavippiyhtiöiltä ja perinnästä ja lopulta käräjäoikeudesta. otin eron ja tänäkin päivänä mies syyttää minua kaikesta, myös ex-miehn puolesta, jota siis ei ole koskaan tavannutkaan. Kaikki velatkin on kuulemma mun syytäni. Minua ei sureta yhtään, olin iloinen kun pääsin moisesta riipasta.

Yhteistyössä