V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Savonlinna:Kerro miehen ikä, ammatti ja nimi? Tai ainakin jotain noista, jookos? Tai kuvaile ulkonäköä?
Alkuperäinen kirjoittaja Helppo?:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Helppo?:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos et ois ollut noin helppo, niin noin ei olis käynyt.
Ai ai, kiristääkö nutturasi?![]()
Mun mielipide vaan et ap oli helppo. Ite en tosiaan anna ekoilla treffeillä, enkä toisillakaan. Tutustutaan ensin, niin yleensä tulee siinä vaiheessa selväks onko vapaa vai varattu.
En minäkään anna ekoilla, en tokilla treffeillä, mutten vaadi sitä samaa kaikilta muilta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Helppo?:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos et ois ollut noin helppo, niin noin ei olis käynyt.
Ai ai, kiristääkö nutturasi?![]()
Mun mielipide vaan et ap oli helppo. Ite en tosiaan anna ekoilla treffeillä, enkä toisillakaan. Tutustutaan ensin, niin yleensä tulee siinä vaiheessa selväks onko vapaa vai varattu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:oliko se se asfalttimies?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eli sä tiesit, että se on varattu ja silti lankesit?
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:Alkuperäinen kirjoittaja Savonlinna:Kerro miehen ikä, ammatti ja nimi? Tai ainakin jotain noista, jookos? Tai kuvaile ulkonäköä?
ikä on 31 pintaan..tekevät reissuhommissa asfalttia lemminkäisellä..
jeps vittu ihanaa kun te lyttäätte osa miut :heart:
en ole hänen viimeinen enkä ensimäinen sen tiedän..
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmeli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mymmeli:Mun mielestä just tollaset varatut miehet on parhaitaNiiltä saan mitä tahon ilman että joutuu mihinkään parisuhteeseen. Esim. tää joka mulla on nyt, lapsi ja vaimo, toista lasta suunnittelevat. Ostaa mulle mitä tahon mutta ei ahdista mua mitenkään
Ja erittäin mukavaa seuraa petissä
Äsken juuri lähti taas kotiinsa ja tulee kun soitan
![]()
Tavallaan on ihan hyvä että miehillä on huoltoluukkuja olemassa. Hoitelette ylimääräiset tarpeet ja silleen.![]()
Kyllä kyllä... Eilen illalla käytiin teatterissa ja sen jälkeen syömässä ja drinkeillä. Nää on juuri niitä tarpeita, mitä vaimot ei kerta kaikkiaan kykene hoitamaanPlussana sitte viel nuo yölliset tarpeet++ Perjantaista asti tääl mun luona viihty.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En kehtais tänne tulla varsinkaan mustan nikin kanssa kertomaan irtosuhteistani. Kevytkenkäistä nääs.
Huh miten kevytkenkäistä tavata uusi mies, viettää hänen kanssa aikaa ja sitten kuulla, että mies onkin naimisissa! Eihän se ap:n vika ole!
Heti viedä omaan petiin, se on kevytkenkäistä. Tyhmästä päästä kärsii jne..
Kaikki eivät ole noin vanhanaikaisia. Nykyään ihmisillä voi satojakin seksikumppaneita, sekös sua kauhistuttaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:oliko se se asfalttimies?
Samaa porukkaa..
se joka mua alunperin koitti iskeä sanoi olevansa suoraan varattu mut sanoin et voi ihan vapaasti lykkiä ittensä sinnen mistä on tullutkin..
Kas mutta tässäpä nähtiin,helppo ne on sormukset kadottaa sormesta..
toisaalta mun turha potea syyllisyyttä mut silti mä mietin sitä raskaana olevaan naista joka odottaa sie lasten kanssa miestään kotiin :/
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:Ei toi nyt ap:n syy oleHupsua edes väittää niin.
Alkuperäinen kirjoittaja ev:Alkuperäinen kirjoittaja Mymmeli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mymmeli:Mun mielestä just tollaset varatut miehet on parhaitaNiiltä saan mitä tahon ilman että joutuu mihinkään parisuhteeseen. Esim. tää joka mulla on nyt, lapsi ja vaimo, toista lasta suunnittelevat. Ostaa mulle mitä tahon mutta ei ahdista mua mitenkään
![]()
Tavallaan on ihan hyvä että miehillä on huoltoluukkuja olemassa. Hoitelette ylimääräiset tarpeet ja silleen.![]()
Kyllä kyllä... Eilen illalla käytiin teatterissa ja sen jälkeen syömässä ja drinkeillä. Nää on juuri niitä tarpeita, mitä vaimot ei kerta kaikkiaan kykene hoitamaanPlussana sitte viel nuo yölliset tarpeet++ Perjantaista asti tääl mun luona viihty.
jaa. että oikeen vaimoT. no, meillä menee juuri toisinpäin. minä tahtoisin mennä tuollalailla, just vaikka teatteriin, siitä drinkeille jne. mutta miestäni ei kiinnosta. kyllä se lähtee, mutta näen ettei ole sen juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En kehtais tänne tulla varsinkaan mustan nikin kanssa kertomaan irtosuhteistani. Kevytkenkäistä nääs.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En kehtais tänne tulla varsinkaan mustan nikin kanssa kertomaan irtosuhteistani. Kevytkenkäistä nääs.
Huh miten kevytkenkäistä tavata uusi mies, viettää hänen kanssa aikaa ja sitten kuulla, että mies onkin naimisissa! Eihän se ap:n vika ole!
Heti viedä omaan petiin, se on kevytkenkäistä. Tyhmästä päästä kärsii jne..
Kaikki eivät ole noin vanhanaikaisia. Nykyään ihmisillä voi satojakin seksikumppaneita, sekös sua kauhistuttaa.![]()
En pidä itseäni vanhanaikaisena, vaan itseään kunnioittavana naisena, joka ajattelee omaa terveyttään ja omaa myös suojeluvaistoa, eikä päästä kotiinsa tai haarojen väliin ketä tahansa tuntematonta miestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:oliko se se asfalttimies?
Samaa porukkaa..
se joka mua alunperin koitti iskeä sanoi olevansa suoraan varattu mut sanoin et voi ihan vapaasti lykkiä ittensä sinnen mistä on tullutkin..
toisaalta mun turha potea syyllisyyttä mut silti mä mietin sitä raskaana olevaan naista joka odottaa sie lasten kanssa miestään kotiin :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:oliko se se asfalttimies?
Samaa porukkaa..
Laita vielä etunimi?
Alkuperäinen kirjoittaja lofksnjng:ja sinäkö et näin kesän päätteeksi edes huomannu nimettömässä jälkiä? kannattaisi katsoa hiukan tarkemmin
Alkuperäinen kirjoittaja dhhd:Voi jumalauta miten ihme porukkaa täällä!! Seksiä ei kai sais niiden mielestä harrastaa IKINÄ kun ei voi koskaan 100% tietää onko toisella joku ämmä josta se jättää kertomatta! Hei eläkää ke katkerat ämmät ite ilman seksiä mut älkää toisille naisille vouhkatko jos teidän äijät on pettäjäluusereita!
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmeli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mymmeli:Mun mielestä just tollaset varatut miehet on parhaitaNiiltä saan mitä tahon ilman että joutuu mihinkään parisuhteeseen. Esim. tää joka mulla on nyt, lapsi ja vaimo, toista lasta suunnittelevat. Ostaa mulle mitä tahon mutta ei ahdista mua mitenkään
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:oliko se se asfalttimies?
Samaa porukkaa..
Laita vielä etunimi?
Juu Ei.