Ekaa kertaa PartyLite-kutsuilla....huhhuhh....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yllättynyttä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29171142:
No sitähän Se on pakko myyntiä ja tunteisiin vetoamista.
Osta kynttilä! Vain viiskymppiä! Ai et osta? Miksi sä vihaat mua? Et muuten sitte kyllä enää ole mun kaveri. Turha odottaa kutsua meidän Nico-Pedderin synttäreille. Mulkku.

Nyt kun vielä tietäisi, miksi myyntitilaisuudesta on päädytty käyttämään nimeä kutsut. Mikset samantien kastetilaisuus? Partylite-kastetilaisuus, se se vasta olisi jotain! Ei, veikkaan että tuohon nimivalintaan on päädytty sen takia, ettei puoliväkisin roinan tuputus olisi niin ilmiselvää, ainakaan ennenkuin saapuu paikalle :D

Hinnasta: Niin, sehän ei ole tyhmä joka ylihinnalla myy, vaan se joka ylihinnalla ostaa..

Niin, kuka mitenkin minkäkin sanan tulkitsee tai on ymmärtämättä, että samalla sanalla voi olla useampi merkitys... No, meilläpäin on totuttu pitämään mm. "tupperikutsuja", eikä niissä silloin ole yhtään mitään epäselvää mistä niissä on kysymys. Vai ollaanko me vaan täällpäin jotenkin fiksumpia?? Virallisempi termi on toki esim. "esittely", mutta kuten esim. murresanat, jotkut sanat vaan vakiinnuttavat paikkkansa ihmisten suussa paremmin, kuin ne "viralliset" termit. Ja edelleen sinä unohdat, että myyjiä / esittelijöitä on paljon erilaisia ja jos niistä osa harrastaa tuota painostusta, et voi yleistää, että kaikki tekevät samoin. Itsekin olen pitänyt monenmoisia kutsuja (ja käytän tuota sanaa ihan kiusallanikin), eikä mulle ole sattunut vielä yhtään yli-innokasta tuputtajaa tai muuten epämiellyttävästi toimivaa esittelijää. Eikä yksikään ole vetänyt herneitä nenuun, vaikka joku / kukaan ei olis tilannutkaan mitään. Mutta ehkä siihen vaikuttaa se, että juttu kulkee hyvin nopeaan ja usein kysytään ensin kaverilta eri esittelijöistä ja tuollaisia tuputtajia ei edes suositella sitä esittelyä pitämään... ;) Eli puskaradio kyllä kertoo äkkiä, kenet kannattaa ottaa ja kenet ei. Jos ihan randomina tilaat jostain jonkun, niin et tosiaankaan voi tietää, minkälainen tyrkky sieltä on tulossa.

Osta kynttilä! Vain viiskymppiä! Ai et osta? Miksi sä vihaat mua? Et muuten sitte kyllä enää ole mun kaveri. Turha odottaa kutsua meidän Nico-Pedderin synttäreille. Mulkku.

Olet sä kyllä tyhmä... Mistä sä tuonkin oletuksen vedit, että se esittelijä on aina joku kaveri tai edes lähipiiriin kuuluva? Nyt kannattaa varmaan lopettaa se kommentointi, kun et selkeästikään puhuttavasta asiasta tiedä yhtään mitään... :D

[QUOTE="vieras";29171228]Olet sä kyllä tyhmä... Mistä sä tuonkin oletuksen vedit, että se esittelijä on aina joku kaveri tai edes lähipiiriin kuuluva? Nyt kannattaa varmaan lopettaa se kommentointi, kun et selkeästikään puhuttavasta asiasta tiedä yhtään mitään... :D[/QUOTE]
Tyhmä ja tyhmä. Ainakaan minä en maksa ylihintaa tilpehööristä ihan siitä ilosta, että myynti tapahtuu jonkun olohuoneessa.

Kylläpä te suhtaudutte kireäpipoisesti tollasiin illanistujaisiin :D

Mä menen mielelläni kutsuille! Mitään en osta ostamisen vuoksi, mutta jos koen jonkun tuotteen kivaksi tai tarpeelliseksi, ostan sen. En siksi, että se olisi Tupperia, PartyLiteä tai magneettikorua vaan yksinkertaiseksi siksi, että haluan sen :)

Alkuperäinen kirjoittaja onpa kireetä;29171253:

Mä menen mielelläni kutsuille! Mitään en osta ostamisen vuoksi, mutta jos koen jonkun tuotteen kivaksi tai tarpeelliseksi, ostan sen. En siksi, että se olisi Tupperia, PartyLiteä tai magneettikorua vaan yksinkertaiseksi siksi, että haluan sen :)

Niin ja mikä huvittavinta, suurimpia kritisoijia ovat he, jotka ei ole koskaan yksissäkään istujaisissa edes käyneet tai tiedä niistä muutenkaan mitään. :D :D Kuten monessa muussakin asiassa.

Ja juuri noin minäkin asian ajattelen - ostan jos haluan jonkin, en merkin tai muun takia. Ihan sama ilmiö, kun esim. toiset ostaa "ökymersun", vaikka se scoda vie ihmisen samalla tavalla paikasta a paikkaan b. Miksi maksaa ylihintaa autosta, jolla on tarkoitus lähinnä siirtyä paikasta toiseen. Jokainen siis saa laittaa rahansa mihin tahansa ylihintaiseen jos haluaa, eikä siinä ole muila nokan koputtamista. Jos itse valitsee toisin, ei kuitenkaan voi arvostella sitä, joka tekee sitten se toisen valinnan. Noissa esittelyissäkin, kun suurin osa on ihan aikuisia ihmisiä, jotka tasan tiedostaa, että saman tuotteen saattaa saada jostain halvemmalla, mutta he ostavat sen silti. Mitäs siinä sitten muilla on sanomista aikuisen ihmisen valintoihin. Jos haluaa maksaa ylimääräsitä, niin so what - ei se ole muiden pussista pois.

Alkuperäinen kirjoittaja onpa kireetä;29171253:

Ihana kun joku mainitsi turhaakin turhemman ja rumaakin rumemman magneettikorun :)

[QUOTE="vieras";29171327]Ihana kun joku mainitsi turhaakin turhemman ja rumaakin rumemman magneettikorun :)[/QUOTE]

En mä niiden "tehoon" usko (silkkaa huuhaata), mutta kyllä niissä aika kauniita yksilöitäkin on. Ostan siis pelkkänä koruna.

Tupperin arpakaavakkeessa oli viime vuonna tasan kaksi vaihtoehtoa siihen haluaako pitää kutsut. Ne olivat a) kyllä b) ehkä myöhemmin. Käsitin että b-vaihtoehto olisi ollut ei, mutta ehei! Mullekin soiteltiin ja painostettiin pitämään kutstut, ja myyjä oli tosi kiukkuinen kun sanoin että tässä on tullut väärinkäsitys, en tosiaan ole halukas pitämään kutsuja. Jäi paha maku suuhun, tosi surkeaa asiakaspalvelua.

Alkuperäinen kirjoittaja näin;29170509:
Minä olen saanut kerran partyliten yhden tuikkukipon lahjaksi, ainut vaan ettei lahjan antaja maininnut sanallakaan siitä etä on partyliteä ja siinä ei saa polttaa tavallisia tuikkuja :(
Itse en kynttiläkutsuille mene koska ne on ylihintasia ja saan kaupasta halvemmalla ja mulle on ihan sama onko se partyliten kynttilän steariiniko? kylmempää kuin tavan kaupasta ostetun ;)

Tavallinen tuikku kuumentaa sen somisteen ja partylite ei ota silloin vastuuta jos se sattuu hajomaan tavan tuikunpolttamisen seuraamuksena ;)

Oletpa törmännyt agressiiviseen myyjään. Tuollaisesta jää paha maku. Olen käynyt erilaisilla kotikutsuiila ja en mene, jos tiedän jo etukäteen etten aio ostaa mitään. Lastenvaatekutsut ja roinaa kotiin - tyyliset kutsut ei pure. Uusimpana vitsauksena näyttää oleva Perfect Home. Tupperwaarea saa onneksi myös Huutiksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja onpa kireetä;29171334:
En mä niiden "tehoon" usko (silkkaa huuhaata), mutta kyllä niissä aika kauniita yksilöitäkin on. Ostan siis pelkkänä koruna.

No näin minäkin ajattelin, mutta sitten ihan testaamalla testasin yhtä rannekorua ja pidin sitä yötä päivää hokien samalla tuota "tää ON huuhaata" ja pakko oli muutaman viikon päästä pyörtää puheitansa, kun huomasin muutamia pikku juttuja / outoja yhteensattumia (?) kropassani... :ashamed:

Lopetin kokonaan yhteydenpidon kaveriini, joka tyrkytti näitä tuotteita KAVEREILLEEN kutsuilla. Ensimmäisellä kerralla erehdyin ostamaan jotakin ja siitä lähtien alkoi myyminen aina kun tapasimme. Siis myös lasten leikkipuistossa tai jos puhuimme puhelimessa. Enpä tällaista ystävää tarvitse.

Mun mielestä ne on rumia ja liian koristeellisia eikä sovi meidän moderniin sisustukseen. Mutta tottaakai makuja on monelaisia, mutta mun "less is more" on mun mottoni kun kyse kynttilöistä ja koristeista. Mun mielestä ne on tosi rumia kaikki enkä ymmärrä miten joku voi niistä tykätä ja ihan kamalan kalliitakin ne ovat.

Yhteistyössä