EILEN KOTEVUTTIIN SAIRAALASTA NESTEYTYKSESTÄ....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
oho tulipa otseke isolla...nooh, asiaan, eli vauva 9kk alkoi oksentaaan pe ja la myös ripuloimaan su mentiin päivystykseen ja siellä lekuri meinas laittaa meidät kotiin jahka pussi nesteetä tiputettu,no onneks oli hyvä hoitaja paikalla ja totes että ei missään nimessä että nesteytys on semmonen homma että tää lapsi kuuluu lastenosastolle.siitä sitten ambulanssilla keskussairaalaan ja niinhän se oli että sokerit aivan liian alhaalla ja vauva kuivunut!!!onni oli matkassa että tämä hoitaja oli ammattilainen!!! kaksipäivää oltiin sairaalssa ja nesteitä meni, eilen kotiuduttiin ja eiköhän vauva oksentanut kaksi kertaa ja kakka tietysti edelleen löysää koska oikeastaan vain nesteitä mennyt. soitin kyllä osastolle ja snoivat että ei yleensä lopukkaan seinään oksentelu ja ripuli vaikka kotia pääseekin, kunhan nyt nesteitä menee.tänään on kaikki pysynyt sisällä, mutta pieni väsyy nopeasti...kai on normaalia??luotan nyt niihin osaston sairaanhoitajan sanomisiin. onko teillä ollut tämä tauti näin rajua?

Uskon, että on vauvalle raju. Minä meinasin joutua myös nesteytykseen kun olin niin huonossa kunnossa+täysimetän.

Onneksi sain kotona osmosalilla oloni paranemaan. Tauti todellakin on raju. Minulla se loppui ja alkoi sitten uudelleen, kesti vielä pari päivää ja sitten vasta alkoi paraneminen!!

On ollut. Ja kun meilläkään ei lapsi jaksanut kovin pirteä olla kun vielä ripuloi ja oksensi, vaikka suonensisäisellä nesteytyksellä nestetasapaino toki pysyi kunnossa, ei lääkäri osannut nähdä tautia vaan päätteli lapsemme olevan masentunut ja teki siitä sossujutun meille epäilyksiä kertomatta.

Että sitten taudin päälle vielä sellaisetkin selvittelyt. Kiva lähteä niihin altavastaajana kun ei edes tiedä mistä kyse.

Alkuperäinen kirjoittaja kk:
Uskon, että on vauvalle raju. Minä meinasin joutua myös nesteytykseen kun olin niin huonossa kunnossa+täysimetän.

Onneksi sain kotona osmosalilla oloni paranemaan. Tauti todellakin on raju. Minulla se loppui ja alkoi sitten uudelleen, kesti vielä pari päivää ja sitten vasta alkoi paraneminen!!

joo lekuri sanoikin että taudissa voi tulla takapakkia ja oireet uusia muutaman päivän terveenä olemisenkin jälkeen...

Yhteistyössä