Erling Haalandilla on norjalainen tsainaluokan kaunotar kumppanina 😍

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tässä palstan yksinäisille miesoletetuille. Ei maksa paljon avata tuo artikkeli. Voin sponssata.

Ja poiminta siitä. Mikä siis on se ongelma kun thaikku ja länkkäri viihtyy yhdessä. Onko win-win jotenkin väärin?

”Daily Mailin haastattelema 29-vuotias Noo Nie ylistääkin 46-vuotiaan poikaystävänsä Davidin pitävän hänestä hyvää huolta.

– Hän on ystävällinen ja tukee minua. En sanoisi, että hän on komea, mutta hän huolehtii minusta todella hyvin. Toisin kuin ulkomaalaiset, thaimaalaiset miehet eivät huolehdi naisistaan kovin hyvin, Nie kertoo.”

Ja poiminta siitä. Mikä siis on se ongelma kun thaikku ja länkkäri viihtyy yhdessä. Onko win-win jotenkin väärin?

”Daily Mailin haastattelema 29-vuotias Noo Nie ylistääkin 46-vuotiaan poikaystävänsä Davidin pitävän hänestä hyvää huolta.

– Hän on ystävällinen ja tukee minua. En sanoisi, että hän on komea, mutta hän huolehtii minusta todella hyvin. Toisin kuin ulkomaalaiset, thaimaalaiset miehet eivät huolehdi naisistaan kovin hyvin, Nie kertoo.”

Mulle se ei ole mikään ongelma, ainoastaan tapaukset, joissa käytetään hyväksi tällaisia naisia - tai tyttöjä, poikia - kauhistuttavat.

Jos olit tarkkana, huomasit että virkkeeni oli suora lainaus Echolta kahta ensimmäistä sanaa lukuunottamatta. ;)

Ja jotakin masentavaa kertoo suomalaisesta kulttuurista se, että sinäkin pidät hyvää, toiset huomioivaa käytöstä alistumisena.:(

No hups. Siinä tapauksessa pyydän anteeksi.

Enkä pidä! Mut mun mielestä suurin osa ihmisistä on useimmiten hyväkäytöksisiä. Kansalaisuudesta riippumatta.

Vastaisiko yksikään miellyttämiseen opetettu thaikku julkisuudessa rehellisesti, kun kysytään tältä mielipidettä sponsoristaan?

"Joo tää äijä on itsekäs plösö, mutta manimani oolweis fani..."

Ja lause "en sanoisi että hän on komea" kertoo jostain. Eli äijä on pettymys. Äijä itse varmaan saa sarjaorkkuja liukuhihnalta, mutta onko tunne molemminpuolinen?

Viimeksi muokattu:
Eikä "hän on ystävällinen, tukee minua ja huolehtii minusta hyvin" ole vielä luonnehdinta tasavertaisesta puolisosta.

Sama kuin joku suomalainen puhuisi työnantajastaan, tai joku syrjäytynyt kertois sosiaalityöntekijästään.

Hoivasuhde vailla kipinää naisen puolelta.

Viimeksi muokattu:
No, yritän lopetella.

Mutta on tää valheellinen ketju.

*Haalandin muija osoittautui tavis norskiksi, hehheh
*ja vaikka ois ollu tsainaluokan "kaunotar", niin
-tsainaluokka on sekundaluokkaa, ks. selitys:
-"kaunotar" on todennäköisesti leikelty eli tihrusilmä kuitenki oikeesti
*ja hyvin todennäköisesti se tsaina ei olis omilla korvienväli-ansioillaan päätynyt länsimaihin, vaan haaroväli-VISAn avulla.

Nääh, mitäpä mä taas tähän soppana lusikkaani laittamaan. Samaa skeidaa koko ilmiö kuin ennenki.

Echo on paljastanut uusimmissa viesteissään todellisen luonteensa. 1980-lukuketjussaan hän mitätöi suomalaisten ulkonäön. Jos ihmisellä ei ole muuta tekemistä, tyhmintä on
aloittaa uusia ketjuja typeristä aiheista.
👍

Joo, mutta tuollainen hän on aina ollut, ainakin tällä palstalla. Kova aina ruotimaan ihmisten käytöstä ja ulkonäköä, usein hyvinkin ilkein sanamuodoin.

Hänessä itsessään ei tietenkään ole mitään vikaa..

Uusimmat

Yhteistyössä