Ekaluokkalaisen pukeutumisesta.

Juon Kahvini Miten Sattuu

Aktiivinen jäsen
04.07.2004
1 294
0
36
Oulu
Kuinka tarkkoja teidän (tyttö-)lapset on omista vaatteistaan? Meillä on meneillään jokin tehostettu itsetarkkailu ja hermot menee kun mikään ei kelpaa päälle. Erehdyin ostamaan tytölle omin päin alesta isot kassilliset koulunaloitus vaatteita, mutta suurin osa ei kelpaa edes kotona päälle. Vaatteet ovat ns. isompien tyttöjen mallistosta ettei tosiaan pitäisi johtua siitä että ovat liian lapsellisia tms. Meillä kun syyksi kelpaa sekin että hupparissa on 2/3 hiat tai että kaula-aukosta näkyy t-paita :laugh: Jalkaan ei kelpaisi enää muut kuin farkut. Huoooooh, ilmeisesti täytyy laittaa suurin osa vaatekaapista myyntiin ja lähteä tästä eteenpäin vain yhdessä vaateostoksille.

Mä olin tollanen jo ennen kouluikää. :D Tosin päälle kelpas isosiskojen entisetkin, kunhan sain ite valkata mitä laitetaan kaappiin ja mitä kiertoon. Kirppareiltakin ostettiin joskus, mut ite piti saada päättää. Joskus ei meinannu äiti keretä ajoissa töihin, kun hoitoon lähtiessä en meinannu millään löytää mieleistä asua... Olin niin ihastunu yhteen poikaan siellä. :laugh:

kyllä meillä kelpaa kaikki mitä on tarjolla.. en todellakaan alkaisi tollaseen touhuun! ja tämä ei tarkoita että lapsemme kulkee vain vanhoissa kuluneissa verkkareissa, vaikka niitäkin toki pidetään!

Todella tuttua. Meillä tytöt aloittavat tuon jo tuossa 4 v:nä. Niinpä en arkisin määräilekään heidän vaatteitaan, vaan saavat pukea, mitä haluavat, kunhan sopivat säähän. Eri asia sitten juhlat yms., joihin katsotaan vaatteet enemmän tai vähemmän yhdessä.

mä oon sitten kireä äiti kun haluan että kaikkia ostamiani vaatteita pidetään. En "heitä rahaa roskiin". Ja mä kyllä osaan ostaa ihan kelvollisia vaatteita, joskus yrittävät jotain "farkut on väärän siniset" mutta ei mee läpi mulle

Juu meillä vähän samaa vikaa. Ois niin kiva käydä kaupoilla ittekseen ja shoppailla likoille vaatetta mut just se ongelma tahtoo olla et ei sit kelpaa. Varsinkin housut tahtoo olla meillä ongelmallisia, ei tahdo löytyä mieleisiä.

Yhteistyössä