Eipäs nyt tapella enää=)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Battimanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei voi kun todeta, että hitto teillä on ällöjä miehiä, jos he tosiaan levittelevät kavereilleen juttuja teidän seksielämästänne. :x

Onneksi fiksujakin miehiä on olemassa. Toivottavasti seuraavaksi, ap, tapaat jonkun sellaisen. :hug: Sinulla on korkea moraali, kun heivasit sen pihalle sormuksen nähtyäsi! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mymmeli:
Alkuperäinen kirjoittaja diudiu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Eikö mies ajattele että joku voi nähdä teidät? Tiiätkö missä sanoo olevansa kun vaimo kysyy? Mä oon kerran pyöriny miehen kanssa joka oli naimisissa, kertoi olevansa asumuserossa kylläkin. Melko pian sit selvis et vaimo oliki raskaana ja esikoinen oli jo muutaman vuoden ikäinen. Kieltämättä harmitti mutta loppujen lopuksi olin onnellinen et kaikki selvis mullekin :) En tahdo tollasta miestä mun nurkkiin lojumaan!

Asuu eri kaupungissa kun minä, joten epätodennäköistä että joku tuttu näkisi. Ja vaimolle sanoo olevansa millon missäki, kaikenlaisia työjuttuja ;) Toisinaan niitä myös on, mutta se on muutama tunti esim pe iltana ja loppuviikonlopun mies on kokonaan mun. Mä tiiän ihan tarkalleen niitten kotiolot, kuunnellu muutaman kerran ku mies soittaa vaimolleenki.

Ja olet ylpeä itsestäsi?

Minkä ihmeen takia en olisi?

Vaikkapa siksi, että empatiakyvyssäsi näyttäisi olevan puutteita...

Pitäskö mun nyt ajatella sitä naista, jota en ees tunne ennemmin ku itteeni? Toki mulla empatiakyky on tallella. Ei vaan ole mun vika, jos ei vaimo pysty pitää miestään niin tyytyväisenä, että viihtyis kotona. Ja muuten, kaikille muillekki räpättäjille tiedox... Meillä ei ole pelkästään s*ksisuhde, se on vaan hyvänä plussana :D

Eipä se mies susta kauheesti taida välittää, kun kuitenkin aina haluaa palata takaisin vaimonsa luo. ;) Että seksiä se sulta taitaa vain haluta.

Voi h*lvetti ku ette te tajuu... Ei sillä ole muuta vaihtoehtoa ku palata vaimonsa luo, en mä sitä tännekkä ota. Ja kai se pelkkää seksii sais helpommallaki, ku matkustamalla tänne ja välttämättä sitä ei oo koko viikonloppuna :)

Sanot noin vain koska tiedät ettet edes saisi häntä omaksesi. :)

Hah hah... Ei oikein muuta tohon voi enää sanoo...

Mitäpä sitä vastaan väittämään kun totuus tuli ilmi? :D

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja diudiu:
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Eikö mies ajattele että joku voi nähdä teidät? Tiiätkö missä sanoo olevansa kun vaimo kysyy? Mä oon kerran pyöriny miehen kanssa joka oli naimisissa, kertoi olevansa asumuserossa kylläkin. Melko pian sit selvis et vaimo oliki raskaana ja esikoinen oli jo muutaman vuoden ikäinen. Kieltämättä harmitti mutta loppujen lopuksi olin onnellinen et kaikki selvis mullekin :) En tahdo tollasta miestä mun nurkkiin lojumaan!

Asuu eri kaupungissa kun minä, joten epätodennäköistä että joku tuttu näkisi. Ja vaimolle sanoo olevansa millon missäki, kaikenlaisia työjuttuja ;) Toisinaan niitä myös on, mutta se on muutama tunti esim pe iltana ja loppuviikonlopun mies on kokonaan mun. Mä tiiän ihan tarkalleen niitten kotiolot, kuunnellu muutaman kerran ku mies soittaa vaimolleenki.

Ja olet ylpeä itsestäsi?

Minkä ihmeen takia en olisi?

Vaikkapa siksi, että empatiakyvyssäsi näyttäisi olevan puutteita...

Pitäskö mun nyt ajatella sitä naista, jota en ees tunne ennemmin ku itteeni? Toki mulla empatiakyky on tallella. Ei vaan ole mun vika, jos ei vaimo pysty pitää miestään niin tyytyväisenä, että viihtyis kotona. Ja muuten, kaikille muillekki räpättäjille tiedox... Meillä ei ole pelkästään s*ksisuhde, se on vaan hyvänä plussana :D

Eipä se mies susta kauheesti taida välittää, kun kuitenkin aina haluaa palata takaisin vaimonsa luo. ;) Että seksiä se sulta taitaa vain haluta.

Voi h*lvetti ku ette te tajuu... Ei sillä ole muuta vaihtoehtoa ku palata vaimonsa luo, en mä sitä tännekkä ota. Ja kai se pelkkää seksii sais helpommallaki, ku matkustamalla tänne ja välttämättä sitä ei oo koko viikonloppuna :)

Sanot noin vain koska tiedät ettet edes saisi häntä omaksesi. :)

Hah hah... Ei oikein muuta tohon voi enää sanoo...

Mitäpä sitä vastaan väittämään kun totuus tuli ilmi? :D

niih, entäs kun vaimo saa tietää? onko miehellä sitten kaks tyytyväistä naista? vaimo heittää ukon pihalle, etkä sinäkään sitä ota :D

Alkuperäinen kirjoittaja aikuista joo...:
niih, entäs kun vaimo saa tietää? onko miehellä sitten kaks tyytyväistä naista? vaimo heittää ukon pihalle, etkä sinäkään sitä ota :D

Sitte sillä ei oo yhtään naista :) Kyllä mä voin jatkaa sen kanssa tällästä samanlaista, vaikkei sillä vaimoa olis, mutta en omakseni ottais... En mä ees ottais tollasta miestä joka alkaa suhteeseen toisen kanssa, ku on naimisissa :D

Sitte sillä ei oo yhtään naista :) Kyllä mä voin jatkaa sen kanssa tällästä samanlaista, vaikkei sillä vaimoa olis, mutta en omakseni ottais... En mä ees ottais tollasta miestä joka alkaa suhteeseen toisen kanssa, ku on naimisissa :D

yök, kun haluat jakaa saman munan X)

Ei saatana. Jos yks ihan varmasti varattu asfalttimies on sua pokannu jo ja sit SAMASTA asfalttiporukasta joku toinen tulee pokaan, niin kyllä olisin heti sanonu ei. Ihan helvetin noloa alkaa jotain asfalttiporukkaa käydä mies mieheltä läpi, ellet sitten halua olla heidän kahvitaukojen kerskailuissa vertailukappaleena.

Se edellinenhän pokas sua aivan vasta. Oleksä tyrkyllä siellä heidän kantapaikassaan ihan jatkuvasti? Jokohan ens viikonloppuna löytyis se Ihan Aidosti Vapaa Asfalttimies sullekin...

Mun mielestä just tollaset varatut miehet on parhaita :) Niiltä saan mitä tahon ilman että joutuu mihinkään parisuhteeseen. Esim. tää joka mulla on nyt, lapsi ja vaimo, toista lasta suunnittelevat. Ostaa mulle mitä tahon mutta ei ahdista mua mitenkään :) Ja erittäin mukavaa seuraa petissä ;) Äsken juuri lähti taas kotiinsa ja tulee kun soitan :)

Tavallaan on ihan hyvä että miehillä on huoltoluukkuja olemassa. Hoitelette ylimääräiset tarpeet ja silleen. :)

Kyllä kyllä... Eilen illalla käytiin teatterissa ja sen jälkeen syömässä ja drinkeillä. Nää on juuri niitä tarpeita, mitä vaimot ei kerta kaikkiaan kykene hoitamaan :) Plussana sitte viel nuo yölliset tarpeet++ Perjantaista asti tääl mun luona viihty.

Kyllä tuo sinun systeemi varmaan omena-hotellin voittaa. :) Voisikohan sinua suositella tuolle miehenkin äijäporukalle?

Kiitos vaan, mutta mulla on jo mies... En mä mitään porukkaa taho, vaan miehen joka on sellainen kun tahdon ;) Kyllä mulle sentäs yksi mies riittää, toisin ku ehkä sulle ;) Katkera vaimoko, jonka mies viihtyy paremmin toisen seurassa?

:D Utelias. Sulla on toisen naisen aviomies siellä hoidossa. Varmaan mielelläsi kuvittelet että vaimoT ovat aina katkeria, ehkä se helpottaa? Useimmat miehet syystäkin salaavat hoitopaikkansa, miten joku voisi olla katkera siitä mistä ei tiedä? Se katkeruus voi olla sun oma osasi tulevaisuudessa. Sä olet se josta ei kerrota, mutta sulle kerrotaan koska sehän kuuluu palveluun.

Alkuperäinen kirjoittaja hih:

yök, kun haluat jakaa saman munan X)

Jos ei parisuhteessa aio elää, ni todennäkösesti sen munan jakaa aina jokun toisen kanssa :) Vaikka kyse olisi sitten yhden illan jutusta :D

Ei saatana. Jos yks ihan varmasti varattu asfalttimies on sua pokannu jo ja sit SAMASTA asfalttiporukasta joku toinen tulee pokaan, niin kyllä olisin heti sanonu ei. Ihan helvetin noloa alkaa jotain asfalttiporukkaa käydä mies mieheltä läpi, ellet sitten halua olla heidän kahvitaukojen kerskailuissa vertailukappaleena.

Se edellinenhän pokas sua aivan vasta. Oleksä tyrkyllä siellä heidän kantapaikassaan ihan jatkuvasti? Jokohan ens viikonloppuna löytyis se Ihan Aidosti Vapaa Asfalttimies sullekin...

Jeps jeps..me tavattiin koko porukka katos aikaisemin jo ja siinä tapahtui yhtä sun toista ja miul ja tuol oli silloin jo pientä sutinaa ja silti tää varattu koitti tunkee siihen=)
mut sitä nyt sulle tarvi selittää eiks nih=)

Mun mielestä just tollaset varatut miehet on parhaita :) Niiltä saan mitä tahon ilman että joutuu mihinkään parisuhteeseen. Esim. tää joka mulla on nyt, lapsi ja vaimo, toista lasta suunnittelevat. Ostaa mulle mitä tahon mutta ei ahdista mua mitenkään :) Ja erittäin mukavaa seuraa petissä ;) Äsken juuri lähti taas kotiinsa ja tulee kun soitan :)

Tavallaan on ihan hyvä että miehillä on huoltoluukkuja olemassa. Hoitelette ylimääräiset tarpeet ja silleen. :)

Kyllä kyllä... Eilen illalla käytiin teatterissa ja sen jälkeen syömässä ja drinkeillä. Nää on juuri niitä tarpeita, mitä vaimot ei kerta kaikkiaan kykene hoitamaan :) Plussana sitte viel nuo yölliset tarpeet++ Perjantaista asti tääl mun luona viihty.

Kyllä tuo sinun systeemi varmaan omena-hotellin voittaa. :) Voisikohan sinua suositella tuolle miehenkin äijäporukalle?

Kiitos vaan, mutta mulla on jo mies... En mä mitään porukkaa taho, vaan miehen joka on sellainen kun tahdon ;) Kyllä mulle sentäs yksi mies riittää, toisin ku ehkä sulle ;) Katkera vaimoko, jonka mies viihtyy paremmin toisen seurassa?

:D Utelias. Sulla on toisen naisen aviomies siellä hoidossa. Varmaan mielelläsi kuvittelet että vaimoT ovat aina katkeria, ehkä se helpottaa? Useimmat miehet syystäkin salaavat hoitopaikkansa, miten joku voisi olla katkera siitä mistä ei tiedä? Se katkeruus voi olla sun oma osasi tulevaisuudessa. Sä olet se josta ei kerrota, mutta sulle kerrotaan koska sehän kuuluu palveluun.

Voi vittu, mitä tekstiä... Minkä ihmeen takia mä kuvittelisin mielelläni vaimon olevan katkera? Mulle on ihan sama onko se katkera vai ei ja tietääkö se vai ei. En mä sen vaimon kanssa ole :D Ja mitä mulle kerrotaan? Se mitä tahon tietää, ei muuta. Ja mä olen ihan tyytyväinen että mä olen se, josta ei kerrota, se on tän jutun pointti!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
pitänee varmaan lähtiä sinne laivalle mihin niin kutsui

Siis voi ei, et kai sä oikeesti usko noihin kutsuihin ja lupailuihin?! :o Jos se aloittaa valehtelemalla sulle siviilisäätynsä ihan kirkkain silmin, niin ei liene enää ongelma eikä mikään "luvata" vaikka kuu taivaalta. Valehtelua valehtelun perään -ja sä vieläkin luulet että se OIKEESTI haluis sut jonnekin laivalle..?

Herää jo todellisuuteen. Ainakin jos meinaat jatkaa baareissa pokailuja. Aika pahasti tulee kylmää vettä niskaas jos uskot ihan kaiken mitä ne sulle syöttää.

Mitäs kevytkenkäistä tuo kun sinkku on. Se on kuulkaa oikeasti niin, että suurempi todennäköisyys iltamissa on törmätä ukkomieheen kuin sinkkuun. Itsellekin muutaman kerran sattunut, toki heti olen lopettanut kun saanut tietää. Erästä tapailin useamman kuukauden ja ihan avoimesti kanssani kaupungilla liikkui. Mies jopa erosi vaimostaan kun sain tietää ja lopetin mutta enhän petturia itselleni huolisi.

Ap.n moraalissa ei ole mitään vikaa. Mielestäni hänen toimistaan ei ole luettavissa edes erityistä kevytkenkäisyyttä. Tosin naisilla on tapana ajatella, että jos jollakulla riittää kysyntää, niin sen täytyy olla horo. Eniten tässä keskustelussa mua ällöttää nää hurskastelevat ja ilkeät siveyden sipulit, ja se että ap:lle kävi noin kurjasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
pitänee varmaan lähtiä sinne laivalle mihin niin kutsui

Siis voi ei, et kai sä oikeesti usko noihin kutsuihin ja lupailuihin?! :o Jos se aloittaa valehtelemalla sulle siviilisäätynsä ihan kirkkain silmin, niin ei liene enää ongelma eikä mikään "luvata" vaikka kuu taivaalta. Valehtelua valehtelun perään -ja sä vieläkin luulet että se OIKEESTI haluis sut jonnekin laivalle..?

Herää jo todellisuuteen. Ainakin jos meinaat jatkaa baareissa pokailuja. Aika pahasti tulee kylmää vettä niskaas jos uskot ihan kaiken mitä ne sulle syöttää.

Tuohon lupailuun niin se matka on tilattu mun omalta koneelta joten vaikee siihen on olla uskomatta :laugh:
Mut mä voin sanoo et menee vaimonsa,massuasukin ja sen taapertajan kanssa sinne :heart:
no pyh tokihan mä lähden itse sehän on sanomattakin selvää :heart:

ihme suhtautuminen teillä aapeeheen. ihanko ois joku portto vain siksi että oli suhteessa mieheen jonka ei tiennyt olevan varatttu, joka valehteli hänelle, luoja sentään taidatte olla sellaisia joiden omat miehet touhuaa moista ja te typerät lehmät syytätte niitä naisia, jotka viattoman tietämättömiä miestenne kusipäisyydestä. pitäisitte omienne eli naisten puolta!

AP! Hyvä "sisko"! Oikein teit! Toivottavasti et enää törmää moisiin luusereihin.

Voi vittu, mitä tekstiä... Minkä ihmeen takia mä kuvittelisin mielelläni vaimon olevan katkera? Mulle on ihan sama onko se katkera vai ei ja tietääkö se vai ei. En mä sen vaimon kanssa ole :D Ja mitä mulle kerrotaan? Se mitä tahon tietää, ei muuta. Ja mä olen ihan tyytyväinen että mä olen se, josta ei kerrota, se on tän jutun pointti!!!

:D Sä oot huvittava. Justiinsa sua kiinnosti oonko katkera. Älä kiihdy jos sua ei oteta ihan tosissaan. Ei se mieskään ota. Olet sille vakaa ja harmiton hyödyke.

:D Sä oot huvittava. Justiinsa sua kiinnosti oonko katkera. Älä kiihdy jos sua ei oteta ihan tosissaan. Ei se mieskään ota. Olet sille vakaa ja harmiton hyödyke.[/quote]

No just ihan oikeestihan se mua kiinnostaa ihan pirusti. Joo mä oon sille juur toi, niinku seki mulle :) Koita nyt hyvä ihminen ymmärtää, että se on se juttu. Ja mitähän sen miehen pitäs ottaa tosissaan? Varo vaan kuule, ettei oo oma ukkos seuraava, ku tähän kyllästyn :D En meinaa yhtään ihmettelis vaikka se toista ettiski ;) No ei vaiska, emmä sun miestäs tahtois :)

Mymmeli voi tehdä oman ketjun! Sekoitat koko homman!

Se on voi voi... Eihän mulla ole enää mitään asiaa, kuhan vastailen noihin muitten kirjotuksiin. tehköön ne oman ketjun :D Tulinko mä pahasti sotkee, ku te oisitte just tahtonu päivitellä pahoja miehiä... Kuinka sellasia voi edes olla :D

Jos miesporukasta yksi on naimisissa, ei se tarkoita, että kaikki muutkin olisivat. Varsinkin, jos mies itse sanoo, että ei ole. Jännä juttu, että tässä suurin ongelma olikin nyt se, että ap antoi tälle miehelle. Ei se, että joku naimisissa oleva mies reissussa vonkaa vierasta naista. Yhdyntäkö on se, mikä asiasta tekee vaimon mielestä pahan? Jos yhdyntää ei olisi tapahtunut, ukon viikonlopun vietto toisen naisen seurassa olisi ihan ok?

Mymmeli voi tehdä oman ketjun! Sekoitat koko homman!

Se on voi voi... Eihän mulla ole enää mitään asiaa, kuhan vastailen noihin muitten kirjotuksiin. tehköön ne oman ketjun :D Tulinko mä pahasti sotkee, ku te oisitte just tahtonu päivitellä pahoja miehiä... Kuinka sellasia voi edes olla :D

No niin, hus hus vaan! En halua päivitellä vaan seurata kuinka ap.n tarina etenee. Sun juttus ei kiinnosta yhtään, joten voisit jatkaa sitä omassa ketjussa.

Yhteistyössä