Eilinen ohjelmaTuuri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mua jäi häiritsemään eilisessä ohjelmassa esiintynyt lapsi, jonka äiti buukkasi sille keikkoja. Lapsella oli 100 keikkaa/vuosi ja äiti tyrkytti lasta vielä Vesan muihinkin tapahtumiin. Vai tyrkyttikö se äityli jotain omia juttujaan?
Muutenkin oli harvinaisen junttimeininkiä siinä "kyläkaupassa".

Ohjelman "juntteus" oli ihanaa. Juuri tuon ohjelman ydin.

Minua myös häiritsi se äiti, vaikka lapsi innoissaan esiintyi. Myös se lapsien hillitön lenkittäminen.

Niimpä. Ja taas oli pakko katsoa sekin ja hämmästellä. Juntteja juntin perään, se bikinimallikin oli aika koominen (vähän koomisen näkönenkin). Lopussa sanoi suurin piiretein näin, että "tää oli tosi paljon pienempi paikka kun olin kuvitellut, et aika pieni. Mä kun asun Helsingissä, niin näitä tämmösiä on joka nurkalla". Heh. Määäääkin asun Helsingissä, mut ei ainakaan näillä nurkilla tollasia "Tuureja" ole. Joo, Jumbo, Itis ja Foorum...niitäköhän tarkotti??? ;)

Se pikkulikan mamma oli kyllä aika anorektinen ja tytötkin näytti tältä:( Missähän vaiheessa tyttöä ei huvita keikkailla 100keikkaa vuodessa! Lapsuusaikakin menee ja isona on monta jolla parempiääni ja parempi karisma-tai voihan olla että menestyykin.