Eipä taas enempää ois voinu hermot mennä ukkoon!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lumiina

Aktiivinen jäsen
29.10.2005
7 281
0
36
Sanoin eilen sille että nostaa vaunut sisälle, kun se istu tupakalla ulkorappusilla. Työnsin ne vielä siihen lähelle ja ite otin pojan sisälle.
Heräsin klo 5.30 käymään vessassa ja vilasin ulos kun sato ihan kaatamalla... Ja mitä näenkään, vaunut siellä kaatosateessa samassa kohti mihin ne eilen jätin!!! |O :headwall: Perkeles |O |O Pikkusenko vitutti!?
Vaunut täynnä vettä ja niiiiin likomärät, kun olla ja voi!
Sitten ukko herää ja kysyy mitä mä täällä meuhkaan, ku kirosin ja kannoin koppaa sisälle kuivamaan. Arvatkaa vaan saiko ukko kuulla kunniansa?
Kyllä se sit pian takkaan tulia alko tekeen, kun komensin sen, jotta vaunut edes jotenki saa kuivaks. Meidän oli tarkotus lähteä lasten ja kuopuksen kummitädin kanssa, johonkin lasten tapahtumaan tunnin päästä, mutta nyt on pakko siirtää sitä menoa, kun enhän mä mihkään pääse ilman noita kuivamassa olevia vaunuja! :headwall: :headwall:
Ihan kiva ois myös ollu nukkua muutama tunti pidempään, kun täällä taas tuli notkuttua klo1 asti, mutta nyt olen siitä puol kuudesta lähtien käännelly ja väännelly noita vaunuja tuossa takan edessä... :headwall:
Niin, että hyvää huomenta kaikille! :saint: :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sattuuhan noita vahinkoja, versinkin miehille. Varmasti muistaa tästälähtien ottaa vaunut sisälle kun käsky käy. Onko teillä muuten saunaa, laittakaa sinne?
On meillä sauna, mutta se on puulämmitteinen... No höh, miksen tuota kekkassu että oishan senkin voinu sytyttää ja lämmittää. :headwall: Oishan ne tosiaan sielläkin kuivanu.
En enää millään viittis mennä saunaa sytyttään, kun olen tosiaan tuota takkaa jo porottanut 2 tuntia :whistle: Mutta kiitos vinkistä vastaisuuden varalle! :flower: (Mitä toivon mukaan ei tule )

lisään vielä mikä mua raivostutti aivan hirveesti kun olin tehny tosi hyvää kana ruokaa illalla ja sovittiin et mies laittaa sen jkaappiin kun on jäähtynyt ni eiköhän se ollu aamulla samassa paikassa mihin sen laitoin keittiön pöydälle. mua rassaa että joku on niin huolimaton. oon ite niin tarkka.

Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
mä ymmärrän sua.

toi on niin tota, juu kyllä laitan/teen /huolehdin ja sit ns unohtaa, :headwall: meillä usen myös näin...
Niinpä! :headwall: Vaikka annat yhden asian huolehdittavaks, niin ne kyllä huolehtii, että se yksikin asia unohtuu.... |O

Mies vaaan tuumas, että kuuntelinkin jossain vaiheessa yötä, että sataapa paljon vettä! Eikä vielä siinäkään vaiheessa päässä raksuttanu, että jotain jäi sateeseen :headwall:

lisään vielä mikä mua raivostutti aivan hirveesti kun olin tehny tosi hyvää kana ruokaa illalla ja sovittiin et mies laittaa sen jkaappiin kun on jäähtynyt ni eiköhän se ollu aamulla samassa paikassa mihin sen laitoin keittiön pöydälle. mua rassaa että joku on niin huolimaton. oon ite niin tarkka.
Aargh, aivan kun meillä! En yhtään ihmettele, että raivostuttaa. Meilläkin on mennyt niin monet ruuat pilalle, ihan samasta syystä. Aamulla, ku sitten noista ruuista miehelle annatan, niin se sanoo että onneks yöllä oli niin viileä :o :headwall: Juu, aivan kun se ulkolämpötila vaikuttas siihen että pilaantuuko ruuat sisällä...

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
mä ymmärrän sua.

toi on niin tota, juu kyllä laitan/teen /huolehdin ja sit ns unohtaa, :headwall: meillä usen myös näin...
Niinpä! :headwall: Vaikka annat yhden asian huolehdittavaks, niin ne kyllä huolehtii, että se yksikin asia unohtuu.... |O

Mies vaaan tuumas, että kuuntelinkin jossain vaiheessa yötä, että sataapa paljon vettä! Eikä vielä siinäkään vaiheessa päässä raksuttanu, että jotain jäi sateeseen :headwall:

sentään tunnusti et hänen mokansa? yleensä kun meillä ukko jotain unohtaa tehdä niin mun syyksihän se lopulta kaiken kaataa... et oisit ite laittanu! joojoo... mut kun yks ihminen ei joka paikkaan kerkee ni voishan se toinenkin ees tunnustaa jos joku unohtuu ihan reilusti..

Alkuperäinen kirjoittaja prinsessa:
mä ymmärrän sua.

sentään tunnusti et hänen mokansa? yleensä kun meillä ukko jotain unohtaa tehdä niin mun syyksihän se lopulta kaiken kaataa... et oisit ite laittanu! joojoo... mut kun yks ihminen ei joka paikkaan kerkee ni voishan se toinenkin ees tunnustaa jos joku unohtuu ihan reilusti..
No aluksihan mies sano, että älä nyt sitä hänen syyks yritä laittaa! Mutta kyllä se sit myöns aika pian, että sen moka se oli.
Tuota samaa kans sille sanoin, että luuleeko se että minä kerkeän kaiken tekemään ja kai senkin on isänä edes jotain tehtävä, edes kannettava ne vaunut sisälle tai työnnettävä alaovesta alakertaan...

Tuumas vaan, että: "Miehellä on yksi tehtävä.... Etsiä tarpeeksi hyvä avovaimo! :o :headwall: Hän on tehtävänsä tehny!"
Eikä edes arvata saata, että kihahtiko tällä hyvällä avovaimolla! |O Vitsinä mies tuon kyllä heitti, mutta eipä mua siinä tilanteessa naurattanu...

Meidän oli tarkotus lähteä lasten ja kuopuksen kummitädin kanssa, johonkin lasten tapahtumaan tunnin päästä, mutta nyt on pakko siirtää sitä menoa, kun enhän mä mihkään pääse ilman noita kuivamassa olevia vaunuja! :headwall: :headwall:

jos koppa vielä märkä saisko sitä suojattua esim. jätesäkillä ja säkin päälle pehmsteita? pääsisitte kuintenkin lähtemään eikä jäisi väliin. =)

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Meidän oli tarkotus lähteä lasten ja kuopuksen kummitädin kanssa, johonkin lasten tapahtumaan tunnin päästä, mutta nyt on pakko siirtää sitä menoa, kun enhän mä mihkään pääse ilman noita kuivamassa olevia vaunuja! :headwall: :headwall:

jos koppa vielä märkä saisko sitä suojattua esim. jätesäkillä ja säkin päälle pehmsteita? pääsisitte kuintenkin lähtemään eikä jäisi väliin. =)
Se on onneks jo aika hyvin kuivunu, eikä lähtö ole onneks niin tunnin päälle. Mutta jos se sitten vielä tuntuu yhtään märälle tai kostealla, kun lähdetään niin täytyypä tehdä noin kuin ehdotit. :)

Tuumas vaan, että: "Miehellä on yksi tehtävä.... Etsiä tarpeeksi hyvä avovaimo! :o :headwall: Hän on tehtävänsä tehny!"
Eikä edes arvata saata, että kihahtiko tällä hyvällä avovaimolla! |O Vitsinä mies tuon kyllä heitti, mutta eipä mua siinä tilanteessa naurattanu...

No jo on! Tuohon vois joskus heittää, että "Tehtävä epäonnistunut, yritä uudelleen..."

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No jo on! Tuohon vois joskus heittää, että "Tehtävä epäonnistunut, yritä uudelleen..."
:D

Yhteistyössä