Eka Neuvola

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Telluska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Telluska

Uusi jäsen
23.04.2008
25
0
1
:) Tosiaan plussasin jo tuossa pääsiäisenä vihdoin ja viimein. Kolme ja puoli vuotta siihen meni! Melkein vuoden päivät tuossa olin osittain tai välillä kokonaan työttömänä. Sitten aloitin työt maaliskuussa mukavassa uudessa työssä ja oho olen raskaana. Taitaa pitää paikkaansa, et älä yritä niin sieltä se tulee. Ei tätä meinaa uskoa! Maanantaina kävin ekan kerran neuvolassa ja nyt sitten odottelen ultraa.

Kiittää hän:) Loistava fiilis! Tästä väsymyksestä on kaverit puhunu, mut en odottanut et on näin hurjaa. Aamuisin hieman etoo, mut menee ohi juomalla kylmää mehua tai mehukeittoa. Nyt siis rv 10. Perässä tullaan ja porskutetaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Plussasinpas78:
Kiittää hän:) Loistava fiilis! Tästä väsymyksestä on kaverit puhunu, mut en odottanut et on näin hurjaa. Aamuisin hieman etoo, mut menee ohi juomalla kylmää mehua tai mehukeittoa. Nyt siis rv 10. Perässä tullaan ja porskutetaan!

Onnea miunkin puolesta :flower: :heart:
Väsymys on tosiaan aika kovaa alkuraskaudessa, loppuraskaudessa se muuttuukin sitten unettomuudeksi (miulla ainakin) :D Töitten jälkeen vedät aina päikkärit ja illalla aikasin nukkumaan :)
Pahoinvointiin vinkkinä, että jos ruoka ei maistu niin murot oikein kylmällä maidolla käy lounaasta ;)

Meillä miehellä hitaat siittiöt, et se oli se meidän ongelma. Ennestään hänellä edellisen eukon kanssa lapsi. Et mahdollista oli saada lapsi kuitenkin. Ite oon sitä mieltä, et stressin kanssa se lapsi ei sieltä tee tuloaan. Tosin yrittänyttä ei laiteta:)

Yhteistyössä