ekaluokkalainen vielä kiinni äidissä?

onni löytyy arjesta

Aktiivinen jäsen
06.08.2007
4 064
0
36
Meillä on.. Toisaalta on ihanaa halaukset, viestit mitä hän joskun kirjoittaa jne.
Mutta toisaalta se on myös kovin rasittavaa kun iso poika roikkuu kiinni. Ei kyllä påistä hanttiin jos isän kanssa jää kotiin tai johonkin lähtee, mutta kaikessa tartteis olla äiti.

kaikkihan ollaan erilaisia, äitit ja lapset mutta mun mielestä ekaluokkalainen on pieni vasta!
kyllä se poika siitä joskus irtaantuu, sitten kun on aika.
nauttisit hyvä ihminen teiän yhteisistä hetkistä.

Alkuperäinen kirjoittaja siis:
kaikkihan ollaan erilaisia, äitit ja lapset mutta mun mielestä ekaluokkalainen on pieni vasta!
kyllä se poika siitä joskus irtaantuu, sitten kun on aika.
nauttisit hyvä ihminen teiän yhteisistä hetkistä.

Näin olen koittanut ajatella. Ihanaa kun meillä on läheiset välit ja arvostan kyllä suunnattomasti sitä, että hän vielä tuntteensa näyttää ja syllinkin tulee.
Mutta toisinaan vaan odottaisi sitä reippauttakin ja kirjaimellisesti hän välillä roikkuu mussa..

No jos on ihan kiinni äidissä niin ehkä se on jo liikaa, mutta pystyy sentään koulussa käymään? Mun tokaluokkalainen veli tahtoo olla vielä äidin vauva, on kuopus ja tykkää nukkuakin äidin vieressä ja äitikin kai ihan tykkää, kun muut lapset on jo isompia.

Alkuperäinen kirjoittaja siis:
mun mielestä on väärin sanoa että kaikessa tarttis olla äiti, jos viettää aikaa isänsäkin kanssa ja koulu sujuu yms. :)

Koulussa käy ja harrastaakin. Mutta kotona ollessa tarttis kaikessa olla äiti. Puolipakosta isän kanssa mennään kun äiti esim töissä.
Kaverit kyllä menee äidin ohitte..

Yhteistyössä