Ekaluokkalaisella poikaystävä!! :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti x 4"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äiti x 4"

Vieras
Miten mun pitää suhtaantua siihen ku meidän ekaluokkalaisella on poikaystävä?? Tää alkaa meneen jo aika mahottomaks kun poika yrittäny jo koulussa pussata tyttöä. Onneks tyttö oli lähteny karkuun!! :D Soittelevat monesti päivässä koulun jälkeen ja vannovat jo etteivät ikään eroa ja et rakastavat toisiaan!! Siis huh, huh!! Miten nää lapset ei oo enää lapsia ollenkaan?? Ei itellä ekalla ollu pojat sillai mieles. Oli vaan jotain ihastuksia josta ei kehannu kertoa kellekkään!! En nyt haluis että noin nuorena koetaan jo ekat sydän surut ku eihän tuo ny voi kauaa kestää! Pitääkö mun vaan tytölle sanoa et nyt toi peli loppuu? Auttakaaas ny mammat. En oo ennen tämmösen pulman eessä ollu!

Mun 3vee yrittää päiväkodissa pussata "rakastamaansa" poikaa. Itse luin ekaluokan päiväkirjaani, jossa tunnustin "rakkauttani" yhteen Lassiin. En edes muista, kuka hän oli... Tällä kompetenssilla sanoisin, että onhan noita "rakastumisia" ollut aina.

Anna olla. Harmitonta juttua. Ite et vaan voinut lähetellä tekstareita kun ei ollu ees kännykkää... :)

Joo ollaan meki leikillään kiusattu ihastuksista mut ku tää ny tuntuu ihan siltä et tyttö on ihan rakastunu. Ei mitään muuta puhukkaan ku piip sitä ja piip tätä. :D Huvittavaa kuunneltavaa mut mitäs sit jos /kun se loppuu? Ne sydän surut.. :( Joo se on elämää mut ei noin pienen.

Mä sain kans kuulla tässä tällä viikolla että mun ekaluokkalaisella tytöllä on "muka" poikystävä, koska leikissä on tämän poikaystävä ja siinä leikissä on kuulemma Robin.. Siis tää frontside Ollie jäbä. Mutta kumminkin tyttö muka kuhuossaan selittää kuinka on ainakin 8 kertaa antanut sen pussata itseään kun se aina pyytää ja anelee..

Että huumorilla ainakin vielä :D