Eksä kävi visiitillä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Liina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Liina"

Vieras
Kaikki meni ihan sivistyneesti, mutta kyllä mä huomasin että ihan oikein teimme erotessamme pari vuotta sitten. En oikein tajua mitä silloin vuosia sitten tavatessamme edes ajattelin, nyt katsoin vain miestä ja mietin että tuo on kohta ihan vieras, kerta kerralta vähemmän puhuttavaa ja hyväksyn sen kyllä. Eksä yritti kyllä puolileikillään ehdottaa että jäisi yöksi tai että tapaisimme pian uudestaan, mutta musta tällainen vajaa vuosi tapaamisten välissä on ihan ok, eikä mua kiinnosta lämmitellä suhdetta sen enempää, vaikkei uuttakaan miestä ole. Ei se kiinnosta mua seksuaalisesti, ei kiinnostanut edes suhteen loppuvuotena.

Onko teillä millaiset suhteet eksiin? Tapaatteko enää ollenkaan?

Erosimme muutama kuukausi sitten yhteisestä päätöksestä, meillä on kolme lasta. Tapaamme ainakin kerran viikossa ja viestittelemme lasten asioista miltei päivittäin. Suhdettamme kai voisi kuvailla parhaiten jaetuksi vanhemmuudeksi. Ystäviä emme ole, sillä emme kerro toisillemme henkilökohtaisia asioitamme. Molemmat olemme tyytyväisiä siihen ettemme enää asu saman katon alla. Voisi sanoa että ero tuli onneksi ajoissa, hiukan myöhemmin emme ehkä olisi voineet säilyttää näin hyviä välejä.

Hehe... mulle tuli vaan ekana mieleen kun mun exä kävi tuomassa lapset ja istui hetken kahvipöydässä, niin mun koira nosti koipee sen varpaille :D Jouduin tosin pesemään sen sukat, mutta hauskaa mulla oli :D

Meillä toki tavataan lasten takia, mut eipä hirveesti ole sen kummempaa juteltavaa, kuin mitä on ihan pakko. Ja virallisesta avioerosta noin puoli vuotta aikaa.

[QUOTE="hehe";21955183]Hehe... mulle tuli vaan ekana mieleen kun mun exä kävi tuomassa lapset ja istui hetken kahvipöydässä, niin mun koira nosti koipee sen varpaille :D Jouduin tosin pesemään sen sukat, mutta hauskaa mulla oli :D

Meillä toki tavataan lasten takia, mut eipä hirveesti ole sen kummempaa juteltavaa, kuin mitä on ihan pakko. Ja virallisesta avioerosta noin puoli vuotta aikaa.[/QUOTE]

kiiti ekasta kappalesta, kahvit näppiksellä:D

En tapaa eksääni, asutaan 150km päässä toisistamme ja meille ei ole yhteisiä lapsia, joten eipä ole syytä tavata. Tunteet mun osalta täysin kuolleet, ja koskaan ei ns kavereita olleetkaan.

Seksisuhde se oli, tajusin sen vaan liian myöhään kun olin niin naiivi. Eka seurustelusuhde, vaikka olin yli 20v, mutta luulin että hän rakastaa mua ja ehkä rakastikin mutta seksin takia se täällä vaan kävi. Koskaan ei jääny yöksi, pussinsa hommas tyhjiksi ja taas oli kuukausi väliä kun nähtiin. Sitten kun 3v jälkeen silmät avautu, niin se oli byebye. Parin vuoden päästä siitä oltiin yhdessä taas vuosi, en oikein tiedä miksi, mutta jätin hänet taas ja näin kahden vuoden päästä en kaipaa häntä tippaakaan kun todella tajuan asioitten oikean laidan. Uskoin että suhde muuttu ja mies muuttuu, mut seksiperään se edelleen oli. Olin hälle pelkkä reikä ja mä tyhmänä sallin sen.

Mut nyt en ole niin sinisilmänen enään, joten onneksi virheistään oppii :)

Erosimme kolme vuotta sitten ja tapaamme siinä yhteydessä kun hän hakee ja tuo lapsen visiiteiltään. Eron jälkeisen vuoden vielä harrastimme seksiä, sitten sekin kuivui kokoon.

Muita eksiäni en tapaa.

Yhteistyössä