Eipä taida kai ehtiä päiväraha tulla ennen joulua, kun tänään

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tympääntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tympääntynyt

Vieras
vielä työttömyyskassasta pyydettiin lisää pinkka palkkatodistuksia + lomakorvauksista jokin lappunen ja lisäksi heidän mielestään työnhakuni ei ole voimassa työkkärissä, joten sekin pitää vielä laittaa voimaan.

Pitää myös kirjoittaa lisää päiviä jatkohakemuksen merkeissä ja siinäkin ihmetytti kohta, että saako eläkettä tai sosiaalista etuutta + päätös kyseisestä etuudesta. Täytyy laittaa sitten päätös lapsen vammaistuesta.
 
Lapsen vammaistuki ei vaikuta mihinkään muuhun tukeen, paitsi ehkä toimeentulotukeen. Mut jos sulla on tilanne että työnhaku EI ole voimassa niin et sä ainakaan siltä ajalta mitään rahaa liitosta saa.
 

Yhteistyössä