Eipä mikään ihme, ettei monet miehet arvosta naisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan yllätyin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä luen näitä ja useimmiten oon et :O Mut helposti menee se 50minuuttia ja joskus opin jotain uuttakin (esim. lotus-synnytys!!)
Mut oikeesti minäkin pohdin, että onko mun tuttavilla salaisesti tämmönen ajatusmaailma, joka ei tule normikeskustelussa esiin. Uskon että täällä on paljon kaltaisia ihan normiälykkäitä ihmisiä. Tai siis toivon :D

Muoks* Unohtui vastata alkuperäiseen ihmettelyyn. Minäkin ymmärrän, miksi naisia ei arvosteta. Siis ikimaailmassa minun mieheni, tai kukaan tuntemani mies ei ole nalkuttanut väärän värisestä paidasta, kolmannesta kaljasta, väärin jätetystä tiskirätistä tms. naisille. Minä en jaksais olla mies!

Viimeksi muokattu:
Mun mieheni arvostaa mua huomattavasti. Täällä voi tuulettaa ja tyhmäillä rauhassa, eikä tarvitse kuormittaa miestä millään hössötyksillä. Viihdetuokion jälkeen jaksaa taas olla aikuinen ja keskittyä niihin juttuihin, millä on merkitystä minulle ja miehelleni. Ei kai ap luule, että ihmiset käyttäytyvät kotonaan samoin kuin täällä palstalla? :D

Mitä luulet miesvaltaisilla foorumeilla keskusteltavan, tiukkaa asiaa? :D

Nimim. Miesvaltaisen foorumin moderaattori :p

Kai sitä saa päätänsä perkele tuulettaa jos huvittaa!! Niin sitä minäkin tulin tänne tekemään. Niponuttura tarvis vissiin kunnon panon ettei tarttis olla niin pipa kireenä"
Ja sitten voikin kirjoittaa kirjan kaikista fiktiivisistä henkilöistä joita kaksLUSSAN sivuilla seikkailee.

OMG ja JNE

Mitä luulet miesvaltaisilla foorumeilla keskusteltavan, tiukkaa asiaa? :D

Nimim. Miesvaltaisen foorumin moderaattori :p

Hyvä pointti. Viimeksi kun vilkasin, käynnissä oli herraties kuinkamonisivuinen ketju, jossa puitiin, keihin jääkiekkoilijoihin kukakin on törmännyt sattumalta (+missä +koska). Onhan se tietenkin hurjan paljon älykkäämpi ja tärkeämpi aihe kuin suklaatyökalut...

Mun mieheni arvostaa mua huomattavasti. Täällä voi tuulettaa ja tyhmäillä rauhassa, eikä tarvitse kuormittaa miestä millään hössötyksillä. Viihdetuokion jälkeen jaksaa taas olla aikuinen ja keskittyä niihin juttuihin, millä on merkitystä minulle ja miehelleni. Ei kai ap luule, että ihmiset käyttäytyvät kotonaan samoin kuin täällä palstalla? :D

Nyt mokasit! Aloituksessahan nimenomaan kiellettiin kirjoittamasta tyyliin "tulen tänne tuulettamaan ajatuksiani". Hyi sinua.

[QUOTE="vieras";27664666]Nyt mokasit! Aloituksessahan nimenomaan kiellettiin kirjoittamasta tyyliin "tulen tänne tuulettamaan ajatuksiani". Hyi sinua.[/QUOTE]

Minkä minä sille voin, että mulla on (aina) oikea vastaus, kysymys vain sattui olemaan sille väärä? :snotty:

[QUOTE="vieras";27664659]Hyvä pointti. Viimeksi kun vilkasin, käynnissä oli herraties kuinkamonisivuinen ketju, jossa puitiin, keihin jääkiekkoilijoihin kukakin on törmännyt sattumalta (+missä +koska). Onhan se tietenkin hurjan paljon älykkäämpi ja tärkeämpi aihe kuin suklaatyökalut...[/QUOTE]

Postaa kun näit pillun, postaa kun juot kaljaa, postaa kun postaat postaa kun -triidiin... :xmas:

[QUOTE="vieras";27664395]On pakostakin enemmän kuin kaksi kolmasosaa. Lähes kaikki on aivokuolleita hyeenoja, tupsupipo päässä huulet ankka asennossa röökiä vetäviä kurttunaamasia wannabe pissiksiä.[/QUOTE]

Ja rumasti värjätty tukka. Musta on kamalan näköistä, kun ihan vitivalkoisilla akoilla on korpinmusta tukka ja siihen vielä röökin polttama käheä ääni ja v..ttunut ilme..

Yhteistyössä