Eka kerta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras67
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras67

Vieras
Muistatteko millaista oli ekan kerran?
Mieheni ei ole omien sanojensa mukaan ole ollut muiden kun minun kanssa ja hän haluaa palavasti tietää mun ekasta kerrasta, ollaan keskusteltu asiasta ja minä en kertakaikkiaan muista esimerkiksi sen ekan kundin elimen kokoa... enkä oikein muutakaan onhan siitä jo aikaa yli 20v !Miten te muut muistatteko ja millaista oli?

Muistan, eka kertani oli nykyisen mieheni kanssa. Muistikuvat on vähän hämärät, kun siitä on jo useita vuosia, mutta pääpiirteittän muistan. Sattui ihan pirusti.

[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";26388359]Jotenki tulee tuosta tyypittelystä semmonen kuva että kyseessä oli mies =) [/QUOTE]

Kyllä se ihan nainen oli. :) Tai no, tyttö oikeastaan.

Mulla oli poikuus tallella kun tapasin vaimoni .vaimo ei ollut neitsyt, ja se on ruvennut todella korpeemaan ja aiheuttanut mulle ihan hirveen olon.. lähinnä siksi kun vaimo ei halua kertoa siitä ekasta kerrastaan. tämä on aiheuttanut sen että olen pettänyt jo 5 kertaa vuoden aikana. mutta se ei ole helpottanut oloa yhtään. miksiköhän vaimo ei voi kertoa siitä mitään. aion jatkaa pettämistä niin kauan kun hän kertoo... itsetuntoni on todella alhaalla...

Yhteistyössä