eka kerta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neitsyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neitsyt

Vieras
Olen 20v. nainen, aiotaan poikaystäväni kanssa harrastaa seksiä ekan kerran. Kertokaa kokemuksianne ekasta kerrasta, oliko kipua? vuositko verta? mitä muuta? vähän jännitää, haluaisin neuvoja..
kiitos kaikille

Ihan mahdotonta sähellystä, josta ei nyt erityisemmin osannut tai voinut nauttia, mutta parempaan päin on koko ajan mennyt eli mitä paremmin toisen tuntee, niin sen parempaa seksi on.

Ei sattunut muttei siitä voinut nauttiakaan. Olin 16 ja väärän ihmisen kanssa... siitä ei oo mulla mitään hyviä muistojakaan. Selvin päin onnex oltiin kuitenkin.
Nyt tuosta on kymmenisen vuotta ja oon oppinut nauttimaan seksistä kun on oikea mies vierellä. =)

kun ette ota liikaa paineita niin hyvin menee. ei kean kerran tarvi olla ""täydellinen"". kukaan ei ole luonnonlahjakkuus, mutta ajan myötä se muuttuu ihanaksi, ellei sitten heti. itse nautin siitä jo toisella kerralla, eikä se ekakaan kerta mitään kamalaa ollut. onnea!

Olin tolkuttomassa humalassa puistossa. Mutta ihan tarkoituksella lähdin poiskaystäväni kanssa niihin puuhiin. Olin humalassa, eikä ilmeisesti siksi sattunut yhtään mutta ainut asia minkä muistan on että tämä on kivaa!!!!!!

Oma eka kertani oli kivaa ja pidin siitä.

Eka kerta tapahtui ensirakkauden kanssa. Rauhallinen tunnelma, ehkäisy kunnossa ja suuurta rakkautta. Mukava kokemus, ei sattunut tai mitään. Kun tunteet ovat molemminpuoleisia, kokemuksesta tulee varmasti kiva.

Joo
Anaaliseksiä kannattaa ehdottomasti harrastaa. Ensin pari sormea sisään rasvan kanssa ja sitten... Ei mene neitsyys eikä tarvitse sen immenkalvon kanssa synkistellä. Olet ehta, kun se oikea tulee! Pyhitä avioliitto! Älä anna ennen aviota!

Sattui ihan sikana, eikä pystytty edes koko penistä laittaan sisään, toisellakin kerralla sattui ja jouduimme keskeyttämään yhdynnän, mutta pikkuhiljaa se siitä lähti, tosin orgasmia en ole koskaan saanut kenenkään kanssa...