Ekaluokkalainen sai postista rikkoutuneen kortin:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sikke1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sikke1

Aktiivinen jäsen
17.08.2004
4 133
0
36
Tytölle tuli eilen kummiltaan nätti heppa joulukortti, joka oli Itellan kirjekuoressa. Kortti oli repeytynyt postin käsittelyssä. Tuli paha mieli tytön puolesta, kun hänelle ei liiemmin tule postin kautta: / Kortista oli 1/3 pois, osoitetiedot oli tallella. Mukana oli Itellan pahoittelut, että oli näin päässyt käymään.

Niillä vissiin jotenmin ronskimpaa käsittelyä. Mulle tuli pakettikortti ja postissa virkailijakin kohotti kulmiaan kattoessaan sen kuntoa. Likaa, revenny, rytyssä...kiva viiä sellanen tiskille. Mun nimi sentäs oli säilyny ja viivakoodi.

[QUOTE="vieras";27733295]Siis jos näin on vahingossa käynyt niin miten muuten itellan työntekijän olisi mielestäsi pitänyt asia korjata kuin pahoittelemalla?[/QUOTE]

Minä olen saanut vähän vastaavanlaisessa tilanteessa postimaksut, itse vahingoittunutta lähetystä eivät korvanneet, kun valitin asiasta.

Mulle on käynyt joskus samoin ja oon saanut rahallisen korvauksen tekemällä postin sivuilla reklamaation. Kyseessä oli kyllä silloin omasta kuvasta tehty kuvakortti.

[QUOTE="vieras";27733295]Siis jos näin on vahingossa käynyt niin miten muuten itellan työntekijän olisi mielestäsi pitänyt asia korjata kuin pahoittelemalla?[/QUOTE]

No, tuota en kylläkään tarkoittanut, että pitäisi jotain korvata. Harmittaa vaan tytön puolesta. Pointti oli, että kortteja kuin kirjeitäkin voi rikkoutua postinkäsittelyssä.

tuota käy, varsinkin juuri näin joulun alla. Mulle tuli eilein kirja postissa ja se paketti oli ihan järkyttävän näköinen, repeytynyt monesta kohtaa ja kurassa, onneksi sentään sisältö oli pysynyt ehjänä ja puhtaana.

[QUOTE="vieras";27733381]Juu ja meidän lapsille on mummi lähettänyt jo monta päivää sitten kirjeen, jossa vähän rahaa...johonkin on sekin kadonnu, kun ei oo näkyny.[/QUOTE]

Rahaa ei saa lähettää kirjekuoressa siinä on aina riski että häviää

Niillä vissiin jotenmin ronskimpaa käsittelyä. Mulle tuli pakettikortti ja postissa virkailijakin kohotti kulmiaan kattoessaan sen kuntoa. Likaa, revenny, rytyssä...kiva viiä sellanen tiskille. Mun nimi sentäs oli säilyny ja viivakoodi.

Posti etenee hihnalla, mä sain kerran puolikkaan sähkölaskun, kun se oli joutunut hihnan väliin ja revennyt. harmi kyllä, summa ei puolittunut.

Posti lajitellaan pääsäntösesti koneella, ja joskus ne koneet vähän "syö" niitä kirjeitä tai kortteja, joskus jopa lehtiä! Sen ymmärrän jos valitettaisiin että lehdestä saa vain puolikkaan mutta että kortista...

Mutta eikö pääasia ole että kummi muisti tyttöäsi, ja sai edes sen repeytyneen kortin? Tavallisesti on valitus siitä ettei kukaan muista... Mutta jos oli noin kauheaa että kortti repeytyi niin voithan itse lähettää tytölle kortin postissa.

Yhteistyössä