Eilinen 4D, läskiteini.. onko jo käsitelty..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja joanna:
ohoh,laihtuko noin paljon? en oikein ossaa tota enkkuu,ni paljon se nyt sit painaa?
jos se on se luikero tuossa ekassa kuvassa =)
hatunnosto hälle,vaikka kuinka ois maha desinkokoinen ei se silti helppoo ole kun on iso ongelma ruoankanssa.

Mä kans mietin että oliko muka tuossa yläkuvassa? Ei kai... ihan miehen näkönen.
Miksi ois leikannut tukkansa lyhyeksi ja "rinnat" näky töröttävän paidan läpi eli ei ollu minkäänmoisia liivejä. Ei kai se voinu olla sama ihminen. Harmi kun ei kuvia saanut suurennettua.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
ohoh,laihtuko noin paljon? en oikein ossaa tota enkkuu,ni paljon se nyt sit painaa?
hatunnosto hälle,vaikka kuinka ois maha desinkokoinen ei se silti helppoo ole kun on iso ongelma ruoankanssa.

Mä kans mietin että oliko muka tuossa yläkuvassa? Ei kai... ihan miehen näkönen.
Miksi ois leikannut tukkansa lyhyeksi ja "rinnat" näky töröttävän paidan läpi eli ei ollu minkäänmoisia liivejä. Ei kai se voinu olla sama ihminen. Harmi kun ei kuvia saanut suurennettua.

kasvonpiirteet kyllä oli samanlaiset,mutta hyvin vaikee sanoo kyllä kun miettii että 100kg lähteny.. ja tukka muuttaa knas näköö. itse oisin kyllä pitäny pitkän tukan.

kasvonpiirteet kyllä oli samanlaiset,mutta hyvin vaikee sanoo kyllä kun miettii että 100kg lähteny.. ja tukka muuttaa knas näköö. itse oisin kyllä pitäny pitkän tukan.

No hänen tukka oli kyllä aika kaameassa kunnossa.
:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana:

No hänen tukka oli kyllä aika kaameassa kunnossa.
:whistle:

oli kyllä.. ihana tukka oli kun oli lapsi. semmosenkun sais.

No ei se Bethany ole tossa yläkuvassa, jos lukee tekstin niin se on ihan selvää. Siinä sanotaan, et se oli laihtunut leikkauksen jälkeen 4 stone, ja haluaisi laihtua seuraavan vuoden aikana vielä 10 st. Ja kerrottiin tavoitekoot ja kaikki.

Juttu oli kai tehty siis ennen ohjelman tekemistä?

Jos hieman saa äitiä puolustaa. Minä samastuin Bethanyyn, koska itse olin ihan samanlainen mitä tuli ruokaan (ja kummallakin intohimo taiteisiin) ja hänen perheensäkin oli aika samanlainen kuin minunkin ja metoditkin olivat samat, kunnes äiti antoi periksi.
Olen jutellut asiasta äitini kanssa myöhemmin ja äiti oli oikeasti yksin ja ei tiennyt mitä tehdä. Hän seurasi muiden "hyviä" neuvoja aikansa, kunnes totesi ettei hän voi asialle mitään. Juostiin mekin ravintoterapeutilla yms. Mutta ei silloin ainakaan puhuttu mistään lihomisen psyykkisistä syistä, saati sitten puututtu niihin ja koko asiaa käsiteltiin kuin se olisi VAIN minun ongelma, eikä koko perheen.
Mutta kuten tuossa dokumentissa ei eri ruokavalio yhdelle ja toinen toisille toimi ainakaan lasten kanssa, jotka ei ymmärrä. Minä ainakin tulkitsin sen niin, että minua ei rakasteta niin paljoa kuin laihempia sisaruksiani ja juuri siksi, koska minä olen lihava. Huono minä kuva sen kun vain vahvistui ja minulla oli tarve syödä lisää.
Vaikka tietämättötyys ei synneistä puhdista, ainakin minua se auttoi ymmärtämään. Varsinkin kun miettii, että jos minulla olisi lapsi jolla on syömishäiriö. Tuskin Bethanyn äidillekään on kukaan sanonut, että koko perheen pitää muuttaa ruokatottumuksia ja niitä herkkuja ei saa kotiin kantaa.
Kuten jo joku sanoi, koko perhe ravintoterapeutille ja koko perhe tarkastamaan ruokailu ja liikunta tottumuksiaan. Ruokaan oikeasti liittyy ihmeellisiä uskomuksia, joihin oikeasti uskotaan.

Minuakin jäi vaivaamaan, että mitä Bethanylle kuuluu nykyään. Googlauksen perusteella tämä jatkodokumentti on näytetty Englannissa vuonna 2006, eli en minä usko, että se tässä ajassa on nuin laihaksi kerennyt, kuin tuossa kuvassa.
Pitäisiköhän laittaa kyselyä Neloselle jahka siella olisi enemmän tietoa?

Kiinnitin ihan samaan huomiota. Yritti koko ajan tuputtaa kaikkea hyvää. Tytöllä vielä niin huono itsetunto, ettei tajunnut ärähtää äidilleen. Hienosti kyllä laihtui.

Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana:
Onko se hän????
http://www.theweighwewere.com/Read-Weight-Loss-Stories/432.html

:o mietinkin siinä ohjelman lopussa että olis kiva nähä kui paljon se laihtuu loppujen lopuks. hurja määrä meni näköjään! :o =)

Yhteistyössä