Eilinen HUUMA -- Antti Tuiskun esitys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KIITOS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vaikka Antti ois homo ( en kyl usko että ois) nii se ei tee siitä ittestää sen kummallisempaa , se on se sama ihana antti ku ennenki ! : ) Ei ihmistä muuta se mihin se on suuntautunut . Antti on ihana ihminen <3

Pikkutytöt täällä ihmettelee jos Antti laulaa jo 27-vuotiaalle naiselle! Olen itse paljon vanhempi ja ihan hulluna Anttiin. Monilla keikoillakin oon käynyt. Kyllä ne Antin fanijoukot sisältää niin äitejä kuin tyttäriäkin. En silti minäkään tajunnut mistä tuossa esityksessä oli kyse kun aloin katsoa sitä vasta kesken esityksen, nainenhan itki jo ihan sen laulun alussa. Olin myös siis ihan ymmälläni koska Anttihan on homo.

Vähän selvennystä teille tänne... Eli kyseinen nainen oli vain Antin fani, joka oli siskonsa taholta yllätetty kyseiseen ohjelmaan :)
Ja sitten tuosta biisistä... Kaikki ne sanat, mitä Antti sanoi, oli aivan täyttä fiktiivistä näyttelyä ja kuuluu biisin kokonaisuuteen. Ja kyseisen biisin voi bongata menemällä Aleksanterin Teatteriin katsomaan ALTAR BOYZ -musikaalia, jossa Antti ja muut pojat ovat mukana. Kyseisen biisin aikana, Antti hakee yleisöstä tytön lavalle ja laulaa tälle rakkauslaulun... mutta vain osana esitystä :)
Toivottavasti tämä siis selvensi teitä vähän JA tähän loppuun... Antti ei ole mennyt naimisiin.. lienikö ehkä aprillipila?! :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä luulin että tuisku on homo. :o
Miten niin luulit ja miten se liittyy mihinkään?
Mitens tässä taas eksyttiin ihmisen suuntautuneisuuteen,kun kyse oli kait keskustella Altar Boyz poikien esiintymisestä Huumassa ja nimen omaan Antin sanoista.
Voi teitä!

Voi elämä, toi biisi ja samoin ne vuorosanat oli altar boys musikaalista jossa antti esiintyy. Se on siis komedia ja siihen kuuluu noi kaksmieliset jutut, mitä oon ymmärtäny . eikö ihmisillä oo mitään huumorintajuu täällä :o

Alkuperäinen kirjoittaja moi:
Voi elämä, toi biisi ja samoin ne vuorosanat oli altar boys musikaalista jossa antti esiintyy. Se on siis komedia ja siihen kuuluu noi kaksmieliset jutut, mitä oon ymmärtäny . eikö ihmisillä oo mitään huumorintajuu täällä :o

No niinpä. Käykää kattoo Altar Boyz ja tulkaa sen jälkee solvaa tänne näit päättömii juttujanne :D Luoja armahtakoon, Antti jo naimisissa? Ei voi muuta kuin nauraa teille! Opetelkaa vaikka sanat KOMEDIA ja HUUMORINTAJU, vois auttaa elämässä aika paljon. Minä olisin ainakin ollut ihan mielelläni Minnan tilalla Huumassa ja eilenkin olin kattomassa Altar Boyzeja ja siellä lavalle päässyt nainen vaan naureskeli. Sillä sentäs oli sitä huumorintajua!

LAINAUS: Minä olisin ainakin ollut ihan mielelläni Minnan tilalla Huumassa ja eilenkin olin kattomassa Altar Boyzeja ja siellä lavalle päässyt nainen vaan naureskeli. Sillä sentäs oli sitä huumorintajua!

Jepjep...Meinaatko että tuolla Huuman Minnalla ei sitten olisi ollut huumorintajua vai? Vai tarkotatko ylipäätään täällä tätä keskustelua ja ihmettelyä??

Minusta Minnan Huuma-esiintyminen oli todella hyvä ja tämä Minna oli aidosti yllättynyt ja onnellinen päästessään Antin kainaloon ja lavalle kun Antti lauloi.

Mukavaa että tämä Huuma tapahtui vanhemmalle Antti-fanille, kun Anttia kaikki luulevat vain pikkutyttöjen idoliksi.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
LAINAUS: Minä olisin ainakin ollut ihan mielelläni Minnan tilalla Huumassa ja eilenkin olin kattomassa Altar Boyzeja ja siellä lavalle päässyt nainen vaan naureskeli. Sillä sentäs oli sitä huumorintajua!

Jepjep...Meinaatko että tuolla Huuman Minnalla ei sitten olisi ollut huumorintajua vai? Vai tarkotatko ylipäätään täällä tätä keskustelua ja ihmettelyä??

Eijei, kun sitä nimenomaan, että täällä kirjoittelevilla henkilöillä ei ole huumorintajua :D Kyllähän Minnalta huumorintajua löytyy, olen kuullut hänen kommenttiaan esityksen jälkeenkin ja varsin hauskalta vaikuttaapi...

Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Eijei, kun sitä nimenomaan, että täällä kirjoittelevilla henkilöillä ei ole huumorintajua :D Kyllähän Minnalta huumorintajua löytyy, olen kuullut hänen kommenttiaan esityksen jälkeenkin ja varsin hauskalta vaikuttaapi...

Heh, meitä on niin moneen junaan ;) Ihmettelyä varmaan riittää vielä pitkäksi aikaa, ellei itse mene musiikaalia katsomaan...

antti tuisku on naimaton kannattaa lukee wikiopediasta eli antti varmaan seurustelee mutta ei ole naimisissa. jotain hölynpölyä ja kaikkeen ei kannata uskoo!!!! antilla saa olla tyttö-ystävä mitä välii onahn kaikilla joku rakas ihminen vaikka ei seurustelis!!! eli antti ei ole naimisissa seurustelee varmaan!!!1