Eilinen känni =I...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja carolie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

carolie

Vieras
Hei ihmiset :)

Plussasin tänään =))!

mutta, minua huolettaa :(... join eilen kolme tuopillista olutta kolmen tunnin aikana ja minusta ne kihosivat kohtuuttoman voimakkaasti päähän. Aamuinen krapula tuntui luonnottaman oksettavalta, minun tapauksessani.

Kuukautiseni pitäisi alkaa tänään, mutta em. oireista tuli sellainen tunne, että minä taidan olla raskaana ja niin selvisi, että olen.

Nyt pelottaa, etä olenko voinut aiheuttaa sikiölle jotain pahaa eilisillä oluillani :((.

Osaako kukaan sanoa, että olenkohan aiheuttanut??

Kiitos etukäteen!

et ole voinut aiheuttaa hallaa:)

Ainakin 7 viikkoon asti alkio on täysin ""irrallaan"" sinun verenkierrostasi joten eiliset oluet ei ole alkion ruskuaispussiin eksyneet.

ONneksi olkoon!:)

Onnea plussasta!

Ole huoletta, vaavi on turvassa! Vielä myöhempänäkään aikana tuollainen alkoholinkäyttö yhtenä iltana ei mitään vakavaa aiheuta, vaikka itsekin kyllä noudatan ihan nollalinjaa.

Itse join viiniä muutamia lasillisia kahtena iltana ennen kuin plussasin. Olin tehnyt negatiivisen raskaustestin aikaisemmin, jotta joisin turvallisin mielin. Kuitenkin nuo pari punkkulasillista maistuivat oudoilta ja nousivat äkkiä päähän ja krapula oli ihan kummallinen. Oma kroppani taisi vaan viestittää että nyt ei kannata ottaa :)

Hei!

Niin kauan kun ei tiedä olevansa raskaana, voi lähestulkoon tehdä mitä vaan. Ei nyt ehkä huumeita tai, no mut kuitenkin... Eli vauva ei ole pystynyt mitenkään vahingoittumaan vaikka olisit vetänyt oikein oksennuskännit, eli älä huoli! Menee todella vähän aikaa, ennen kuin vaaveli alkaa olemaan sinuun niin yhteydessä, että saapi sinulta jotain.

Yhteistyössä