V
vierailija
Vieras
Löytyisi varmaan jonkun numeron päästä vähän helpommin.Mä olen jo yli 1,5 vuotta plärännyt etsiäkseni häntä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Löytyisi varmaan jonkun numeron päästä vähän helpommin.Mä olen jo yli 1,5 vuotta plärännyt etsiäkseni häntä.
On löytynytkin, mutta en kehtaa kirjoittaa hänelle suoraan tunteistani..Löytyisi varmaan jonkun numeron päästä vähän helpommin.
En ota tekstejäsi loukkauksena, ne oli niitä harvoja asioita näissä ketjuissa jotka toisinaan sai hieman hymähtämään. Hyvät jatkot ja jatka samaan malliin.
______
En ole missään
romanttisissa
kytköksissä T-nimiseen
mieheen tai naiseen.
Tämä ei siis ole minulle.
Kohdennat muulle
Eelle
>>>
Emma, Erja,
Eero, Esko..?
On hyvä tämä eritellä
ja selventää muidenkin
käyttäjien kannalta.
Hekin tiedostavat, että
useita E-tyyppejä Plus-
tontilla tuumii..
Tämä on viimeinen
kerta, kun kommentoin
sinulle, älä ota tätä
loukkauksena, T-hlö..
[Minä signeeraan tekstini:
E/OgE/×]
Suloista sunnuntaita
Sinulle sekä ihan jokaiselle.
________ ×
![]()
Ei, kyllä se syy on ihan siinä toisessa.Toinen E*** onko se pelkkä ujos mikä sua estää ottamasta yhteyttä kaivattuusi?
Mä jopa pitempäänMä olen jo yli 1,5 vuotta plärännyt etsiäkseni häntä.
Ujous ja häpeän tunne. Tuntuu, että ne kerrat jolloin olen ehdottanut tapaamista/juttelua, hän on ilmoittanut olevansa kiireinen. Ei ole koskaan kuitenkaan omalta osalta palannut asiaan ja ehdottanut tapaamista paremmalla ajalla.Toinen E*** onko se pelkkä ujos mikä sua estää ottamasta yhteyttä kaivattuusi?
Mä oon toivonut häntä puoli elämääni, mutten ole pläräillyt täällä niin kauan. Oon vaan tuijottanut kaukaa, kun lähelle en oo uskaltanut mennä.Mä jopa pitempään![]()
Omalla kokemuksella sanonUjous ja häpeän tunne. Tuntuu, että ne kerrat jolloin olen ehdottanut tapaamista/juttelua, hän on ilmoittanut olevansa kiireinen. Ei ole koskaan kuitenkaan omalta osalta palannut asiaan ja ehdottanut tapaamista paremmalla ajalla.