Ekat menkat km:n/tuulimunan jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja illuusia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

illuusia

Aktiivinen jäsen
08.08.2004
15 590
1
36
Kysyisin vaan että ovatko olleet tavallista runsaammat/ pitkäkestoisemmat?
Mulla kun jälkivuoto kesti reilun kaks viikkoa ja nyt on ilmeisesti ekat menkat alkaneet muutama päivä sitten (jess), mutta kovin on runsaat ja naama kalpea, viluttaakin.. :snotty:

Ne oli tosi runsaat. Muistan sanoneeni miehelle parin päivän jälkeen että jos vuoto jatkuu samanlaisena, mun on varmaan mentävä hakemaan vähän veritankkausta. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Ne oli tosi runsaat. Muistan sanoneeni miehelle parin päivän jälkeen että jos vuoto jatkuu samanlaisena, mun on varmaan mentävä hakemaan vähän veritankkausta. :snotty:

No voi vitsi.. :/
Ja nyt kun asiaa mietin niin oon ollut tosi väsynytkin, syönyt oon kyllä hyvin ja töissä oon ihan jaksanut normaalisti, mut kai ton hempan vois käydä joku päivä mittauttamassa.
Kun vähän väliä oikein lorahtelee, kohta on varmaan tää tuoli märkänä.. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Voihan sä vetäistä vaikka Kräuterblutsaftia (ja varmana kirjoitin väärin :whistle: ) kuurin jos olo tuntuu heikolta. Ei siitä ainakaan haittaa ole. :)

Okei, jotain saksalaista ihmelitkua siis? :D
Oikeastaan, taidan käydä huomenna jotain tuommosta hakemassa.
Jospa tämä tästä... :)

Joo, mä vetelin sitä synnytyksen jälkeen. Ei tule rautatablettien sivuvaikutuksia. :whistle: Apteekissa myydään, se on ihan yrttivalmiste.
Mä ostin sitä viimeksi selittämällä että "tarvin sitä rautalitkua millä on vaikea nimi". :ashamed:

Yhteistyössä