Eka jussi sinkkuna vuosiin,mitä ihmettä mä teen tänäään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tintti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tintti"

Vieras
eilen olin kylässä mut tänää yksin.Onko baarit auki juhannuspäivänä?´onko niissä porukkaa? vai vedänkö kännit kotona ja notkun palstalla teijän kanssa. No eikai sinne baariinkaan voi mennä kun ei ole bilevaatteita täällä mukana.
On tääkin ,roikkua netissä koko ilta. kun en ole ees kotona niin ei paljon tekemistä ole.

[QUOTE="hih";26532870]Rentoudut ja asennoidut niin että; ihanaa, kun saan vain olla[/QUOTE]

mä olen herkkujen=karkkien ja sipsien ympäröimänä täällä jos mä ne syön illan aikana ni mulla on pahempi morkkis aamulla siitä kuin et heräisin jonkun könsikkään vierestä aamulla. Jos noi namit olis ees kiinni ni en avais niitä mutta kun ne on auki!! Ei ole itsekuria sitten yhtään. Ja sidukkaa ja lonkeroo on kans kaapissa.

Menet jonnekin paikalliseen karaokebaariin, siellä ei tartte hienostella ja voi olla ihan hauskaakin. :D

Joo olis tos yks paikka mis karaokee olis,mutta en mä voi mennä ees sinne kun olis ees jotkut kunnon farkut mukana mut on vaan tollaset arkifarkut ja sit kahet kesähousut. Mä en voi ees mennä tollaseen paikkaan jos ei jotain vähän parempaa päällä. ja toisekseen tuolla on se vakkariporukka joten kun sinne pari kertaa eksynyt niin kukaan ei paljon tarvii seurustella kenenkään kans,korkeintaan jonku epätoivosen vanhan kävyn kanssa. Ehkä sitten vaan olen täällä teidän ilona:D

[QUOTE="tintti";26532965]Joo olis tos yks paikka mis karaokee olis,mutta en mä voi mennä ees sinne kun olis ees jotkut kunnon farkut mukana mut on vaan tollaset arkifarkut ja sit kahet kesähousut. Mä en voi ees mennä tollaseen paikkaan jos ei jotain vähän parempaa päällä. ja toisekseen tuolla on se vakkariporukka joten kun sinne pari kertaa eksynyt niin kukaan ei paljon tarvii seurustella kenenkään kans,korkeintaan jonku epätoivosen vanhan kävyn kanssa. Ehkä sitten vaan olen täällä teidän ilona:D[/QUOTE]

täälläkin on niitä.

pyoratuoli.gif

Yhteistyössä