Eilinen teema jatkuu:

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
oppilaat oli tänään ihan järkyttyneitä, kun niil selvis, etä ÄIKÄNOPELLA voi olla kuvia IRC-Galleriassa, ja se on Facebookin ja mesen käyttäjä. Ja hei, ihan älytön juttu sekin on, että se kuuntelee heviä, eikä ollenkaan Anne Mattilaa. Ja vitsit, sillähän oli melkein teinifarkut jalassa :D B)

Siis minkälaisia harppuja niil on ollut opeina, kun - no joo, olkoon :kieh:

:kieh:

Stasi on naureskellut opettajaansa muutaman kerran... "No, se on meidän XXX, sillä on lemmikkihämähäkki"

Eihän opettaja saa olla ihminen.

Mun äikän ope yläasteella oli vanha harppu, mutta samalla myös ihan paras opettaja ikinä :D Sai mut kiinnostumaan kirjoittamisesta ja näytelmistä... missähän hän nykyään elelee?

Muistan lukiosta, kuinka ruotsista tuli yllättäen poikien suosikkiaine: opettajaksi tuli todella kaunis nuori blondi, joka pukeutui nahkahameisiin ja opetti ihastuttavan hauskoilla esimerkeillä... :p :D

Mutta oman kokemukseni mukaan äidinkielen opettajat ovat joko vanhoja tai hemmetin vanhoja kääpiä.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Meijän äikänopet on kyllä melkein poikkeuksetta ollut vanhempia,kuivahtaneita ja aika tylsiäkin.. :D

Mulla oli kerran aivan erityisen kuivakka ja tylsä äikänopettaja yläasteella. Erotus kaikkiin muihin äikänopettajiini, joiden keski-ikä oli ehk noin 59, tämä poikkeuksellisen kuivakka ja takakireä opettaja oli alle 30-vuotias näyttelijä :o

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Muistan lukiosta, kuinka ruotsista tuli yllättäen poikien suosikkiaine: opettajaksi tuli todella kaunis nuori blondi, joka pukeutui nahkahameisiin ja opetti ihastuttavan hauskoilla esimerkeillä... :p :D

Mutta oman kokemukseni mukaan äidinkielen opettajat ovat joko vanhoja tai hemmetin vanhoja kääpiä.

Heh, mie en kyl ole blondi enkä hoikka, en pukeudu nahkahameisiin - ja nuorikaan ei 30-vuotias enää teinin silmissä ole... eli ei pelkoa, että äikästä tulis poikien lempiaine (ja muutenkin olis hassua, jos AMISLAISET fanittais eniten äikkää... sillä ammattialaansa ne on sinne tulleet oikeasti oppimaan ;)

Mut kaiken tuon aloituksessa mainitun jälkeen yks jätkä huokas, et opettajassahan on munaa - silloin mul petti kyl pokka ;).

Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Heh, mie en kyl ole blondi enkä hoikka, en pukeudu nahkahameisiin - ja nuorikaan ei 30-vuotias enää teinin silmissä ole... eli ei pelkoa, että äikästä tulis poikien lempiaine (ja muutenkin olis hassua, jos AMISLAISET fanittais eniten äikkää... sillä ammattialaansa ne on sinne tulleet oikeasti oppimaan ;)

Mut kaiken tuon aloituksessa mainitun jälkeen yks jätkä huokas, et opettajassahan on munaa - silloin mul petti kyl pokka ;).

Kaipa oikaisit, että sinulla on munaa enemmän, kuin koko luokan pojilla yhteensä, omasi vain ovat sarjaan kytkettyinä. :saint:

Mulla oli tosi ihana äikänope yläasteella, semmonen fiksu, kannustava ja mukava mies. :) Oltiin sähköpostin välityksellä yhteyksissä tuntien ulkopuolellakin, tämä ope luki mun tekstejä ja mä sain lukea myös hänen tekemänsä novellin. Nykyäänkin pidetään yhteyttä: soitellaan, meilataan ja olin vähän aikaa sitten heillä kylässä. Olen myös hoitanut entisen äikänopeni lapsia. :)

Kaipa oikaisit, että sinulla on munaa enemmän, kuin koko luokan pojilla yhteensä, omasi vain ovat sarjaan kytkettyinä. :saint:

Apua, en :laugh: :laugh: :laugh: (Tämä lohkaisu sopii erinomaisesti sitten, kun opetan sähkön sällejä seuraavan kerran)

Apua, en :laugh: :laugh: :laugh: (Tämä lohkaisu sopii erinomaisesti sitten, kun opetan sähkön sällejä seuraavan kerran)

Sähköteknisestihän naiset ja miehet erovat siten, että miesten munat ovat kytketty rinnan ja naisten sarjaan. :D

Mun ope oli vanha ja karvakorvainen, eikä mitenkään erityisen kannustava tavallisesti tunneilla mutta erittäin tarkka kieliopista. Olen ikuisesti traumatisoitu olemaan epävarma pilkun sijainnista.

Mutta en tiedä onko kukaan koskaan kirjoittanut minulle yhtä kauniista minun teksteistäni kuin hän :) Sillä oli ja on iso merkitys.

Sähköteknisestihän naiset ja miehet erovat siten, että miesten munat ovat kytketty rinnan ja naisten sarjaan. :D

Voi kun tän muistas oikeassa paikassa oikeaan aikaan :D

Yhteistyössä