K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja joanna:ohoh,laihtuko noin paljon? en oikein ossaa tota enkkuu,ni paljon se nyt sit painaa?
jos se on se luikero tuossa ekassa kuvassa =)
hatunnosto hälle,vaikka kuinka ois maha desinkokoinen ei se silti helppoo ole kun on iso ongelma ruoankanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja joanna:ohoh,laihtuko noin paljon? en oikein ossaa tota enkkuu,ni paljon se nyt sit painaa?
hatunnosto hälle,vaikka kuinka ois maha desinkokoinen ei se silti helppoo ole kun on iso ongelma ruoankanssa.
Mä kans mietin että oliko muka tuossa yläkuvassa? Ei kai... ihan miehen näkönen.
Miksi ois leikannut tukkansa lyhyeksi ja "rinnat" näky töröttävän paidan läpi eli ei ollu minkäänmoisia liivejä. Ei kai se voinu olla sama ihminen. Harmi kun ei kuvia saanut suurennettua.
Alkuperäinen kirjoittaja joanna:Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja joanna:ohoh,laihtuko noin paljon? en oikein ossaa tota enkkuu,ni paljon se nyt sit painaa?
Mä kans mietin että oliko muka tuossa yläkuvassa? Ei kai... ihan miehen näkönen.
Miksi ois leikannut tukkansa lyhyeksi ja "rinnat" näky töröttävän paidan läpi eli ei ollu minkäänmoisia liivejä. Ei kai se voinu olla sama ihminen. Harmi kun ei kuvia saanut suurennettua.
kasvonpiirteet kyllä oli samanlaiset,mutta hyvin vaikee sanoo kyllä kun miettii että 100kg lähteny.. ja tukka muuttaa knas näköö. itse oisin kyllä pitäny pitkän tukan.
Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana:Alkuperäinen kirjoittaja joanna:Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja joanna:ohoh,laihtuko noin paljon? en oikein ossaa tota enkkuu,ni paljon se nyt sit painaa?
kasvonpiirteet kyllä oli samanlaiset,mutta hyvin vaikee sanoo kyllä kun miettii että 100kg lähteny.. ja tukka muuttaa knas näköö. itse oisin kyllä pitäny pitkän tukan.
No hänen tukka oli kyllä aika kaameassa kunnossa.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana:Onko se hän????
http://www.theweighwewere.com/Read-Weight-Loss-Stories/432.html