Eilen löysin pojalle kivoja housuja prismasta, vihdoinkin.

punatukkainen

Aktiivinen jäsen
09.01.2005
2 604
0
36
Voi, että ton pojan kroppa on niin vaikea. Ei meinaa housuja löytää. Kappahlista yleensä löytyy....se onkin ollut tähän asti ainut kauppa, mut sieläkään ei ylensä ole kuin kahta mallia pojalle sopivaa ja loput kapeita malleja.
Eilen huomasin, et oli tullut prismaankin poikien housuja. Mun poika inhoo farkkuja ja tykkää vähän löysemmistä housuista. ( joissa ei saa olla nappi kiinnityksiä
En anna kulkea verkkareissa jokapäivä vaan haluan opettaa, että on muitakin housuja.....mutta, kun ei meinaa kaupoissa olla, kuin verkkareita tai farkkuja.
:o

Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:
minkäikäinen poika?
Housujen osto edessä täälläkin, ja poika 8v

Täyttää toukokuussa 11.v. Oli sielä kyl vaikka minkälaisia housuja tullu, mut mun pojalle ei kapeet mallit mahdu ja D-mitoitus housut liian isoja. huh....mulla on aina kova työ löytää pojalle housuja.

Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:
minkäikäinen poika?
Housujen osto edessä täälläkin, ja poika 8v

Täyttää toukokuussa 11.v. Oli sielä kyl vaikka minkälaisia housuja tullu, mut mun pojalle ei kapeet mallit mahdu ja D-mitoitus housut liian isoja. huh....mulla on aina kova työ löytää pojalle housuja.

meillä samaa ongelmaa, kapeat ei mahdu, mutta D-motoitus on liiankin väljä vyötäröltä... pitääkin poiketa Prismaan katsastamaan housuvalikoima.

=)

Yhteistyössä