ekat menkat raskauden keskeytyksen jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
kuukausi sitten tein lääkkeellisen keskeytyksen.
ja tuli veristä vuotoa joku pari viikkoa ja sitten se meni ruskeaksi ja loppui vähäksi aikaa.
aloitin myös samalla silloin e-pillerit.
ja söin koko liuskan ja se loppui torstaina se eka liuska ja nyt pidetään 7 päivän tauko ohjeen mukaan (syön ekaa kertaa siis e-pillereitä,joku mersilon merkkinen)
ja tuossa luki että tyhjennysvuoto pitäisi tulla nyt tämän 7 päivän aikana,siis menkat kai..
mutta ei ole vielä tullut kun vähän ruskeeta tuhruvuotoa mikä alkoi eilen.

Mietin tuossa että alkaako ne menkat,nyt kun on sekaisin ton keskeytyksen jälkeen..niin en tiedä koska niiden pitäisi alkaa.

onkohan kukaan muu ollut samassa tilanteessa?
en tiedä tuleeko menkat nyt sitten normaalisti tässä kun ei syödä noita e-pillereitä.
mahaa on koskenut kyllä tästä aamusta lähtien,nipistelee siis alavatsaa..

tuo raskauden keskeytys ei ollut kivuliasta,pärjäsin parilla ibumaxilla vaikka sain panacod reseptinkin sairaalasta.

Mulla on melko samanlainen ongelma, itse olin noin viikko sitten lääkkeellisessä keskeytyksessä ja aloitin pillerit heti sen jälkee. Minä en tosin saanut oikein selvää lääkärin puheista, että nyt en sitten tiedä pitääkö minun syödä se ensimäinen pilleri liuska loppuun ja sitten pitää 7 päivän taukoa jonka jälkeen sitten tulee menkat vai mitä. Aika avuton olen, mutta ois kiva kuitenkin saada jonkinlainen vastaus : DD