Eilen posti toi 2 nalle puh-musiikkipehmoa enkä oo mistään tilannut mitään :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mamamin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mamamin

Jäsen
09.03.2008
208
0
16
Mitä helvettiä? Postissa tuli eilen 2 sellaista nalle puh-pehmoa josta kuuluu musiikkia kun painaa mahasta. Yhdelle tutullekin oli kuulemma tullut sellainen. Mitää en oo mistään tilannut enkä muista osallistuneeni mihinkään kisaankaan :O Mukana ei ollut lähettäjän nimeä eikä mitään mihin voi palauttaa.. Onko muillekkin tullut näitä pehmoja?

No johan on outoa :o Luulis et jos sulta jossain vaiheessa rahaa haluavat, niin ottavat sitten kyllä yhteyttä!! Siihen asti pitää varmaan odottaa ja jos mitään ei mistään kuulu, niin olla vaan onnellinen pehmoista :D

Oletko kokeillut googlettaa omaa nimeäsi? Itse kerran huomasin näin itse voittavani jossain, nimet oli silloin julkaistu, mutta tosin tavaraa ei vielä postitettu. Jos nyt olisi päin vastoin...?

Nyt kävin kattoo tällästä sivua, tuolla on toi sama nallepuh kuvassa. Osallistuin tuohon kisaan viime vuonna.. oiskohan voitto tullut tuolta? Mutta miksi 2 nallea?

http://www.winniethepoohcontest.com/

Ootko tilannut mitään lehteä viime aikoina tai liittynyt johonkin lasten kirjakerhoon? Jos on ollu kylkiäisinä sellanen. Mulle tuli kerran mariskooli,mukana ei ollut minkäänlaista saatekirjettä tai lähettäjästä muutakaan infoa. Tuli erään lehtitilauksen kylkiäisenä.

Ihana nalle puh! :heart: Mä osallistuin tuohon kilpailuun muuten ja toivoin että jos tänään olisi nalle pojalle tullut.. Eipä meitä sitten onnistanut taaskaan! :ashamed: