Eka synnytys käynnistyi vesien menolla, entäs toinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hulda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hulda

Vieras
Tajusin tuossa eilen unettomana pyöriessäni, että en ole edes ajatellut vaihtoehtoa, että tämä toinenkaan synnytys käynnistyisi muuten kuin vesien menolla... Mutta minkälaisia kokemuksia teillä on, eli jos eka synnytys käynnistyi vesien menolla, niin menikö toinen sitten ihan supistellen?

Ihmettelee hän...

Mulla eka ja toka suppareilla.Nyt on kolmas raskaus menossa rv38 tänään ja viime yön oon valvonu suppareiden kipeyden takia.Silti en osaa arvioida,onko nyt tosi kyseessä.Jos menis vedet,niin tietäisi ainakin lähteä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mulla eka ja toka suppareilla.Nyt on kolmas raskaus menossa rv38 tänään ja viime yön oon valvonu suppareiden kipeyden takia.Silti en osaa arvioida,onko nyt tosi kyseessä.Jos menis vedet,niin tietäisi ainakin lähteä.

Voi, pääsisitköhän synnyttämään tänään? =D Koita jaksaa, ja onnea!

eka vesien meno, toka samoin, kolmas ja neljäs käynnistys joissa neljäs yritettiin käynnistää ilman tulosta sit oli ns välipäivä kun saliin ei mahtunut, mutta synnytys käynnistyi itsestään suppareilla joita joudutettiin puhkomalla kalvot ja tipalla

Ekasta meni vedet kotona, ja toisesta vasta, kun kalvot puhkastiin ihan loppuvaihees. Kolmannessa taas meni vedet, ku käynnistettiin synnytys. Että eipä se paljon samalla lailla mee. :D

Yhteistyössä