Eilen kävi töissä yksi mies.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Kettu. Käy usein, tosi usein, ja aina mun asiakkaana. Eilen mulla oli sitt vähän jonoa, ja joutui menemään toiselle tytölle: mä näin koko ajan silmäkulmastani kuin se koitti katsella ja hakea katsekontaktia, mutt palvelin tietty omia asiakkaitani niinkuin en ois huomannut. Pisti vaan silmään, ett tähän asti se on aina käynyt verkkareissa, mutta mitä oli päällä eilen: todella hienot kuteet, farkut, paita ja huivi kaikki viimesen päälle. :/
Miksi joka vuodelle pitää olla yksi tällänen? |O

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Siis mikä siinä nyt harmitti? :/

Sekö, että oli kiinnostunut vai se, ettei se päässyt sitä sulle sanomaan?

Se että... no, oiskin kiinnostunut, ei siinä mitään. Mutta mä en halua että juuri tämä ihminen osoittaa sitä millään tavalla, sillä on kotona vaimo ja lapsi, ja se on ikävä kyllä mun entisten märkien päiväunieni kohde, ei vaan tiedä sitä itse. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Siis mikä siinä nyt harmitti? :/

Sekö, että oli kiinnostunut vai se, ettei se päässyt sitä sulle sanomaan?

Se että... no, oiskin kiinnostunut, ei siinä mitään. Mutta mä en halua että juuri tämä ihminen osoittaa sitä millään tavalla, sillä on kotona vaimo ja lapsi, ja se on ikävä kyllä mun entisten märkien päiväunieni kohde, ei vaan tiedä sitä itse. :ashamed:

Ei helvata mitä juttuja

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Taitaa mielikuvituksesi nyt lentää pikkasen....

Niin kuin miten? :D

Mikä tässä ei ollut uskottavaa?

No se että nyt taidat vaan kuvitella

Niin minkä? Kumpi meistä niissä tilanteissa onkaan ollut paikalla, sä vai mä?

Ikävä kyllä en.

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
:whistle: Ettet vain salaa toivois kuitenkin sitä kiinnostuksen osoitusta? Vaikka moraalisi taistelee vastaan ;) .....

En, en tosiaan.

Siis jos tää olisi tapahtunut kolme vuotta sitten, oisin kiljunut riemusta. Mutta enää en. Mä en oo ollut siitä pitkään aikaan edes kauhean kiinnostunut sinällään, satuin näkeen siitä myös sellaisen vähemmän viehättävän puolen muutamia aikoja sitten ja kiinnostus vähän kuin lopahti. Ja nyt se käyttäytyy omituisesti..

Ja me ollaan kyllä ihan tasan eri arvoasteikolla, jos tajuais oman etunsa ei paljon kyllä antaisi jutun aihetta itsestään. kaikki ei oo yhtä kivoja kuin minä. :ashamed:

Ikävä kyllä en.

No monestihan sitä ymmärtää asiat väärin......juuri siten kuin toivoisi

Ikävä kyllä en.

No monestihan sitä ymmärtää asiat väärin......juuri siten kuin toivoisi

Mä en toivois tällästä nykyisessä elämäntilanteessani.

Hää?

Siis olet sittenkin kiinnostunut?

eihän tuosta muuten mitään haittaa voi olla.

En oo sillä tavalla.. en varmaan oo tosissani ollut ikinä. Vähän. Katsonut sillä silmällä. ;)

Mutta nyt se jää ainoastaan vaivaamaan, ei sen kummempaa. Jäi koko yöksi. Näin unta jossa oli vaan huutoa ja riitaa jne.. ja osapuolet tietänette. :D

Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:
:headwall: :headwall:

Mikäs sua harmittaa?

Onko tällä palstalla ainao luvallinen tapa puhua miehistä se että haukkuu omaansa?

Ikävä tuottaa pettymys, mun miehessä ei haukuttavaa ole.
kuka tässä on haukkunu ja ketä, mä taon päätä seinään, kun en tajua kirjoituksesi pointtia ollenkaa

Varmaan kiva fiilis :hug: Täältä nyt kannata odottaa ymmärtämystä taikka mitään muutakaan, toki kuvittelet ja mies on joku sarjamurhaajan ja himo hyväksikäyttäjän vertainen..
En mä vaan käsitä jos joltain menee nyt jotain ohi nasun tekstistä ja fiiliksistä :o ei helv :o

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Varmaan kiva fiilis :hug: Täältä nyt kannata odottaa ymmärtämystä taikka mitään muutakaan, toki kuvittelet ja mies on joku sarjamurhaajan ja himo hyväksikäyttäjän vertainen..
En mä vaan käsitä jos joltain menee nyt jotain ohi nasun tekstistä ja fiiliksistä :o ei helv :o

Hyvä pointti. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:

Hyvä pointti. :whistle:

Osa on niin kilpaa kateellisia keskenään, että pistää kommentit välistä hymyilyttämään. :D

Yhteistyössä